Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kva er det som er avgjerande for lengde på penis? Er det bestemmt av gen, eller er det heilt random kven som får kort, og kven som får lang?

det lette svaret: temperaturen der du måler penisen.

 

det ikke fullt så lette svaret:

antar det arvelig som mange andre ting... men tviler på at det finnes et penislengde-gen. Det samme som om det bare skulle finnes ett armlengde-gen eller lign. det er vel samspill melleom flere gener i arvemassen som avgjør.

Lenke til kommentar

Har eit par ting her, som eg lurar på: Har høyrt at TV-kanalar er pålagde å ha ein viss andel nynorsk i sendingane sine (14% eller noko sånt). Er dette sant?

Kvifor har NRK så konservativ nynorsk?

Er det noko du vil fortella meg som kan hjelpa meg i fagskrivinga mi der eg har ei problemstilling om nynorsk i media?

 

edit: burde eg spør ein annan plass på forumet?

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Har eit par ting her, som eg lurar på: Har høyrt at TV-kanalar er pålagde å ha ein viss andel nynorsk i sendingane sine (14% eller noko sånt). Er dette sant?
NRK har i hvert fall hatt en sånn prosentregel tidligere, på den tiden de var en statstyrt almenkringkaster. De er fortsatt en almenkringkaster, men nå styrer de seg selv, så jeg er usikker på om de har samme krav fortsatt.

 

Kvifor har NRK så konservativ nynorsk?
Har de det?

 

edit: burde eg spør ein annan plass på forumet?
Det er visst et eget språkforum her et sted, og muligens et mediaforum ...
Lenke til kommentar
Hvor høy er verdens høyeste dverg?

Vanskelig spørsmål egentlig. Har lest flere steder at voksne personer under 147cm blir klassifisert som dverger, men så har man den medisinske tilstanden 'dwarfism' og dens varianter. Er man fortsatt dverg hvis man er 170cm, men med tidligere nevnt tilstand?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

@khaffner

hvorfor har du en link som heter "Hjelp denne stakkaren med sitt luksusproblem"? syntes du at han har det for bra? kejnner du han og vil at folk skal hjelpe?

 

 

er det mulig å få paint til å lagre bilder jeg lager der som JPG eller noe lignende automatisk? glemmer alltid å lagre som .JPG og laster om .BMP her som ikke vises.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...