dronjom Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Hvorfor er gruppeklem så ensomt! Fordi klemmen fordeles på flere personer istedenfor kun en. Alternativt kan dere jo klemme hverandre etter tur, en og en ok, da skal jeg klemme meg selv istedet så blir det ikke så ensomt lenger..! god plan Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Har det noen gang blitt spilt en hel fotballkamp uten avbrytelser? Altså at ballen er i spill hele tiden utenom mål og pausebytte. Endret 19. desember 2009 av thesinner Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 sultanIverigste: du har nettopp beskrevet konseptet bak virkemåten til den kontroversielle nylig lanserte slankepillen Alli og dens reseptbelagte motstykke. De gjør at en merkbar andel av fettet passerer rett forbi. Det kan hjelpe for å gå ned, men det trengs faktisk ikke en mirakelpille for å holde normal vekt; det trengs kun gode vaner. Å spise uten å få noe ut av det er ikke akkurat smart, og litt unødvendig. Jeg er helt enig. Men jeg tror når man blir slankere så er det lettere å starte trening som kan begynne å kompensere for pillen eller lignende. Og sikkert leve et mer normalt liv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Men så er det jo også dokumenterte leverskader ved bruk av alli så personlig ville jeg aldrig brukt noen form for slanke piller, pulver el. men det kan kanskje hjelpe kraftig overvektige ved å med litt tid fjerne noe av vekten som gjør det vanskelig å trene. Endret 19. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvordan er internett oppkoblet mellom USA og Europa? En lang ledning gjennom atlanteren? To kart over sjøkabler: Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvilket fast stoff har størst avstand mellom molekylene? Og hvilket har minst avstand? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hva er forskjellen på et analogt og et digitalt signal ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Et analogt signal har variabel spenning. I et digitalt signal veksler spenningen kun mellom to verdier: 1 og 0. En lysbryter er digital. En datamaskin er digital fordi den opererer med 1 og 0. En høyttaler er analog. Derfor kan man se på lydkort som en digital-analog omvandler. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fenomenet med at brus i flaske fryser når du tar av korken er velkjent. Husker ikke grunnen. Noen som vet grunnen? Satser selv på at det har noe med trykket å gjøre, da høyere trykk senker vannets frysetemperatur og øker koketemperaturen. Det er vel heller det at løseligheten av karbondioksid blir lavere når trykket faller i det du tar av korken. Dermed dannes det kullsyrebobler rundt omkring i den superkjølte væsken, og de fungerer som start-punkter for dannelse av iskrystaller. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor høyt trykk tåler en hodeskalle? Mener å ha lest om en gutt som fikk hodet overkjørt av en traktor, og overlevde det, så da burde jo hodet tåle et forholdsvis høyt trykk. Vil f.eks hodet tåle å bli overkjørt av en bil (blir jo en kraft på ca. 5000N i hvert hjul det). Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Got milk? edit: har sikkert ein del å sei om korleis underlaget og hjula er... Endret 19. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor høyt trykk tåler en hodeskalle? Mener å ha lest om en gutt som fikk hodet overkjørt av en traktor, og overlevde det, så da burde jo hodet tåle et forholdsvis høyt trykk. Vil f.eks hodet tåle å bli overkjørt av en bil (blir jo en kraft på ca. 5000N i hvert hjul det). Det kommer nok helt ann på hvordan personen er bygd opp tenker jeg.. Og hva han har i hode som greier å stå i mot trykket. Got milk? edit: har sikkert ein del å sei om korleis underlaget og hjula er... Det der var jo lækkert da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Vi sier at personen er en normal person med en normalt stor hjerne, og at bilen har normale sommerdekk og underlaget er asfalt. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Vi sier at personen er en normal person med en normalt stor hjerne, og at bilen har normale sommerdekk og underlaget er asfalt. Bare å prøve det da Endret 19. desember 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg glemte meg av og skylte ned i doet selv om vannet i huset er skrudd av (jobber med et nytt bad). Nå fylles ikke sisterna opp naturligvis, men vil den gjøre det med det samme vannet kobles på? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, den vil det. Null problem. Sitter nå på ei hytte hvor vannet skrus av hver gang jeg drar. Jeg har litt erfaring med hvordan WCen oppfører seg med hovedkrana skrudd av og på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Et analogt signal har variabel spenning. I et digitalt signal veksler spenningen kun mellom to verdier: 1 og 0. En lysbryter er digital. En datamaskin er digital fordi den opererer med 1 og 0. En høyttaler er analog. Derfor kan man se på lydkort som en digital-analog omvandler. Det er feil. Forskjellen mellom et digitalt og et analogt signal er at det digitale er tall/data som ikke er tidsavhengig, mens analogt signal er et tidsavhengig konstant varierende signal. Man kan generere et digitalt signal med en lysbryter, men en lysbryter i seg selv er ikke digital. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kongkake: http://answers.google.com/answers/threadview?id=23646 Her står det ein del. Då er det vel bare å rekna på kor mykje press det blir ifrå bilen. Sorry for at eg ikkje kan svare meir enn dette :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå