Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dine egne kan du redigere når du vil ja:)

Hvis jeg ikke mirsforsto spørsmålet:P

Det tar det han sa bokstavlig med liter også da, han mener sikkert betraktlig stor mengde som til tider skjer og oppleves bedre enn når man får bare et par dråper hoppende ut.

Jeg har kommet fremtil den konklusjonen at jo mer du bygger orgasmen opp jo mer kommer det, og hvis du tar sink-tilskudd i tilegg så blir du en manlig sprute-maskin:P

Og det er forskjell på hvor mye som kommer når man "skreller løken" og når man har sex.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hva lønner seg på en poltur, skjegg eller ikke skjegg? Tenker da på å fjerne skjegget kirurgisk eller laser eller noe slik at det ikke vokser siden det samler seg jo en del is i skjegget som blir kaldt? Eller er isolasjonsevnen til skjegget god nok til at det lønner seg å la det vokse?

Lenke til kommentar

Skjegg er som å ha en genser i trynet.* Jeg tok skjegget en kald vinterdag for mange år siden og må si at det er et av de værre kuldesjokkene jeg har fått. Snø og is som legger seg der virker som en ekstra barriere mot kulden siden skjegget da blir vindtett i tilegg.

SKulle jeg ryke på en poltur så hadde jeg ikke pakket barberhøvel for å si det sånn. :)

*Hvis du vil oppleve hvor mye hår egentlig isolerer så kan du bare rake hodet nå på vinteren og ta deg en tur ut. OBS! Ha lua klar, en flein skalle i vinterkulda kan være både ubehaglig og farlig.

Lenke til kommentar
i nesten helt ren alkohol, 96%, er det noe sukker igjen? er det noe sukker igjen i 60%, eller er det bare vann som skiller de? tenker på ren sprit, ikke noe utblandet med diverse fruktsmaker.

Det er bare vann. All alkohol renere enn ca. 16 % har vært destillert, fordi de gjærstammene som tar seg av etanolproduksjonen (med sukker som råstoff) ikke overlever sterkere enn som så. I destillasjonsprosessen forsvinner sukkeret også, så du sitter igjen med en vann/etanol-blading.

Lenke til kommentar
Hvor mye skjegg må man ha for at det skal være en effektiv kulde isolator ? Er det nok med bare under 1 cm eller my man la det vokse til det blir noen cm ?

Ut fra egen erfaring vil jeg si at alt hjelper, 1 millimeter er feks bedre enn glattbarbert. 'Genser-effekten' trenger nok flere cm før du får full bonus men jeg synes jeg merker god forskjell allerede før en full cm.

Lenke til kommentar
Når man setter noe i spoiler tags her på forumet så er det bilde av to menesker helt i oppe i høyre hjørnet av rammen, hvem er det og hvorfor er de der?

Eksempel

Det er riktig at det er Helan og Halvan (Laurel and Hardy).

http://www.altfg.com/Stars/actorsl/laurel-...liver-hardy.jpg

Grunnen til at de er med tipper jeg er fordi spoileren egentlig var tiltenkt for diskusjoner om film, og de er to velkjente/ikoniske filmfigurer, pluss at uttrykket deres i dette bildet passer svært godt her. :)

Lenke til kommentar
Takk, men jeg vil gjerne gjøre det selv. Jeg har aldri forstått hvordan man bruker Bucket Fill i Gimp.

Funksjonen i Paint er jo enkel nok. Den tar alt som er forbundet sammen, og har nøyaktig samme farge, og bytter ut fargen med den jeg har valgt.

Gimp sin funksjon har en million innstillinger. Hvordan får jeg den til å oppføre seg som i Paint?

Hvis du fortsatt lurer, skur "terskel" helt ned :)

Lenke til kommentar

Takk, men det er også en rullegardin med flere moduser. Hvilken skal velges?

I tillegg kommer Opacity, Fill By, FG fill/BG fill, Fill whole section/Fill similar colors...

Hva gjør de egentlig?

EDIT fikk det til ved å stille Threshold til 0.

Og til dere som diskuterer skjegg:

I militæret kan man få ordre om å ikke barbere seg hvis det er ekstremt kaldt.

Det er fordi barberingen gjør huden følsom. Mulig den fjerner noen naturlige oljer eller noe. Ikke pga. skjeggstubben isolerer så mye.

Skjegget mitt er nesten i Krekarformat. Hadde nok passet inn i Pakistan eller Irak.

Det er godt og varmt, men vann kan fryse til is i skjegget. Vannet kommer imidlertid ikke innpå huden, så det gjør ikke så mye at det er der.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har lært en eller annen gang for lenge siden, at mat tiner raskere i kaldt vann enn i varmt vann. Er det sant, og i så fall hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Jeg har lært en eller annen gang for lenge siden, at mat tiner raskere i kaldt vann enn i varmt vann. Er det sant, og i så fall hvorfor/hvorfor ikke?

Dette er blitt diskutert før, benytt søkefunksjonen eller google neste gang :)

Kjøtt tiner raskere i kaldt vann, fordi kjøttet koagulerer("stekes") i varmt vann. Hvilken temperatur som er optimal vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

fra wikipedia:

Nebbdyret er et av de fem nålevende pattedyrene som legger egg i stedet for å føde.

hva er de andre eggleggende pattedyrene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvordan uttales egentlig "kjeks" på engelsk, er det slik: "kukk-is", eller slik: "cock-is"? Eller noe helt annet...?

Jeg må bare spørre: så du nettopp på NRK/et eller annet, hvor det var en dame som intervjuet noen barn som lagde småkaker, og tilfeldigvis sa "kukk-is". Det stod på i bakgrunnen her, men jeg kunne ikke la vær å legge merke til det. Fantastisk engelsk på henne. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...