TheOats Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vet ikke om det er snedig nok, men jeg lurer på hvorfor ikke spillelisten for Pyro ikke viser noen band Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har det blitt gjort noe overslag på hvor mye energi som er i universet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Går det an å stryke på husmoreksamen? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Går det an å stryke på husmoreksamen? 8846371[/snapback] ja, hvis du er kløne og/eller brenner ned skolen. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 kan mørkhudede bli solbrente? 8838479[/snapback] Opplevd selv: en gruppe av oss var ute i solen en dag, like lenge allesammen. En i gruppen var kurder og ganske mørk i huden, og han ble litt brent sa han. Jeg ante uråd, og riktig nok, jeg endte opp med andregradsforbrenning. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vet ikke om det er snedig nok, men jeg lurer på hvorfor ikke spillelisten for Pyro ikke viser noen band 8845945[/snapback] Jeg tror det tar noen dager før spillelistene blir lagt ut. Sånn er det i alle fall med en del andre p3-programmer. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 kan mørkhudede bli solbrente? 8838479[/snapback] Opplevd selv: en gruppe av oss var ute i solen en dag, like lenge allesammen. En i gruppen var kurder og ganske mørk i huden, og han ble litt brent sa han. Jeg ante uråd, og riktig nok, jeg endte opp med andregradsforbrenning. 8846469[/snapback] Ikke verst Jeg lurer på hvilke faktorer som avgjør hvor fort en person klarer å sove. Jeg sliter selv med å sove, tar ofte en time eller to, mens andre klarer så vidt å slenge seg ned på senga før de purker fornøyd i vei. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor merker vi ikke at vi sovner? Det blir jo slik at man bare legger seg i senga, lukker øya og våkner igjen like etterpå (om morran). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg sliter selv med å sove, tar ofte en time eller to, mens andre klarer så vidt å slenge seg ned på senga før de purker fornøyd i vei. 8847046[/snapback] Eg trur det har med innstillinga til personen som skal sove å gjere.. Om du ligg deg ned og automatisk tenker: "Vedder på at eg aldri kjem til å få sove", så vil du ligge vaken lenge, og denne tanken din vil berre kverne rundt. Folk som berre slenger seg nedpå har kanskje eit litt meir avslappa forhold til søvnen og ikkje tenker noko meir på det og berre glir inn i søvn. Eg sleit ein del med å ikkje få sove før.. (ungdomsskulen), men har kanskje vakse over det no.. (Eller så er det berre fordi eg står opp klokka 6 kvar morning). Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har store problemer med å sove, jeg trur det har med sengen, lyset, bråket og tankene å gjør... Har jeg hatt en god kveld og legger meg på et mørkt rom med en god seng så klarer jeg det fint. Men her på hyblen er det lyst døgnet rundt, sengen er digg, men bråket og tankene er det værre med. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva er tivotization? Hørt det blir brukt i en del Linux-miljøer, men har ikke peiling på hva det betyr . Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hvor mye koster ei kasse med Tuborg igjen? Endret 13. juni 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Elendig spørsmål! En pils koster 12 kroner tror jeg.. gang det med 24 ditt fehue Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hva er tivotization? Hørt det blir brukt i en del Linux-miljøer, men har ikke peiling på hva det betyr . 8847644[/snapback] Tivotization av programvare betyr at det er digitalt signert til akkurat din maskin til akkurat den gitte platformen. Linus Torvalds bryr seg ikke om hans kernel er "tivolized", han er bare glad for at folk bidrar med å oppgradere kernelen når det blir nødvendig. Hvor mye koster ei kasse med Tuborg igjen? 8849125[/snapback] Du er ikke gammel nok til å kjøpe en kasse med tuborg før i September. Koster normalt 12 kr + pant. Altså 13,- En kasse koster normalt 16,- 13,- x 24 = 312 312 + 16 = 328,- Altså vil det koste 328,- NOK for en kasse med tuborg i de fleste butikker (Egentlig 288,- NOK med tanke på pant.) Endret 13. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Elendig spørsmål! En pils koster 12 kroner tror jeg.. gang det med 24 ditt fehue 8849129[/snapback] Takktakk Hmm. Tenker ikke så langt om dagen gitt Sommermodus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du er ikke gammel nok til å kjøpe en kasse med tuborg før i September. Dessuten er det mye bedre med 12 0,5 litere med Heineken Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Synes nå en helflaske Captain Morgan og ei halvannen flaske Coca Cola er best. =D Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Du er ikke gammel nok til å kjøpe en kasse med tuborg før i September. Dessuten er det mye bedre med 12 0,5 litere med Heineken 8849340[/snapback] Du er heller ikke gammel nok. Men! Folkens, hold dere on-topic. Hvordan har det seg at skyer er formet som de er? Endret 13. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Temperatur, lufttrykk og vind er vel nøkkelfaktorer når det gjelder skyenes form Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Temperatur, lufttrykk og vind er vel nøkkelfaktorer når det gjelder skyenes form 8849440[/snapback] Jeg tenkte mye av det samme, men det finnes mange forskjellige skyer, så mange formasjoner. Det er jo nesten litt intressant å ligge en hel dag og bare se opp mot skyene og prøve å gjette den enkelte sky sin formasjon, hva den minner om etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå