Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, men jeg vil gjerne gjøre det selv. Jeg har aldri forstått hvordan man bruker Bucket Fill i Gimp.

 

Funksjonen i Paint er jo enkel nok. Den tar alt som er forbundet sammen, og har nøyaktig samme farge, og bytter ut fargen med den jeg har valgt.

Gimp sin funksjon har en million innstillinger. Hvordan får jeg den til å oppføre seg som i Paint?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

i nesten helt ren alkohol, 96%, er det noe sukker igjen? er det noe sukker igjen i 60%, eller er det bare vann som skiller de? tenker på ren sprit, ikke noe utblandet med diverse fruktsmaker.

 

jeg er ikke dame så jeg aner ikke hvordan deres orgasmer kjennes ut. hos meg så virker det som om at jo mer sæd jeg pøser ut, jo deiligere. er det bare fordi at mer sæd vanligvis kommer av at man har bygd opp en kåthet eller gått lenge uten å slippe det fri? eller er det en føler på "sædslangen" som gir deg nytelse etter hvor mange liter du spyler ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Jeg lurer på en ting. Hvis en mann ønsker å sterilisere/kastrere (hva er forskjellen?) seg, så kuttes sædlederen i pungen.

Hva skjer da med Hardyguttene?

Får de fortsatt blod, eller dør og råtner de?

 

jeg mener å ha lært at det bare er overføringskabelen til sæd som kuttes, og at kraftverkene fortsatt får blod. man kan da ikke ha noe inni seg som råtner?

 

men det fikk meg til å lure på om produksjonen av sæd stopper eller hva faen som skjer. må finne ut av det.

Lenke til kommentar
jeg er ikke dame så jeg aner ikke hvordan deres orgasmer kjennes ut. hos meg så virker det som om at jo mer sæd jeg pøser ut, jo deiligere. er det bare fordi at mer sæd vanligvis kommer av at man har bygd opp en kåthet eller gått lenge uten å slippe det fri? eller er det en føler på "sædslangen" som gir deg nytelse etter hvor mange liter du spyler ut?

 

Årets spørsmål. Det skal du ha, det var en spesiell problemstilling.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Hvis en mann ønsker å sterilisere/kastrere (hva er forskjellen?) seg, så kuttes sædlederen i pungen.

Hva skjer da med Hardyguttene?

Får de fortsatt blod, eller dør og råtner de?

 

jeg mener å ha lært at det bare er overføringskabelen til sæd som kuttes, og at kraftverkene fortsatt får blod. man kan da ikke ha noe inni seg som råtner?

 

men det fikk meg til å lure på om produksjonen av sæd stopper eller hva faen som skjer. må finne ut av det.

 

Jeg trodde bjellene bare var forbundet til resten av kroppen med EN streng, og at dette var sædleder og blodårer i ett. Men det var bare mitt inntrykk, ikke noe jeg har lest.

Henger de fast i flere tråder?

Lenke til kommentar
jeg er ikke dame så jeg aner ikke hvordan deres orgasmer kjennes ut. hos meg så virker det som om at jo mer sæd jeg pøser ut, jo deiligere. er det bare fordi at mer sæd vanligvis kommer av at man har bygd opp en kåthet eller gått lenge uten å slippe det fri? eller er det en føler på "sædslangen" som gir deg nytelse etter hvor mange liter du spyler ut?

Det kjennes deilig ut. Hjernen oppfatter orgasme som en bra ting, og skaper stimuli så det holder! kan ikke helt forklare mer egentlig :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
jeg er ikke dame så jeg aner ikke hvordan deres orgasmer kjennes ut. hos meg så virker det som om at jo mer sæd jeg pøser ut, jo deiligere. er det bare fordi at mer sæd vanligvis kommer av at man har bygd opp en kåthet eller gått lenge uten å slippe det fri? eller er det en føler på "sædslangen" som gir deg nytelse etter hvor mange liter du spyler ut?

Det kjennes deilig ut. Hjernen oppfatter orgasme som en bra ting, og skaper stimuli så det holder! kan ikke helt forklare mer egentlig :hmm:

 

 

men oppfatter den orgasme som bedre når det kommer mange liter enn om det kommer noen få dråper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...