hernil Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Når man får panikk roper de fleste mens de løper rundt. Hvorfor det? Om det er et instinkt fra våre forfedre synes jeg det virker rart siden man da tiltrekker seg oppmerksomheten til evt. rovdyr. Advare de andre i flokken? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Du må huske på at vi er mennesker og at svært mange av våre reaksjonsmønstre er resultat av læring, ikke arv. Panikk er kun kroppspråk for 'jeg aner ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå men siden det er åpenbart at jeg må gjøre *noe* så løper jeg rundt i ring og roper istedet'. Dessuten er løping bra siden du da har en brukbar sjangs for å komme deg *vekk* fra faren. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Det pleier vel å være slik at man får panikk etter at rovdyret har oppdaget deg, så det er vel for å advare de andre at nå er det på tide å få panikk, ellers blir du spist. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det der er noen teorier jeg har tenkt over, men har aldri fått meg selv til å innse at det faktisk kan være rett. Awesome... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer alt av pakker fra utlandet gjennom Gardermoen? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Nei. Pakker kan også komme med båt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ah, tenkte på via luft. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ah, da vet jeg nok ikke helt. Men jeg mener at det er et problem å bare få pakker til Gardermoen? Om noe kommer fra for eksempel Russland så burde det bli sendt til Bodø, ikke Gardermoen ettersom at det vil kreve mer penger. Jeg er som sagt ikke helt sikker så ta det jeg sier med en klype salt. Sikkert noen andre som vet. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hvor mange forskjellige kombinasjoner er det mulig å få på en rubiks kube? 2x2x2, 3x3x3, 4x4x4 og 5x5x5? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) http://www.mathematische-basteleien.d...as%20Mathematik[/url] ]43,252,003,274,489,856,000 combinations (1/12) appear at the cube while turning. http://en.wikipedia.org/wiki/Rubik%27s_Cube#Permutations Endret 19. januar 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.mathematische-basteleien.d...as%20Mathematik[/url] ]43,252,003,274,489,856,000 combinations (1/12) appear at the cube while turning. Jøsses... Er dette 3x3x3 kuben? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mens "voksentennene" til mennesket vokser, er det viktig å spise mye hard mat, for å styrke tennene? Ble alltid fortalt dette av foreldrene mine når jeg ikke ville spise gulrøttene mine som liten Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Vet de fleste afroamerikanere hvilket land eller område i Afrika deres forfedre kom fra/ble tatt fra? I hvor stor grad er disse menneskene bevisst eller opptatt av sin "afrikanske nasjonalitet"? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hvor lang tid tar det å fly fra Gardemoen til San Francisco? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hvor lang tid tar det å fly fra Gardemoen til San Francisco? http://www.wolframalpha.com/input/?i=garde...o+San+Francisco Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mens "voksentennene" til mennesket vokser, er det viktig å spise mye hard mat, for å styrke tennene? Ble alltid fortalt dette av foreldrene mine når jeg ikke ville spise gulrøttene mine som liten Til en viss grad. Hvis man spiser for mye hard mat så slites tennene ned. Men dette er stort sett ikke et problem nå for tiden, vil jeg påstå. En heller laber unnskyldning for å spise gulrøtter synes nå jeg. Høres mer ut som en skremmetaktikk. Vet de fleste afroamerikanere hvilket land eller område i Afrika deres forfedre kom fra/ble tatt fra? I hvor stor grad er disse menneskene bevisst eller opptatt av sin "afrikanske nasjonalitet"? Det varierer nok fra person til person vil jeg tro. Noen omfavner sine afrikanske røtter, mens andre er heller likegyldige. Likegyldig er kanskje feil ord. Det jeg mener er at det sikkert er folk som ikke vet, og som ikke har noen akutt trang til å vite det heller. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mens "voksentennene" til mennesket vokser, er det viktig å spise mye hard mat, for å styrke tennene? Ble alltid fortalt dette av foreldrene mine når jeg ikke ville spise gulrøttene mine som liten Hvis du vil ha sterke tenner, trenger du kalsium, så spis melkeprodukter framfor gulrøtter. Vet de fleste afroamerikanere hvilket land eller område i Afrika deres forfedre kom fra/ble tatt fra? I hvor stor grad er disse menneskene bevisst eller opptatt av sin "afrikanske nasjonalitet"? Jeg har inntrykk av at amerikanere generelt vet lite om sitt opphav. Men jeg vet ikke, det er bare hva jeg tror. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Når et band har logoer, hvem er det da som oftest eier rettighetene på slikt materiale? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Bandet? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Bandet? Ok, så det er ikke plateselskapet eller noen andre? Tingen var at jeg ville ha en flogging molly logo på visakortet mitt, men SR bank skriver at copyright materiale ikke er lov. Logo: http://www.shoprockamerica.com/product_ima...hp?imageid=1910 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå