Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hvorfor løser det seg opp i nesen min hver gang jeg reiser meg fra en stol? Og når jeg sitter blir den tett igjen.

9430157[/snapback]

 

lurer litt på det jeg også, hvergang jeg legger meg blir høyere nesebor tett, med en gang jeg står opp løser det seg opp, og så går jeg å legger meg igjen så blir tett..

Lenke til kommentar

Jeg bruker mye "random"-funksjonen i WinAmp og WMP... Har lagt merke til at av en eller annen grunn så er det enkelte sanger jeg hører oftere enn andre. Enkelte sanger blir så og si aldri spillt (med mindre jeg lar hele spillelista gå ferdig og det er sjelden siden den inneholder alt jeg har på pc'en :p )

 

Skal ikke random være, ja nettopp, tilfeldig?

Hvorfor spiller den da enkelte sanger oftere?

Lenke til kommentar
Jeg bruker mye "random"-funksjonen i WinAmp og WMP... Har lagt merke til at av en eller annen grunn så er det enkelte sanger jeg hører oftere enn andre. Enkelte sanger blir så og si aldri spillt (med mindre jeg lar hele spillelista gå ferdig og det er sjelden siden den inneholder alt jeg har på pc'en :p )

 

Skal ikke random være, ja nettopp, tilfeldig?

Hvorfor spiller den da enkelte sanger oftere?

9433236[/snapback]

Akkurat samme problem! Idag, på mp3-spillern så ble en sang spilt 4 ganger av totalt 20 melodier (4 av de var da like) av totalt 103 sanger...

Og på WMP så kommer først sang A, deretter "tilfeldigvis" samme sang med annen remix, gjerne 3-4 ganger etter hverandre :(

Lenke til kommentar
Det er fordi dere legger merke til det når det først skjer (fordi sangene er så like) medan dere ikkje bryr dere når det ikkje skjer.

Det er mi meining i alle fall, tviler på at det er så vanvittig vanskelig å programmere inn ein random funksjon utan bug :p

9433312[/snapback]

Vel, av kanskje 5000 sanger så spilles et utvalg av 10-12 etter hverandre. Tilfeldig? I think not! :love:

Lenke til kommentar
Du tenker nok på Judas?

9433356[/snapback]

 

nope

 

siden et spm jeg leste i vg avisa her for litt siden var det spm om "var satan en engel?"

 

og svaret var ja

9433405[/snapback]

Ja Hvis jeg husker rett så var satan en mektig og rik engel som ble sjalu på gud og ville ta over makta, gud fikk vite dette og bannlyste han fra himmelen. Der han lagte sitt eget rike AKA Helvette.

Lenke til kommentar
Hvorfor har Olden/Imsdal/Farris osv. satt "Best før"-dato på sine vannprodukter som de har hentet fra kilder der vann har oppholdt seg i mange hundre tusener av år?

9430679[/snapback]

 

Mange forskjellige teorier her men kansje en kombo av alle?

 

1, Alt som er pakket osv skal ha dato stempling.

2, Risikoen for at det dannes en bakterie kultur iløpet tappeprossenes, det kan komme gasser eller bakterier da.

3, En failsafe for at materialet ikke er helt 100% tett.

4, De mener at produktet skal ha en viss kvalitet, vannet er jo ikke heelt rent, og en bakteriekultur kan dannes.

5, Imsdal og olden tappes da ikke på glassflasker? Men vann på plastflasker tar smak etter plasten tror jeg.

6, (usikker) Husker ikke heeelt hva ordet blakt betyr, men blir ikke lagret vann blakt? eller var det blasst? eller noe :tease:

 

Det sitter jo folk å smaker og lukter på vannet, kansje de bare sier at etter en hvis tid holder ikke vannet den standarden imsdal/olden vil ha produktet sitt.

 

edit, feil i quote

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...