Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det mulig å gjøre noe med for eksempel bjørne- og løveunger slik at de holder seg små og aldri vokser? regner med at de er mange som vil kjøpe slike dyr. eller kanskje kattunger som aldri vokser.

 

edit: har mcdonalds, burger king og andre slike kjeder blitt saksøkt, i USA selvfølgelig, for at bildene de viser er helt feil?

 

edit2: dette er kanskje ikke så snedig, men er det noen andre som syntes at VGs forum er merkelig og rotete? under musikk og film ligger ikke overaskende musikk, TV-program og film. det er greit og forståelig, men så er hip hop en egen kategori. under utdebattert ligger kjærester, utroskap, idol, brettspill og drept av sine menn! WTF er det for noe?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
er det mulig å gjøre noe med for eksempel bjørne- og løveunger slik at de holder seg små og aldri vokser? regner med at de er mange som vil kjøpe slike dyr. eller kanskje kattunger som aldri vokser.

Å hindre noe(n) i vekse fysisk skal være mulig, i alle fall mennesker. Det skal hinnes medikamenter som hindrer vekst hos mennesker (jeg kjenner en som vokste ganske mye, og som måtte ta medisiner som skulle hemme veksten). Hva de heter aner jeg ikke, men man burde greie å finne dette ganske lett ut.

Men å få de til å holde seg unge til sinns tror jeg er værre.

 

edit2: dette er kanskje ikke så snedig, men er det noen andre som syntes at VGs forum er merkelig og rotete? under musikk og film ligger ikke overaskende musikk, TV-program og film. det er greit og forståelig, men så er hip hop en egen kategori. under utdebattert ligger kjærester, utroskap, idol, brettspill og drept av sine menn! WTF er det for noe?

Den "drept av sine menn" katogorien kan nok komme av at VG satte stort fokus på slike saker i 2007/2008 og vant et diplom på Skup-utdelingen. Jeg regner med at de fortsatt ønsker å holde litt fokus på dette.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
er det noen måte å finne ut hvor mange ord jeg har skrevet til sammen på diskusjon.no?

Første jeg kommer på er å trykke ved siden av nicket ditt, vise alle dine innlegg, kopiere alt inn i word, erstatte alle ord som ikke er en del av innlegget ditt med ingenting og telle. Er veldig tungvidt og ikke helt nøyaktig, men det er da noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hadde vært gøy med en ord teller her. jeg har nesten 1000 innlegg så det hadde tatt veldig lang tid å legge alt inn i word.

 

man har jo stats for hvor mange innlegg per dag, hvor mange % innleggene dine utgjør av forumet, hvor mange % av mine innlegg som er i et underforum som for eksempel teiknologi og vitenskap. man har jo også denne https://www.diskusjon.no/?autocom=stats

 

hvilke flere stats er det her som jeg ikke vet om?

 

 

edit: går penger som blir betalt i skatt og penger fra moms på mat, xboxer, ipoder og alt annet i samme skattekiste? eller brukes de ulikt?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
er det mulig å gjøre noe med for eksempel bjørne- og løveunger slik at de holder seg små og aldri vokser? regner med at de er mange som vil kjøpe slike dyr. eller kanskje kattunger som aldri vokser.

 

Er mulig ved å fjærne GH, ved å sette skjoldbruskkjertelen til dyret ute av spill..

 

Den vil nok få en del andre problemer. får den nok ikke til å være "valp" for alltid.,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

kan jeg som nordmann få jobb oss CIA eller NSA? ikke at jeg vet noe særlig om hva de gjør.

 

edit: kan noen her lage en klikkbar link til signaturen min til denne tråden som heter "snedige ting du lurer på"?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
kan jeg som nordmann få jobb oss CIA eller NSA? ikke at jeg vet noe særlig om hva de gjør.

Nei, normalt sett kan du ikke som norsk statsborger få jobb i verken CIA eller NSA. Du er nødt til å være amerikansk statsborger, i tillegg er du nødt til å kunne sikkerhetsklareres.

Utover det så finner jeg ikke flere hinder for at en normann kan få seg jobb der. Dog regner jeg med at de foretrekker en amerikaner framfor en normann i ca. 100% av tilfellene, så fremst du ikke har ferdigheter som ingen andre innehar.

 

Generelt driver CIA med spionasje/innhetning av informasjon og analyse av informasjonen de sammler inn. I tillegg utfører de hemmelige operasjoner.

NSA driver med såkalt signaletteretning, altså avlytting av satelitter osv. I tillegg driver de med kryptografi (kodeknekking), samtidig som de er ansvarlige for å beskytte USAs komunikasjonssystemer.

edit: kan noen her lage en klikkbar link til signaturen min til denne tråden som heter "snedige ting du lurer på"?

 

[url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072"]snedige ting du lurer på[/url]

Slik gjør du det selv. Hvis du ikke er interisert i å huske BBcode, så kan du alternativt trykke på knappen som heter "sett inn link" når du skriver et innlegg.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...