Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kullsyre i boksen men ikke i drikken fordi drikken og boksen er to forskjellige ting

Riktig. Hveselyden du hørte når du åpnet boksen var mest sannsynlig kullsyra som hadde samlet seg i boksen, men ikke hadde kommet ned i drikken igjen. Hvorfor dette hadde skjedd vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
ja men det var ikke kullsyre i drikken.

 

Edit: og da vil det si at kahuna har feil.

 

Det er jo bare logisk at det er kullsyre i boksen når den er tett, den har jo ingen andre plasser å gå, men den var ikke i brusen, for den smakte saft ikke brus som den burde.

Jeg har feil fordi ...?

 

Enten var boksen lekk uten at dere så det, eller så var det en feilvare. Jeg satser på en skjult lekkasje for kullsyre 'forsvinner' ikke.

Lenke til kommentar

Nei den forsvant ikke som du sikkert kan lese i det du har quota. kullsyra må ha blitt gjort om til gass og lagt seg oppå brusen , derfor når jeg åpna boksen kom den uvanlig høyte psssst lyden.

 

Edit: Du tar feil fordi du sa at det var bare å knipse på boksen et par ganger å la den stå i noen minutter så var den fin igjen, men den selveste brusen var fri for kullsyre. har faktisk boksen stånde her på pulten nå og den har bungler men ingen antydning til hull noe plasser.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
ja men det var ikke kullsyre i drikken.

 

Edit: og da vil det si at kahuna har feil.

 

Det er jo bare logisk at det er kullsyre i boksen når den er tett, den har jo ingen andre plasser å gå, men den var ikke i brusen, for den smakte saft ikke brus som den burde.

Jeg har feil fordi ...?

 

Enten var boksen lekk uten at dere så det, eller så var det en feilvare. Jeg satser på en skjult lekkasje for kullsyre 'forsvinner' ikke.

Som Mr. A skriver, kullsyra kan fint forsvinne fra brusen og legge seg som en gass mellom brusen og boks/flaskeåpningen. Det har tydeligvis skjedd i hans tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...