Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spm angående sukker: Druesukker, er det en egen sukkerart som kun finnes i druer? Eller er det bare noe vi sier om fruktsukker? Aldri hørt banansukker, men er jo masse sukker i en banan vel? Er det fruktsukker det da? Bordsukkker? Kombinasjon av disse to? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Druesukker og fruktsukker er to forskjellige ting. Navnet er misvisende, for det er ikke nødvendigvis i druer vi finner druesukker. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan få tak i Hostess sine Twinkies og Snowballs ? har jævli lyst til å prøve det. Edit: Skriveleif Endret 17. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 noen har sett zombieland http://www.cybercandy.co.uk/search/index1....dprod/xdbc_1671 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har den, det er der jeg fikk ideen at jeg hadde lyst på twinkies fra og fikk snowballs fra My name is Earl Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette er ikke snedig lenger. Kan moderator skille dette ut i en egen tråd nå? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kva er det som er avgjerande for lengde på penis? Er det bestemmt av gen, eller er det heilt random kven som får kort, og kven som får lang? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kva er det som er avgjerande for lengde på penis? Er det bestemmt av gen, eller er det heilt random kven som får kort, og kven som får lang? Det finnes mange ting imellom "ett bestemt gen" og "helt random" AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 jeg tror det har noe med testosteron nivået du har i deg mens penisen utvikler seg. høres rett ut, men det var bare noe jeg leste. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette er ikke snedig lenger. Kan moderator skille dette ut i en egen tråd nå? Det har jeg nå gjort. Den nye tråden finnes her og det er også stedet å ta videre diskusjon rundt denne siden og nettlesernes evne til å søke opp tegn i mye tekst Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Når ble denne episoden av nytt på nytt sendt for første gang? Epic youtubeklipp fra episoden: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kva er det som er avgjerande for lengde på penis? Er det bestemmt av gen, eller er det heilt random kven som får kort, og kven som får lang? det lette svaret: temperaturen der du måler penisen. det ikke fullt så lette svaret: antar det arvelig som mange andre ting... men tviler på at det finnes et penislengde-gen. Det samme som om det bare skulle finnes ett armlengde-gen eller lign. det er vel samspill melleom flere gener i arvemassen som avgjør. Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Når ble denne episoden av nytt på nytt sendt for første gang? tipper 18 april 2008 Endret 17. januar 2010 av Parabellum Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har eit par ting her, som eg lurar på: Har høyrt at TV-kanalar er pålagde å ha ein viss andel nynorsk i sendingane sine (14% eller noko sånt). Er dette sant? Kvifor har NRK så konservativ nynorsk? Er det noko du vil fortella meg som kan hjelpa meg i fagskrivinga mi der eg har ei problemstilling om nynorsk i media? edit: burde eg spør ein annan plass på forumet? Endret 17. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har eit par ting her, som eg lurar på: Har høyrt at TV-kanalar er pålagde å ha ein viss andel nynorsk i sendingane sine (14% eller noko sånt). Er dette sant? NRK har i hvert fall hatt en sånn prosentregel tidligere, på den tiden de var en statstyrt almenkringkaster. De er fortsatt en almenkringkaster, men nå styrer de seg selv, så jeg er usikker på om de har samme krav fortsatt. Kvifor har NRK så konservativ nynorsk? Har de det? edit: burde eg spør ein annan plass på forumet? Det er visst et eget språkforum her et sted, og muligens et mediaforum ... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor høy er verdens høyeste dverg? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor høy er verdens høyeste dverg? Vanskelig spørsmål egentlig. Har lest flere steder at voksne personer under 147cm blir klassifisert som dverger, men så har man den medisinske tilstanden 'dwarfism' og dens varianter. Er man fortsatt dverg hvis man er 170cm, men med tidligere nevnt tilstand? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Rent hypotetisk: Hvor mye bedre grafikk ville man fått i dataspill hvis spillene ble laget i svart-hvitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 @khaffner hvorfor har du en link som heter "Hjelp denne stakkaren med sitt luksusproblem"? syntes du at han har det for bra? kejnner du han og vil at folk skal hjelpe? er det mulig å få paint til å lagre bilder jeg lager der som JPG eller noe lignende automatisk? glemmer alltid å lagre som .JPG og laster om .BMP her som ikke vises. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor hoster jeg når jeg stikker q-tipsen for langt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå