Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes nok ikke en enkelt pille som dekker et dagsbehov for mat, men kanskje mange piller gir en god nok dekning til at man kan bruke det i mange dager eller uker i strekk. Det kommer nok veldig an på hva pillene inneholder. Inneholder de f.eks fiber, fett, sukker, mineraler osv og man har nok av de så holder det sikkert. Da snakker jeg om kanskje 500 piller i størrelse diger.

Ellers så overlever man jo fint en dag uten mat og vann.

Lenke til kommentar
Jeg bor i Vestfold, er det noe sted i nærheten å få tak i eller kan jeg bestille på nett noe sted?

9439318[/snapback]

Regner med at du snakker om snuff igjen.

Se på linken i min forgje post om emnet, det er til en netshop, se til venstre og der er en søk-boks. Skriv så inn "snuff" ( i å med at det er det du ønsker å annskaffe). Trykk enter evnt. trykk på søk (med venstre museknapp).Se så til høyre(midt på skjermen) og der står det forskjelige snuff du kan kjøpe :)

Du kan også google litt, og finne linken pånytt ...

@simen1

Mener du at man kan svelge 500 piller om dagen og så overleve en dag? eller spise pilelr og overleve en uke?

Det å sniffe ritalin gjør deg vist hyper, eller de som sniffer/tar ritalin og ikke har adhd blir hypre, og de som har det blir rolige.

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
@simen1 Mener du at man kan svelge 500 piller om dagen og så overleve en dag? eller spise pilelr og overleve en uke?

9440761[/snapback]

Tja, jeg tipper man kan leve relativt bra i ukesvis bare man tar de riktige pillene og nok av de. Kostholdspiller med riktig mengde av de ulike næringsstoffene.

Lenke til kommentar

My bad, omformulering;

Mener du at man kan svelge 500 piller om dagen og så overleve en dag? eller spise masse piller iløpet av en dag og overleve en uke?

Vil man da isåfall ikke bli ganske dorlig? Ossen takler kroppen å få næring for flere uker i en shot?

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
Det å sniffe ritalin gjør deg vist hyper, eller de som sniffer/tar ritalin og ikke har adhd blir hypre, og de som har det blir rolige.

9440761[/snapback]

jeg tror at det er om man spiser dem at en med adhd vil bli rolig, men ikke om han sniffer. ikke ifølge en med det som jeg kjenner.

så hvis det er slik, hvorfor? blir det for mye av stoffet på en gang eller hva? det er noe jeg alltid har lurt på.

Endret av ecko
Lenke til kommentar

9440761[/snapback]

jeg tror at det er om man spiser dem at en med adhd vil bli rolig, men ikke om han sniffer. ikke ifølge en med det som jeg kjenner.

så hvis det er slik, hvorfor? blir det for mye av stoffet på en gang eller hva? det er noe jeg alltid har lurt på.

9441571[/snapback]

Om man spiser det så blir det tatt opp sakte, men sikkert og ved snorting så tar man opp alt med en gang. En annen grunn er vel at ved oralt inntak så utnytter man ca 70% av virkestoffet og ved "snorting" så øker dette til 85% eller noe. Ved høye doser så blir også AD/HD'ere hypre.

De som har AD/HD blir roligere av ritalin pga det er sentralstimulerende og dermed øker konsentrasjonsevnen. Vi uten AD/HD som ikke har dette problemet reagerer som ved andre sentralstimmulerende midler som amfetamin og koffein... Vi blir hypre.

Off topic: Det heter AD/HD. som er en forkortelse for Attention Deficit/Hyperactivity Disorder. Skråstreken er der fordi begge tilstandene ikke trenger å være tilstede, selv om det som oftest er det. I usa bruker de forkortelsen ADD, men dette er på vei ut. ADD står for attention-deficit disorder. AD/HD er også kjent under navnet MBD og DAMP.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
jeg bruker ikke å takke folk på nett, men takk L4r5 du har oppklart livets mysterium for meg.

9441691[/snapback]

Ikke noe problem. :)

Skulle bare mangle at jeg kunne svare på dette. Foreldrene mine var med å starte AD/HD-foreningen (da MBD-foreningen) i Telemark. Jeg kan vel forresten nevne at ved rektalt inntak kan man få opp mot 90% utnyttelsesgrad av de fleste medikamenter og ved intravenøst (sprøyte) får man nesten 100%.

Lenke til kommentar
jeg bruker ikke å takke folk på nett, men takk L4r5 du har oppklart livets mysterium for meg.

9441691[/snapback]

Ikke noe problem. :)

Skulle bare mangle at jeg kunne svare på dette. Foreldrene mine var med å starte AD/HD-foreningen (da MBD-foreningen) i Telemark. Jeg kan vel forresten nevne at ved rektalt inntak kan man få opp mot 90% utnyttelsesgrad av de fleste medikamenter og ved intravenøst (sprøyte) får man nesten 100%.

9441723[/snapback]

rektalt er det bakfra? :ermm:

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør at en mobil telefon vibrerer?

9441749[/snapback]

http://www.howstuffworks.com/question368.htm

Basic: En vekt er festet til et tannhjul som spinner, vekten er festet på siden av tannhjulet og står derfor ikke i midten. Hvergang tannhjulet spinner rundt en gang skiftes vekten og mobilen "rister"

edit hm, flere svar på samme spm^^

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
rektalt er det bakfra?  :ermm:

9441809[/snapback]

Ja... Man kan i teorien lage stikkpiller av alle piller man har. Man bare knuser dem, blander dem med vanlig smør og former dem som en liten torpedo. legges i fryseren for å få dem til å få fast form. Så er det bare å stikke den inn.

edit:

edit hm, flere svar på samme spm^^

9441821[/snapback]

Jeg tok meg tilogmed bryet med å tegne i paint jeg :p Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...