Arve Systad Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Skulle tatt seg ut å finne et gevær etter en nato-øvelse. Skulle og tatt seg ut om soldaten som mista våpenet sitt venta til etter øvelsen med å seie frå at våpenet mangla Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Når man skal beskytte seg mot stråling, bruker man bly. Er det bare fordi bly har høy massetetthet, eller har det noen andre egenskaper som gjør det så vanlig i forhold til stråling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 jeg er tror at det er tettheten. hva er best for en ved ovn, at man har flammer hele tiden eller sterke glør? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Glørene er vel det som står for det meste av varmeproduksjonen tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det tror jeg er rett siden man skal tenne på grillen og la flammen dø ut før du setter maten på Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det med grilling er nok mest fordi du ikke skal flambere pølsene men grille de. Pluss at man må sørge for glør osv før man tetter igjen deler av luften vha mat oppå grillen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det Pizza Hut restauranter i Norge? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det Pizza Hut restauranter i Norge? jepp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det ikke pizza hut som er på gardermoen? Ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hmmm... Finner ikke Norge på pizzahut.com. Grunnen til eg spør er at de fant en PizzaHut ballong på platformen en gang, så lurte litt på kor den kom fra. Må være en på vestlandet i tilfelle, Gardermoen tviler eg litt på Men har aldri sett en slik i Norge. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg sov på Pizza Hut på Gardermoen flyplass. Men jeg aner ikke om de selger ballonger der eller om restauranten finnes ellers i landet. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det ikke pizza hut som er på gardermoen? Ikke helt sikker. Kan bekreftes at det ER Pizza Hut på gardermoen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Finnes det en nettside som viser antall transaksjoner eller antall kroner som blir brukt med kortbetaling? Helst da som "live feed". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Nettbanken til banken din? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Nei, mener sånn oversikt for hele landet. Har sett på TV under intervjuer fra en eller annen plass i julestria om hvor mye penger som brukes og i bakgrunnen er det en skjerm som viser hvor mye som blir brukt til enhver tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) ja det har jeg også sett! det vil jeg se! i nesten helt ren alkohol, 96%, er det noe sukker igjen? er det noe sukker igjen i 60%, eller er det bare vann som skiller de? tenker på ren sprit, ikke noe utblandet med diverse fruktsmaker. edit: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=339243 hvordan er det mulig? Endret 22. desember 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 edit: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=339243 hvordan er det mulig? Hva er så mystisk med den der? Hvis du ser litt skrått inn på skjermen din leser du det lett. Er et bittelite hakk forskjell i fargene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Når man skal beskytte seg mot stråling, bruker man bly. Er det bare fordi bly har høy massetetthet, eller har det noen andre egenskaper som gjør det så vanlig i forhold til stråling? Tettheten, sammen med at det har en tung og stabil kjerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 edit: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=339243 hvordan er det mulig? Hva er så mystisk med den der? Hvis du ser litt skrått inn på skjermen din leser du det lett. Er et bittelite hakk forskjell i fargene. jeg satt som en idiot å så på skjermen min fra alle vinkler, men så ingenting. uansett, i nesten helt ren alkohol, 96%, er det noe sukker igjen? er det noe sukker igjen i 60%, eller er det bare vann som skiller de? tenker på ren sprit, ikke noe utblandet med diverse fruktsmaker. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Med Koss Porta pro får man med en liten "bag". Hvilket materiale er denne laget av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå