SeaLion Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg lurer på hva som egentlig skjer med "rørene" som leder melk ut i brystene når man setter inn silikon. Ingenting, silikonputa legges inn mellom brystmusklaturen og kjertelvevet, ikke rett på innsiden av huden og brystvorta. Snittet legges på undersiden av puppen, akkurat der puppen møter kroppen, slik at arret blir mest mulig usynlig. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva med for eksempel Safari og IE da, de skal bare skape ett godt rykte for hvert sitt firma de da? (vet forresten at Safari også bruker google som standard søkemotor) Begge deler er innbakt i betalprodukter (operativsystemene). I tillegg kan Safari lastes ned til Windows. Grunnen til det er nok reklame for egne produkter. Safari er ikke innbakt i Mac OS slik IE er i Windows. Safari blir bare levert med (bøndlet). Å avinstallere IE er så godt som umulig i Windows, da slutter Windows å fungere som det skal. Men å fjerne Safari i Mac OS er enklere og mer problemfritt enn å avinstallere Safari i Windows. Selv Finder, Mac-varianten av Windows-utforskeren, kan når som helst fjernes i Mac OS stoppes (slås av) eller erstattes med et program fra en tredjepart (f.eks det populære Quicksilver). Selv språkpakkene i Mac OS er utbyttbare og mulige å kaste hvis man absolutt vil eller trenger plassen til noe annet, uten behov for å bytte selve OS-et. Mange tror Mac OS er et slags Windows med en stiligere innpakning. Det er det ikke, Mac OS er totalt forskjellig oppbygd fra bunnen av, det bare ligner litt på overflaten. Microsoft leverte forresten IE for Mac tidligere, men fordi de aldri utviklet Mac-versjonen lengre enn IE 5.2, så utviklet Apple Safari. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor mye koster det å produsere flytende nitrogen? Jeg spør fordi jeg sjekket priser hos Yara og Gass Service AS i dag, og de skulle ha henholdsvis 48 kr og ca. 70 kr per liter, pluss moms, noe som var langt dyrere enn jeg hadde forestilt meg. Sjekket prisen hos oss (jeg jobber for en agent av Yara) i dag, småkunder betaler 24.90,- per liter. Eks. mva Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva med de gangene man bare skriver "vg" og trykker enter, og nettleseren må magisk vis finner riktig side, brukes ikke Google da? Tjener Opera og Mozilla noe på det? Det er, hvertfall for meg, DNS-serveren som søker seg frem til riktig nettside da. ( Bruker OpenDNS ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva med de gangene man bare skriver "vg" og trykker enter, og nettleseren må magisk vis finner riktig side, brukes ikke Google da? Tjener Opera og Mozilla noe på det? Det er, hvertfall for meg, DNS-serveren som søker seg frem til riktig nettside da. ( Bruker OpenDNS ) Opera har en egen funksjon der den prøver med prefikser postfixer om navnet alene ikke er nog, finnes ikke "vg", så prøver den www.vg.no, og dereter www.vg.com om no ikke finnes, osv, man kan selv stille hva den skal prlve i hvilken rekkefølge, eller slå det av. AtW Lenke til kommentar
Palme Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Kan menn som har diverse utvekster i anskitet, type utstikkende vorter, føflekker ol. barbere seg normalt med barberhøvel uten at utvekstene begynner å blø? Må de være ekstra forsiktige slik at de ikke kutter noe av? Endret 26. februar 2010 av Palme Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har en føflekk under haka, og den kutter jeg opp dersom jeg barberer meg med høvel, så er alltid forsiktig rundt det området, evt. tar den flekken med barbermaskin. Husker jeg en gang kutta den opp og fikk en infeksjon i føflekken, så den vokste til 3 ganger sin størrelse. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Mannen som oppdaget Tut Ankh Amons grav døde av en infeksjon som skyldtes at han barberte et myggestikk ved et uhell. Endret 26. februar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Han som oppdaget graven til Tut Ankh Amon, Howard Carter, døde av lymfekreft i en alder av 64 år. Flere av de som var med på oppdagelsen av Tut Ankh Amons grav døde av en soppinfeksjon som angrep lungene. Lufta i gravkammeret var full av soppsporer. Dette var opphavet til myten om at det hvilte en forbannelse over gravene. Avisene fyrte hardt opp under mytene fordi det ga gode salgstall. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg var sikker på at det var en som døde av å barbere et myggestikk som så ble betent. Men du har sikkert rett. Jeg har sår hals. Jeg får hostereflekser. Blir halsen sårere av å hoste, eller bare føles det sånn? Blir jeg lettere frisk om jeg greier å la være å hoste? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hva er det de gjør for å få til munnene i filmer som http://www.youtube.com/watch?v=cL_qGMfbtAk&feature=related Endret 26. februar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Om man gir kattekjøtt til en katt (eller annet husdyr). Vil da katten spise kjøttet eller vil den reagere negativt? Lexiboij: Man kan eventuelt bruke ferdig programvare, slik som CrazyTalk. Eller gjøre jobben selv (bare en teori) ved å ta et utsnitt av ansiktet, med blå eller grønn rundt ansiktet, for derretter å legge dette inn i et redigeringsprogram der en "klipper ut" munnen ved å legge til et blått eller grønt filter (stikkord; keying). Endret 26. februar 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det meir "godtatt" å laste ned torrent med film/spel som har gått ut av produskjon, og ikkje er å finne verken i butikkar eller på ebay? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det meir "godtatt" å laste ned torrent med film/spel som har gått ut av produskjon, og ikkje er å finne verken i butikkar eller på ebay? Det er fortsatt strengt ulovlig, og en del firmaer er svært strenge på opphavsretten deres selv til filmer og spill som er gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Abandonware Lenke til kommentar
Argument Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Om man gir kattekjøtt til en katt (eller annet husdyr). Vil da katten spise kjøttet eller vil den reagere negativt? Lexiboij: Man kan eventuelt bruke ferdig programvare, slik som CrazyTalk. Eller gjøre jobben selv (bare en teori) ved å ta et utsnitt av ansiktet, med blå eller grønn rundt ansiktet, for derretter å legge dette inn i et redigeringsprogram der en "klipper ut" munnen ved å legge til et blått eller grønt filter (stikkord; keying). Tviler på at det er gjort forsøk på dette her... Et hint: "Sult er det beste krydder" Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis jeg kjøper en plate av et band som har skilt lag, hvem går da pengene til? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis jeg kjøper en plate av et band som har skilt lag, hvem går da pengene til? Plateselskapet og dem som har rettigheter for albumet Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så, hvis bandet har skilt lag og jeg ikke gir en flygende skit i plateselskapet, kan jeg laste det ned ulovlig med god samvittighet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå