henbruas Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor er det så lett å bli oppslukt av flammer? Det er fryktelig lett å nesten la seg hyponotisere av dem og bare sitte og stirre inn i et bål, f.eks. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva skjer med urin hvis man går uten drikke over lengre perioder? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Om du drikker lite, blir den veldig gul? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Om du drikker lite, blir den veldig gul? Ja. Konsentrasjonen av avfallsstoffer bygger seg opp. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Den blir brun etterhvert. Men jeg regner med man tar i seg fast føde, og siden det er litt væske også i mat vil man fortsatt skille ut litt urin. Hvis ikke må svaret være at urinen etterhvert vil bli borte, da det er vanskelig å tisse når man er død. Endret 10. januar 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husk at alle de literene spytt du svelger må jo komme ut engang også. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husk at alle de literene spytt du svelger må jo komme ut engang også. Og hvor kommer så spyttet fra? Det dukker vel ikke bare opp på magisk vis i munnen? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor gjesper man? Fordi man er trøtt? Isåfall, hvorfor gjesper man fordi man er trøtt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er vell ingen som har eksagt svar på hvorfor man gjesper, En av teoriene er får å få mer oksygen til hodet. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er de sant at Usa har vært i kontinurelig krig i 100 år ? Hvis ikke hvor lenge har USa vært i sammenhengende krig ? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er denne funksjonen på lysbryteren i bilen som er merket med rød ring? Det skjer absolutt ingenting når jeg vrir fra "0" og til venstre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er de sant at Usa har vært i kontinurelig krig i 100 år ? Hvis ikke hvor lenge har USa vært i sammenhengende krig ? Vietnam regnes vel ofte som den lengste militære konflikten USA deltok i. Den endte i 1975. Det er omdiskutert når man egentlig kan si at den begynte, men det var først i 1965 at USA sendte kampenheter. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 W202: Ser ut som det er til parklys Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Parklys er ett hakk til høyre... Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hvor mange celcius er det på de stedene universet ikke har nådd enda? Absolutt nullpunkt siden det ikke finnes molekyler og atomer i bevegelse, eller? Woot. Endret 10. januar 2010 av mathos Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mener å huske at den laveste temperaturen i universet vi kan se er ca 3 Kelvin, som er den kosmiske bakgrunnstrålingen. Noen må utdype/rette her Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hva er denne funksjonen på lysbryteren i bilen som er merket med rød ring? Det skjer absolutt ingenting når jeg vrir fra "0" og til venstre. Det kan jo kanskje være for å skru på kjørelys, men at du har automatisk kjørelys så den blir overflødig? Endret 10. januar 2010 av Cannibal Helsekost Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husk at alle de literene spytt du svelger må jo komme ut engang også. Og hvor kommer så spyttet fra? Det dukker vel ikke bare opp på magisk vis i munnen? har et Lite oppfølger spørsmål Jeg klarer ikke å finne ut hvor i munnen spyttet kommer fra, når jeg svelger kan det kjennes ut som om det kommer fra en plass under tunga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå