Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har TV2 noen form for nett-tv? Jeg vil gjerne få med meg dette i morgen tidlig, men jeg vet ikke om jeg klarer å stå opp til da. =/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har TV2 noen form for nett-tv? Jeg vil gjerne få med meg dette i morgen tidlig, men jeg vet ikke om jeg klarer å stå opp til da. =/ 9442541[/snapback] Jo, de har Sumo eller hva det heter. Bare sjekk Tv2.no Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor gammel er kong Harrald? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor gammel er kong Harrald? 9442583[/snapback] Han ble født 21.februar 1937 så han er 70 år Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er kinesere i utgangspunktet likere hverandre, enn det hvite er? Hvite kommer liksom i flere hårfarger og slikt. Mener ikke dette rasisitisk, men bare lurer. (: Et bilde for å illustrere: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jo, de har Sumo eller hva det heter. Bare sjekk Tv2.no 9442571[/snapback] Kunne det ikke bare hete "TV2 Nett-TV"? Jaja. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er kinesere i utgangspunktet likere hverandre, enn det hvite er? Hvite kommer liksom i flere hårfarger og slikt. Mener ikke dette rasisitisk, men bare lurer. (: Et bilde for å illustrere: 9442663[/snapback] En smule manipulert kanskje? Faktisk så synes visstnok asiater at vi hvite ser like ut også Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er kinesere i utgangspunktet likere hverandre, enn det hvite er? Hvite kommer liksom i flere hårfarger og slikt. Mener ikke dette rasisitisk, men bare lurer. (: Et bilde for å illustrere: 9442663[/snapback] Bildet der ser da ganske fillete redigert ut? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det en grunn til at damesykler har den bøyen på rammen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det en grunn til at damesykler har den bøyen på rammen? 9442700[/snapback] Ja... De skulle slippe å skreve for å sette seg på. Slik at de ikke viste så mye når de hadde på seg skjørt/kjole... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man detonere c4 med annet enn strøm (om det er slik det detoneres da.) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg tok meg tilogmed bryet med å tegne i paint jeg 9441832[/snapback] google ftw! kan man detonere c4 med annet enn strøm (om det er slik det detoneres da.) C4 detoneres via varme eller trykk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor It will not explode even if hit by a bullet, punched, cut, or thrown into a fire. The only reliable method for detonation is via both heat and pressure, e.g. a detonator or blasting cap. http://en.wikipedia.org/wiki/C-4_(explosive) Litt rar formulering, det står at c4 ikke kan detoneres via et skudd, men kan detoneres via trykk. Grunnen til at man tror at det bare er "ren" strøm som detonerer sprengladninger er vel pga at filmer har gjort bomber til en liten pakke med to ledninger stikkende ut. Disse ledningene fører til detonatorer som så detonerer bomben. detonerer/detonator ble sagt 10 ganger i denne posten ^^ regner med at det er riktig fornorskning av ordet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nei, det står "both heat and pressure", med andre ord, det eneste som får C4 til å gå av er en annen eksplosjon. Derfor må du ha en fenghette av noe slag, gjerne krutt, og den kan tennes med strøm. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva er forskjellen på Gloss Colors og Dust Colors? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er kinesere i utgangspunktet likere hverandre, enn det hvite er? Hvite kommer liksom i flere hårfarger og slikt. Ei jeg gikk i klasse med som var fra vietnam var enig i at folk ifra asia var like, blandt annet fordi alle har lik hårfarge. Hun har vel levd hele sitt liv i norge så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor har Vi hvite flere hårfarger en feks de fra midtøsten og asia? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 My bad, omformulering; Mener du at man kan svelge 500 piller om dagen og så overleve en dag? eller spise masse piller iløpet av en dag og overleve en uke? Vil man da isåfall ikke bli ganske dorlig? Ossen takler kroppen å få næring for flere uker i en shot? 9441107[/snapback] Jeg tenkte på et jevnt daglig inntak, akkurat som man gjør med vanlig mat. Så jeg kan leve på biff og piller?9441112[/snapback] Du kan jo alltids kjøpe tomme kapsler og lage biffpiller, potetpiller, grønnsakpiller osv. Det handler bare om å få inn riktig mengde av de ulike næringsstoffene. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor begynner kviser å klø når man svetter? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvor mange maur er det i gjennosnitt i hver maurtue? På forhånd mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå