Matsemann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 [url="https://www.diskusjon.no/?showtopic=1209547&view=getlastpost"]Den Store Mini-ITX Tråden[/url] = Den Store Mini-ITX Tråden Den vil alltid hoppe til nyeste post i tråden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Tusen hjertelig takk Edit: linken ville ikke bli klikkbar, noe jeg gjør feil ? bare copy/paster koden inn i signaturen, er ikke det rett måte å gjøre det på ? Endret 4. mars 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må fjerne et mellomrom som forumet av en eller annen grunn legger til. Mellom " og ] Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå funker den, igjen tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror nok det bare er snakk om en rein sikkerhet personell glipp. Synes det er dumt at de ikke klarer å gjøre jobben de er betalt til å gjøre . Sånn blir det gjerne når det trekkes så mye oppmerksomhet av dritttiltak uten saklig innvirkning på sikkerhet (væskeregelen feks) AtW Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så en kan gå inn i det amerikanske forsvaret uten statsborgerskap, og attpåtil få statsborgerskap etter noen år ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det lov å bade med klær/badeshorts etc. på offisielle nudiststrender? 1 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Påvirker gravitasjon gravitasjon? I såfall, hvordan kan gravitasjonen til et sort hull unslippe seg selv? EDIT: Har man teorier på hva som skjer med tiden hvis romtid er helt upåvirket av masse? Dette kan jo ikke prøves i praksis da all masse i universet påvirker hverandre (?). Hvis man har, har man da en målestokk om hvor fort tiden går kontra nullpunktet (masse=0)? Hvis ikke, har man tall på hvordan tiden går fortere/saktere kontra x mer masse? Endret 4. mars 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det lov å bade med klær/badeshorts etc. på offisielle nudiststrender? Jeg vet ikke, men hvis det ikke er ansatte til å passe på, tror jeg ikke at noen vil være partybremsen som ber deg kle av deg fullstendig. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det lov å bade med klær/badeshorts etc. på offisielle nudiststrender? Det er ingen lov som krever at man er nødt til å kle av seg, men på enkelte nudiststrender kan man bli oppfattet som en kikker om man går med klær og alle andre er nakne, mens på andre strender lever avkledde og påkledde sammen i (s)kjønn forening Jeg tror uansett at de fleste nudister vil passe sine egne "saker" og ikke bry seg nevneverdig. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 De fleste nakenstrender i Norge er forøvrig ikke nudiststrender, men naturiststrender. Nudister ønsker helst å være nakne overalt, ikke bare på stranden, mens naturister ønsker bare å slippe å bruke badetøy når de bader. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 SeaLion: I følge wiki, snl og Encyclopædia Britannica er naturisme og nudisme det samme. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Her Brun: Og det igjen er "feil" ifølge en artikkel i SAS-magasinet om den der "naked airways". Nudist = Den som vil bade/sole seg naken på stranda. Naturist = Som over, i tillegg til at denne ønsker "å leve i pakt med naturen". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For det andre er ikke nudister "heite 18-åringer med sprettpupper", men 95% gamle kjerringer og gubber godt over 40. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sett at jeg får superkrefter og kan forflytte meg lynraskt i supermannstil. Jeg går 1m på et tusendels sekund. Ville ikke den lufta som jeg forflytter skape en eksplosjon rundt meg? Luften som jeg presser bort ville vel også vært utrolig tung å flytte på? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 1m på 1ms er ca 3 ganger lydens hastighet. Det ville gitt et voldsomt trykk foran, et vakuum bak og et lydmursmell. Omtrent som et rifleskudd, bare mye kraftigere på grunn av at mer luft flyttes. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Her Brun: Og det igjen er "feil" ifølge en artikkel i SAS-magasinet om den der "naked airways". Nudist = Den som vil bade/sole seg naken på stranda. Naturist = Som over, i tillegg til at denne ønsker "å leve i pakt med naturen". Nudisme trenger ikke nødvendigvis ha noe med stranden å gjøre. Man kan like godt være nudist for eksempel på fjellet. Forskjellen er at naturisme er en livsstil mens nudist kan man kalle enhver som sprader rundt naken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er det en veletablert "sannhet" at superhelter som f.eks. The Flash har en liten boble rundt seg der fysikken ikke gjelder. Dette er like sannsynlig som at han skulle kunne bevege seg i lyshastighet uansett. Det er unnskyldningen tegneserieforfatterne bruker for at han ikke flytter på svære områder eller sprenger lydmuren og blåser ut alle vinduer i nærheten når han springer avgårde. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg lurer på hvorfor Nei-smilyn blinker Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Han blunker ikke, han ser bare sinna ut med øyenbryna sine og rister på hodet. Endret 5. mars 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå