No Matter What You Say Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvordan kan spillet "Evony" tjene nok penger til å ha reklame rundt omkring på nettet, når spillet ser passe bedrittent ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 om man ikke vil at skitflekker skal feste seg i toalettet, hvordan bør man behandle toalette eller hvilken olje bør man bruke i det? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 om man ikke vil at skitflekker skal feste seg i toalettet, hvordan bør man behandle toalette eller hvilken olje bør man bruke i det? det greieste er å gå over med dokost hver kveld :\ er ikke noen olje som holder seg der etter flere skyll så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hørt at vingene på flytyper som f.eks Boeing 737 er så bøyelige at man kan bøye de til tuppene berøres.Hørtes litt usannsynlig ut imo, men kan det være tilfelle? Ikke ifølge en video jeg så en gang. Husker ikke flytypen, men det var et passasjerfly. Her er en jeg fant på YouTube. Moroa begynner på ca 2m30s, men fra ca 2m kan du se hvor mye vingene bøyer seg. 777 Wing Load Test Wow! Utrolig om noen faktisk er redde for at vingene skal knekke Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 om man ikke vil at skitflekker skal feste seg i toalettet, hvordan bør man behandle toalette eller hvilken olje bør man bruke i det? Huske å skylle ned hver gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) om man ikke vil at skitflekker skal feste seg i toalettet, hvordan bør man behandle toalette eller hvilken olje bør man bruke i det? Huske å skylle ned hver gang? ja men noen ganger er det flekker som sitter som om de var limt fast uansett hvor mange ganger man skyller. så noe på TV om en behandling til biler som gjør at skit og vann i fester seg og bare blåser/renner av. hva heter behandlingen og er det mulig å ha det i dassen? det er ikke noe jeg vurderer, jeg lurer bare. Endret 24. januar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan legge et lag med teflon på innsiden av skåla Da glir vel det meste ned. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Finnes det utstyr som måler % saltinnhold i væske? Hva heter isåfall dette utstyret? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det er en måte, med et ohm-meter. Krever høy nøyaktighet og mye erfaring. Tror ikke det er en enkel måte å måle saltinnholdet på. Edit: fant et til 850 dollar http://www.novatech-usa.com/Products/Atago...ers/4210-ES-421 Endret 24. januar 2010 av Eaan Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ozelot: Det heter Salinity meter på utenlandsk. På norsk heter det Saltmåler i følge Google. De er beregnet på vann-salt blandinger og måler optiske egenskaper i vannet. Jo mer salt jo større er brytningsindeksen. Det er altså en form for refraktometer (brytningsindeksmåler). nabogutten: Japan, nasjonen som er verdens spydspiss innen toalett-teknologi, har i flere tiår brukt et bioaktivt stoff som gjør toalettet selvrensende. Restene blir nedbrutt av bakterier og ramler lett av ved neste skylling. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 2+2=11 Eller 10. Får slenge meg på og si 2+2=100 da.. Når man ikke spesifiserer at tallsystemene på hver sin side av likhetstegnet er forskjellige, så blir vel det eneste riktige SirDrinkAlots utsagn korrekt(tre-tallssystemet). 2+2 = 10 fungerer vel finfint for firetallssystemet såvidt eg kan forstå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Og 2+2=11 fungerer fint for 3-tall-systemet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jepp, men han skreiv at så blir vel det eneste riktige SirDrinkAlots utsagn Endret 24. januar 2010 av Arve Systad Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Om man spruter sin anus full med Xenon gass (som har mye større tetthet enn luft), vil de umiddelbare prompene da få en dypere og grommere lyd? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har det noen gang blitt filmet fra innsiden av et fly som har krasjet, for så at videokameraet har blitt funnet igjen? Snakker ikke om nødlanding der det går relativt bra, men skikkelig alvorlig dødsulykke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er gjort kontrollerte kræsjlandinger med radiostyrte fly, der man har filmet fra innsiden. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ellers er vel den scena i Fight Club ganske tilstrekkelig Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Får man kviser av vørterøl? Har det en effekt å vaske håret med vørterøl? Tykkere hår.. ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Greia med japanerne er at de vanligvis jobber 12 timers dager, bor i bittesmå lydhøre leiligheter og gjerne spanderer på seg litt luksus og gadgets for å veie opp mot det. Sånne ultra-dasser selger ikke andre steder. Tokyo har massevis av såkalte "Love hotels" for par som rett og slett vil ha sex uten at naboene hører på. Endret 25. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Påstanden er sann? hva er det du rabler om? Nei. Hjertet har ikke ett visst antall slag som "brukes opp", Når hertet stopper til slutt er det av helt andre grunner Ja, få noe som kan motbevise min etablerte oppfatning de siste x antall årene så skal jeg gjerne føye meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå