Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

hehe :p jo men tenkte på at det er så små bevegelser at føttene vil skrumpe inn til noen små tynne stumper uten muskelstyrke. som igjen gjør at vi må finne opp andre metoder for gass, clutch , brems. Finnes jo snart ikke mennesker som vet at de kan gå 200 meter. Muligens vil underkroppen forsvinne helt ? bare kjønnsorganet som vi subber bortover gulvet ?

 

Ikke vet jeg , men noe må jo skje med all denne stillesittingen

 

e

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke finne opp nye metoder for gass, kløtsj og brems - det er allerede funnet opp metoder som gjør det mulig å styre dette uten føtter, fordi det allerede fins mennesker som av diverse årsaker ikke har føtter som fungerer til bilkjøring...

 

Uansett - lite gjennomtenkt spørsmål igrunn - i realiteten er det menneskene som ikke gidder å bevege på seg overhodet som ikke vil klare å formere seg, og dermed forsvinne. Men som ellers, arv/miljø-problematikken er høyst gjeldene for slikt.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes en liste på internett som viser hvor mye de forskjellige organene veier når vi kolliderer? feks en bilkrasj.

 

Det er jo bare å finne massen til organene, og regn i forhold til akselerasjonen når man kolliderer, kontra gravitasjonen, jeg vil tro det er mye lettere å finne det på nett.

 

AtW

Lenke til kommentar

Etter litt søking ser det ikke ut som den har en kombinasjon på numpaden (med Alt), så det eneste alternativet jeg kommer på er å bruke Windows Character Map og kopiere den derfra. Den finnes i startmenyen under 'Accessories -> System Tools' i engelsk W7 ihvertfall.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Man sier at vann har en frysepunkt på 0 grader.

Det er jo sikkert riktig det.. men i fysikkens verden, er ikke det feil måte å si det på?

Vil det ikke være mer riktig å si at vannet har frysepunkt på 0 grader så fremt den ikke har energi.

Og da mener jeg bevegelses energi.

Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg var ute her om dagen i -15 grader..og i elven som renner nede ved der jeg bor hadde ikke vannet fryset fordi den hadde bevegelses energi.

Dammen som lå litt bortenfor hadde ikke noe bevegelses energi. Og den var helt frossen.

Er det sånn at frysepunktet på vannet er en variabel, der verdien på frysepunktet synker i forhold til bevegelses energien i vannet?

når man sier "vann fryser ved 0 grader" så antar vel de fleste at det ikke er noe mer variabler enn vann og 0 grader.

det er en hel del ting som gjør at vann ikke fryser ved 0 grader, f.eks bevegelse, trykk, urenheter(som f.eks salt), osv.

så skal man si det riktig så blir det vel vann fryser ved 0 grader så sant det ikke har energi, er under rett trykk, er sterilisert, er... er... osv.

 

frysepunktet til vann er absolutt variabelt, men vanlig vann ved 0 moh fryser på 0 grader og koker på 100 grader. unødvendig å si at X antall forhold ikke eksisterer.

Frysepunktet til vann er 0 °C. Sånn er det uansett om det er bevegelse eller ikke. Elver som renner når det er -15°C ute er ikke -15°C. De er nok på pluss-siden i området 0-4 °C.

 

Hvis den dammen var dyp (flere meter) så var nok bare overflaten frosset. Ikke vannet lengre ned.

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Who's_you...ddy%3F_(phrase)

 

Wikipedia er din venn. Husk det.

 

"Who's your daddy? is a slang expression that, in one use, takes the form of a rhetorical question. It is commonly used as a boastful claim of dominance over the intended listener.[1] Comedians suggest that the phrase is frequently spoken by men in a Freudian outburst during sexual intercourse. The phrase itself stands out as a noteworthy lyric from the 1968 song Time of the Season, by The Zombies: "What's your name? Who's your daddy? Is he rich like me?""

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...