Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor er ikke Sur Silda sur lengre?Den smaker som om de har byttet ut alt med sukker Var ikke slik da jeg var ung Denne jeg snakker om: 9434441[/snapback] Du kaaaan jo ha vokst fra "surheten"? Det har jeg gjort med ørten ting, ting som jeg syns var sure, mye større eller sterkere når jeg var liten Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor er ikke Sur Silda sur lengre?Den smaker som om de har byttet ut alt med sukker Var ikke slik da jeg var ung Denne jeg snakker om: 9434441[/snapback] Helt enig! Sur silda er ikke like sur som de pleide å være. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vittig 9435032[/snapback] Unødvendig Kvaliteten på denne tråden har sunket. Hva er disse "prikkene" på denne betong søylen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vittig 9435032[/snapback] Unødvendig Kvaliteten på denne tråden har sunket. Hva er disse "prikkene" på denne betong søylen? 9435112[/snapback] Ser ut som limrester etter noe som har hengt der, eventuelt en plakat? Kan også være skruhull som har blitt tettet? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det er ikke limrester. Er fult av dem på andre søyler inærheten, de har samme oppsett som de på bildet. Edit Det grønne er plast ( det i midten) og det lyse er mørtel eller noe. Endret 5. september 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Mener det er restene etter gjennomgående skruer som er brukt til å holde på plass forskalingen når søylene ble støpt. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 "Da er jeg no clue! " Du _er_ no clue ja Mener det er restene etter gjennomgående skruer som er brukt til å holde på plass forskalingen når søylene ble støpt. 9435506[/snapback] Ja! Der tror jeg du har det. Eller er kansje ikke rester, men fyllinger. Eller bare kapper man skruene av og lar de stå i? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Snedige ting, snedige ting! Ein del spørsmål som passer betre i andre kategoriar er sletta samt litt off-topic, vennligst ikkje la denne tråden skli meir ut enn den allereie har gjort. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det koste 3000kr å se på TV idag ? Er det det eneste alternativet for å få Tv ? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det koste 3000kr å se på TV idag ? Er det det eneste alternativet for å få Tv ? 9437427[/snapback] snakker du om riksTV? hva med kabel? kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin? Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin? 9437477[/snapback] DEt kommer an på hva du mener. Tenker du på en pille som KUN fikser dopamin fra hjernen? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin? 9437477[/snapback] DEt kommer an på hva du mener. Tenker du på en pille som KUN fikser dopamin fra hjernen? 9437578[/snapback] fatter ikke helt. enten noen som får hjernen til å avgi dopamin eller noen som selv avgir dopamin. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ja! Der tror jeg du har det.Eller er kansje ikke rester, men fyllinger. Eller bare kapper man skruene av og lar de stå i? 9435735[/snapback] Var med å sette opp en slik vegg i fjor og da kutter de bare av ende på stengene, og kun en liten plastsirkel henger igjen. Endret 6. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin?9437477[/snapback] Tyrosin (som blir dannet av den essensielle aminosyren fenylalanin), lager dopamin, adrenalin og noradrenalin, samt tyroide hormon. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin?9437477[/snapback] Tyrosin (som blir dannet av den essensielle aminosyren fenylalanin), lager dopamin, adrenalin og noradrenalin, samt tyroide hormon. 9437800[/snapback] hva skal til for at man får den utskrevet? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin?9437477[/snapback] Tyrosin (som blir dannet av den essensielle aminosyren fenylalanin), lager dopamin, adrenalin og noradrenalin, samt tyroide hormon. 9437800[/snapback] hva skal til for at man får den utskrevet? 9437806[/snapback] Helt vanlig aromatisk aminosyre, får den i apoteker. Heter vel noe slikt som "L-Tyrosine", ca 150 kr. - 100 kapsler. 4 stk daglig. Nøkkelord: Avvenning, abstinenssymptomer, kreft, hukommelse, adrenalin og PMS. OBS! Tyrosin må ikke tas sammen med MAO-hemmere som Marplan, Cinemet, Eldepryl og lignende. Bør unngås ved malignt melanom og neuro- eller gliablastom Endret 6. september 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det koste 3000kr å se på TV idag ? Er det det eneste alternativet for å få Tv ? 9437427[/snapback] snakker du om riksTV? hva med kabel? kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin? 9437477[/snapback] Ja, er ikke det eneste mulighet for å se på TV fremover ? Er det noe annet alternativ ? - Tidligere pris for å se på TV, ikke noe HD eller noe super ekstra kanaler, 500kr i året eller. Jeg bruker jo kabel nå, men det skulle det jo bli slutt på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Blir ikke slutt på verken kabel eller parabol. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kan man kjøpe piller som får hjernen til å avgi dopamin?9437477[/snapback] Tyrosin (som blir dannet av den essensielle aminosyren fenylalanin), lager dopamin, adrenalin og noradrenalin, samt tyroide hormon. 9437800[/snapback] hva skal til for at man får den utskrevet? 9437806[/snapback] Helt vanlig aromatisk aminosyre, får den i apoteker. Heter vel noe slikt som "L-Tyrosine", ca 150 kr. - 100 kapsler. 4 stk daglig. Nøkkelord: Avvenning, abstinenssymptomer, kreft, hukommelse, adrenalin og PMS. OBS! Tyrosin må ikke tas sammen med MAO-hemmere som Marplan, Cinemet, Eldepryl og lignende. Bør unngås ved malignt melanom og neuro- eller gliablastom 9437839[/snapback] vil det få en plutselig effekt da? eller er det noe man må knaske på i noen uker før det merkes. Endret 6. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor plutselig nyser jeg så jeg griner nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå