Codename_Paragon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Finner det en gjennomsnitts-iq?9414331[/snapback] Den er pr. definisjon 100. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hvis en kameleon står i et rom fullt av speil.. hvilken farge får den da? og Hvorfor er det slik at hver gang man gjør nr.2 så må man gjøre nr.1, men når vi må gjøre nr.1 så må vi ikke gjøre nr.2 ? og Hvis det er 0 grader ute, og de sier: " I morgen skal de blir dobbelt så kaldt dere!" Hvor kaldt er det da neste dag? Endret 2. september 2007 av Oxaren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) en kameleon kan ikke bytte farge til omgivelsene, den kan bare bytte til enkele farger, hvorden kan gjøre hvor som helst, kan bare bytte til de gitte fargene fordi den bor der den bor... Endret 2. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis en kameleon står i et rom fullt av speil.. hvilken farge får den da? 9414934[/snapback] Sikkert en lys farge, eller skiftende hele tiden. Hvorfor er det slik at hver gang man gjør nr.2 så må man gjøre nr.1, men når vi må gjøre nr.1 så må vi ikke gjøre nr.2 ? 9414934[/snapback] Kanskje det er liten refleks at nå man gjør bommelom, så må man bimmelimm? Min teori ihvertfall Hvis det er 0 grader ute, og de sier: " I morgen skal de blir dobbelt så kaldt dere!" Hvor kaldt er det da neste dag? 9414934[/snapback] Det sier de ikke;) dobbelt så mye som ingenting, er ingenting. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis det er 0 grader ute, og de sier: " I morgen skal de blir dobbelt så kaldt dere!" Hvor kaldt er det da neste dag? 9414934[/snapback] De sier ikke "I dag var det 0 grader, imorra blir det dobbelt så kaldt." Men det de sier er: "Imorra blir det dobbelt så kaldt" Altså, kaldere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nr2 + nr1, kommer sikkert av at det blir press på blæra... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor har de laget denne tyggisen i både 9- og 10pakning? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor de brukte den pakningen jeg, sikkert fordi det er "kult" å høre den lyden når man knekker piller fra et pillebrett. Endret 2. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg har alltid lurt på hvorfor folk før i tiden i svart og hvitt bilder aldri smiler? alle ser jo så serriøse ut.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg har alltid lurt på hvorfor folk før i tiden i svart og hvitt bilder aldri smiler? alle ser jo så serriøse ut.... 9415223[/snapback] Fordi bildene den gang tok mellom 30 minutter og 2 timer og ta. Prøv å sitt stille og smil i 2 timer du Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Én grunn var at eksponeringstiden var utrolig lang da kameraene først kom, så det var veldig viktig at man bevegde seg så lite som mulig før bildet ble ferdig, slik at man fikk et best mulig resultat. En annen grunn var at det å bli tatt bilde av ofte var en dyr og seriøs affære, ikke den trivialiteten det har blitt til i dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Én grunn var at eksponeringstiden var utrolig lang da kameraene først kom, så det var veldig viktig at man bevegde seg så lite som mulig før bildet ble ferdig, slik at man fikk et best mulig resultat. En annen grunn var at det å bli tatt bilde av ofte var en dyr og seriøs affære, ikke den trivialiteten det har blitt til i dag. 9415271[/snapback] Helt rett ja Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Én grunn var at eksponeringstiden var utrolig lang da kameraene først kom, så det var veldig viktig at man bevegde seg så lite som mulig før bildet ble ferdig, slik at man fikk et best mulig resultat. En annen grunn var at det å bli tatt bilde av ofte var en dyr og seriøs affære, ikke den trivialiteten det har blitt til i dag. 9415271[/snapback] huh Ikke så dum duh heheh takk! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) jeg har alltid lurt på hvorfor folk før i tiden i svart og hvitt bilder aldri smiler? alle ser jo så serriøse ut.... 9415223[/snapback] Man hadde vel kanskje ikke anledning til å ta så mange bilder. Tidene forandrer seg, er kanskje litt mer populært med smilebilder nå. Finnes sikkert en god del smilebilder fra den tiden også. Man hadde jo ikke digitalkamera for å ta bilder i hver situasjon heller. edit: eksponeringstid ja Endret 2. september 2007 av Pels Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor liker man ikke at folk har samme klær som deg? Hvorfor har Tromsbuss plassert en bussholdeplass på det smaleste punktet på veien, og hvorfor har de smalnet veien sånn? Den er jo opprinnelig tykkere? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor liker man ikke at folk har samme klær som deg? 9415320[/snapback] Det er nok en jenteting, eller, JEG har ihvertfall ikke noe imot det når kompiser har samme genser som meg, det er jo bare dritkult Men kan kanskje være noe med det at man vil være unik? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hva er den største skostørrelsen som finnes? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor går plutselig motstanden ut av en tyggegummi? Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hvorfor går plutselig motstanden ut av en tyggegummi? Noen andre som har opplevd dette? 9415366[/snapback] er ikke det motsatt? at den blir mere seigere desto mere du tygger? Endret 2. september 2007 av Zonach Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er nok en jenteting, eller, JEG har ihvertfall ikke noe imot det når kompiser har samme genser som meg, det er jo bare dritkult Men kan kanskje være noe med det at man vil være unik? 9415325[/snapback] Jeg liker det iallefall ikke. Synes det er litt flaut. er ikke det motsatt? at den blir mere seigere desto mere du tygger? 9415374[/snapback] Kommer ann på hvilken tyggis det er. Extra blir mykere og seigere jo lengre du tygger, sånn billig tyggis blir hard og ekkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå