Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som egentlig skjer med "rørene" som leder melk ut i brystene når man setter inn silikon. :D

Ingenting, silikonputa legges inn mellom brystmusklaturen og kjertelvevet, ikke rett på innsiden av huden og brystvorta. Snittet legges på undersiden av puppen, akkurat der puppen møter kroppen, slik at arret blir mest mulig usynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med for eksempel Safari og IE da, de skal bare skape ett godt rykte for hvert sitt firma de da? (vet forresten at Safari også bruker google som standard søkemotor)

Begge deler er innbakt i betalprodukter (operativsystemene). I tillegg kan Safari lastes ned til Windows. Grunnen til det er nok reklame for egne produkter.

Safari er ikke innbakt i Mac OS slik IE er i Windows. Safari blir bare levert med (bøndlet). Å avinstallere IE er så godt som umulig i Windows, da slutter Windows å fungere som det skal. Men å fjerne Safari i Mac OS er enklere og mer problemfritt enn å avinstallere Safari i Windows. Selv Finder, Mac-varianten av Windows-utforskeren, kan når som helst fjernes i Mac OS stoppes (slås av) eller erstattes med et program fra en tredjepart (f.eks det populære Quicksilver). Selv språkpakkene i Mac OS er utbyttbare og mulige å kaste hvis man absolutt vil eller trenger plassen til noe annet, uten behov for å bytte selve OS-et. Mange tror Mac OS er et slags Windows med en stiligere innpakning. Det er det ikke, Mac OS er totalt forskjellig oppbygd fra bunnen av, det bare ligner litt på overflaten.

 

Microsoft leverte forresten IE for Mac tidligere, men fordi de aldri utviklet Mac-versjonen lengre enn IE 5.2, så utviklet Apple Safari.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster det å produsere flytende nitrogen? Jeg spør fordi jeg sjekket priser hos Yara og Gass Service AS i dag, og de skulle ha henholdsvis 48 kr og ca. 70 kr per liter, pluss moms, noe som var langt dyrere enn jeg hadde forestilt meg.

 

Sjekket prisen hos oss (jeg jobber for en agent av Yara) i dag, småkunder betaler 24.90,- per liter. Eks. mva

 

:)

Lenke til kommentar

Hva med de gangene man bare skriver "vg" og trykker enter, og nettleseren må magisk vis finner riktig side, brukes ikke Google da? Tjener Opera og Mozilla noe på det?

Det er, hvertfall for meg, DNS-serveren som søker seg frem til riktig nettside da. ( Bruker OpenDNS )

 

Opera har en egen funksjon der den prøver med prefikser postfixer om navnet alene ikke er nog, finnes ikke "vg", så prøver den www.vg.no, og dereter www.vg.com om no ikke finnes, osv, man kan selv stille hva den skal prlve i hvilken rekkefølge, eller slå det av.

 

AtW

Lenke til kommentar

Han som oppdaget graven til Tut Ankh Amon, Howard Carter, døde av lymfekreft i en alder av 64 år.

 

Flere av de som var med på oppdagelsen av Tut Ankh Amons grav døde av en soppinfeksjon som angrep lungene. Lufta i gravkammeret var full av soppsporer. Dette var opphavet til myten om at det hvilte en forbannelse over gravene. Avisene fyrte hardt opp under mytene fordi det ga gode salgstall.

Lenke til kommentar

Om man gir kattekjøtt til en katt (eller annet husdyr). Vil da katten spise kjøttet eller vil den reagere negativt?

 

Lexiboij: Man kan eventuelt bruke ferdig programvare, slik som CrazyTalk. Eller gjøre jobben selv (bare en teori) ved å ta et utsnitt av ansiktet, med blå eller grønn rundt ansiktet, for derretter å legge dette inn i et redigeringsprogram der en "klipper ut" munnen ved å legge til et blått eller grønt filter (stikkord; keying).

 

 

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

Er det meir "godtatt" å laste ned torrent med film/spel som har gått ut av produskjon, og ikkje er å finne verken i butikkar eller på ebay?

Det er fortsatt strengt ulovlig, og en del firmaer er svært strenge på opphavsretten deres selv til filmer og spill som er gått ut av produksjon.

Lenke til kommentar

Om man gir kattekjøtt til en katt (eller annet husdyr). Vil da katten spise kjøttet eller vil den reagere negativt?

 

Lexiboij: Man kan eventuelt bruke ferdig programvare, slik som CrazyTalk. Eller gjøre jobben selv (bare en teori) ved å ta et utsnitt av ansiktet, med blå eller grønn rundt ansiktet, for derretter å legge dette inn i et redigeringsprogram der en "klipper ut" munnen ved å legge til et blått eller grønt filter (stikkord; keying). 

 

Tviler på at det er gjort forsøk på dette her... Et hint: "Sult er det beste krydder"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...