Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blir brun etterhvert.

 

Men jeg regner med man tar i seg fast føde, og siden det er litt væske også i mat vil man fortsatt skille ut litt urin.

 

Hvis ikke må svaret være at urinen etterhvert vil bli borte, da det er vanskelig å tisse når man er død. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Er de sant at Usa har vært i kontinurelig krig i 100 år ? Hvis ikke hvor lenge har USa vært i sammenhengende krig ?

 

Vietnam regnes vel ofte som den lengste militære konflikten USA deltok i. Den endte i 1975. Det er omdiskutert når man egentlig kan si at den begynte, men det var først i 1965 at USA sendte kampenheter.

Lenke til kommentar
Hva er denne funksjonen på lysbryteren i bilen som er merket med rød ring? Det skjer absolutt ingenting når jeg vrir fra "0" og til venstre.

Det kan jo kanskje være for å skru på kjørelys, men at du har automatisk kjørelys så den blir overflødig?

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar
Husk at alle de literene spytt du svelger må jo komme ut engang også.

Og hvor kommer så spyttet fra? Det dukker vel ikke bare opp på magisk vis i munnen? :)

 

 

 

har et Lite oppfølger spørsmål

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvor i munnen spyttet kommer fra, når jeg svelger kan det kjennes ut som om det kommer fra en plass under tunga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...