FuzzFuet Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den går i oppløsning til slutt og blir som grøt.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor har Tromsbuss plassert en bussholdeplass på det smaleste punktet på veien, og hvorfor har de smalnet veien sånn? Den er jo opprinnelig tykkere? 9415320[/snapback] Fordi ingen skal kunne kjøre forbi bussen mens den står stille. Det blir da mye tryggere for passasjerer som skal krysse veien. Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) I mellom Sandnes og Madla området er mange fartsdumpere delt i "2" sånn at dem ser slik ut --> http://allyoucanupload.webshots.com/v/2000913480465239077 hvorfor det? Endret 2. september 2007 av Zonach Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 I mellom Sandnes og Madla området er mange fartsdumpere delt i "2" sånn at dem ser slik ut --> http://allyoucanupload.webshots.com/v/2000913480465239077 hvorfor det? Fordi det skal gå i ett med skiltet, vel. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er ikke det skiltet ment for ujevn grunn eller noe ? At den er delt i to har kanskje noe å gjøre med at den er billigere å lage. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er ikke det skiltet ment for ujevn grunn eller noe ? Jo, det brukes for det også. Jeg finner bare et sånnt skilt med et underskilt der det står Fartsdemper(e), eller noe sånnt. I trafikkboka mi er det faktisk et skilt som heter Fartshump: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette skiltet har jeg faktisk aldri sett langs veien. Det skiltet jeg postet er dette, som jeg har sett med underskilt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg lurer på nå er om det er noe potensiell forskjell mellom Fartshump, Fartsdemper og Fartsdump Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skjønner ikke hvorfor de brukte den pakningen jeg, sikkert fordi det er "kult" å høre den lyden når man knekker piller fra et pillebrett. 9415165[/snapback] Kommer på at den finnes jo faktisk i eske også. Det er også tipakning. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 I mellom Sandnes og Madla området er mange fartsdumpere delt i "2" sånn at dem ser slik ut --> http://allyoucanupload.webshots.com/v/2000913480465239077 hvorfor det? 9415484[/snapback] Tror det er pga personbiler ma kjore over dem, mens store busser ikke humper. Fordi de er sa bred og dermed ikke kjorer over humpen. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det stemmer, men så er dem så idiotisk plasert så om to biler møter hverandre så må begge kjøre oppå humpen. Kommer man alene kan man kjøre som en buss og bare få noen mm av humpen pga den et høyest på toppen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Trenger fort svar her.. Hvis jeg ønsker å ha et helt egg etter fritt fall fra fire etasje. hvordan gjør jeg det? Skal jeg putte egg oppi et glass med eddik (7%, standard) i et døgn.. Frist er forresten imorgen Endret 3. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det stemmer, men så er dem så idiotisk plasert så om to biler møter hverandre så må begge kjøre oppå humpen.Kommer man alene kan man kjøre som en buss og bare få noen mm av humpen pga den et høyest på toppen. 9416096[/snapback] Er ikke hele poenget av biler skal kjøre oppå humpen og dermed måtte bremse ned? @Fox: Bobleplast + fallskjerm redigert: fallskjerm er kanskje ikke fritt fall, men jeg tror masse bobleplast funker. Endret 3. september 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 fallskjerm og bobleplast er lov, men tviler at det funker bra.. vi får kun et forsøk imorra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor mye veier en standard brakke? Slike man ofte har på byggeplasser og sånn... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Come on people! Show me your google-skills! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Modulcontainer- En fleksibel løsning Enkelt o Billig å leie o Rask å montere o Lett å transportere (20 fot container) Fleksibelt o Stålrammen gjør den stødig o Trenger ikke eget fundament som for tradisjonelle brakker. o Kan bygge opp til tre i høyden Mange bruksområder o Kiosk o Service modul for skiteam o Speaker-modul o Midlertidig kontor o Og mye, mye mer! Teknisk informasjon: o Innvendig høyde: 2,35 meter o Utvendige mål: 6,05 m * 2,43 m o Vekt: 1.924 kg o 10 cm isolering i vegger og tak o Lys og varme. o 230v strøm http://www.bautas.no/graphics/Bautas/Dokum...r_Containex.pdf EDIT: Too easy ... Endret 3. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Finnes det en enkel og grei måte å lage 3d briller på? Evnt et fint sted å kjøpe i bergen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvilken type 3D-briller tenker du på? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 oi.....vil tro det er rød/grønn type (vanlig?). ble litt usikker nå, viste ikke om flere typer.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 oi.....vil tro det er rød/grønn type (vanlig?). ble litt usikker nå, viste ikke om flere typer.... 9416941[/snapback] Hvis det er sånn rød/grønn, [evt. rød/blå, eller rød/cyan] du skal ha så tror jeg de har "folie" med riktig farge på hobbybutikker. En pappramme å feste dem i klarer du sikkert også lage. Av andre typer 3D-briller er nok polariserte de mest vanlige på større 3D-anlegg (kinoer osv.). De fungerer ved at hvert glass kun slipper igjennom lys som er polarisert på en viss måte, og senderene polariserer lys til hhv. høyre og venstre øye forskjellig. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvorfor "heter det" fartsdump når det egnetlig er en fartsdump? Eller alle sier jo dump. Men er jo en hump. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvilken farge er mest vanlig på bil i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå