sultanIverigste Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kan et menneske og en gorilla få avkom? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Nei. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Nei. Hvordan kan du forklare at jeg ble til da? 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Indikerer du at en av foreldrene dine er en gorilla? Du ble til gjennom millioner av år med evolusjon. 1 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Tror heller han indikerte at faren eller moren var en gorilla.. ikke begge. 1 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Indikerer du at en av foreldrene dine er en gorilla? Du ble til gjennom millioner av år med evolusjon. Tror heller han indikerte at faren eller moren var en gorilla.. ikke begge. Hvem sa noe om begge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 hvilke aper kan vi få barn med da? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 hvilke aper kan vi få barn med da? United-supportere Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 hvilke aper kan vi få barn med da? United-supportere Off, dette blir OT, men; Hahahaha ;D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 hvilke aper kan vi få barn med da? United-supportere You made my day night :!: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 *snip* Hmm, kan sverge på at jeg leste noe annet.. jaja, bruke den klassiske "Jeg er trøtt" ? For å ikke gå helt OT: Er det lov å bruke slicks på offentlige veier i norge? Sitter vel som f. på asfalt, men ser for meg problemer under regn. Burde egentlig vært lov hvis det var tørt ute. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Reglene sier jo at det skal være 1,6mm mønsterdybde, noe det ikke er i slicks. Men så er det jo ikke mønster i de i det heletatt. Uansett så tviler så sterkt at jeg sier; Nei, det er nok ikke lov. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hmm, rart egentlig. Har jo bare bedre grep på tørt føre = Tryggere? Blir man "stoppet" med slicks i heavy regn, så er vel det største problemet ditt å stoppe : P Poenget mitt: Slicks burde vært lov på tørr asfalt. Endret 13. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hmm, rart egentlig. Har jo bare bedre grep på tørt føre = Tryggere? Blir man "stoppet" med slicks i heavy regn, så er vel det største problemet ditt å stoppe : P Poenget mitt: Slicks burde vært lov på tørr asfalt. ett stort problem er jo at været kan endre seg når du kjører... plutselig er det litt vått i en sving av en eller annen grunn.... man får forresten kjøpt gate-slicks, de har mønster men sitter veldig godt de er godkjente for vanlig gatebruk Endret 13. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Hmm, rart egentlig. Har jo bare bedre grep på tørt føre = Tryggere? Blir man "stoppet" med slicks i heavy regn, så er vel det største problemet ditt å stoppe : P Poenget mitt: Slicks burde vært lov på tørr asfalt. Men for at du skal trenge det ekstra veigrepet du får av slicks så kjører du ikke forsvarlig lengere Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 I teorien er det mer forsvarlig og kjøre med mer grep på veien i uansett hastighet, både med tanke på stoppelengde eller hvis man får sleng av ukjente årsaker, kanskje fordi man må bråbremse? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Når vi er inne på dekk, er det noen grense for hvor mye spor og pigger du får ha i dekkene ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 I kjøretøyforskriften står det: Største antall pigger:- hjuldimensjon t.o.m. 13”: 90 stk. - hjuldimensjon 14 og 15”: 110 stk. - hjuldimensjon f.o.m. 16”: 150 stk. Samt at minste mønsterdybde skal være 3mm. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 I teorien er det mer forsvarlig og kjøre med mer grep på veien i uansett hastighet, både med tanke på stoppelengde eller hvis man får sleng av ukjente årsaker, kanskje fordi man må bråbremse? Selvfølgelig, men jeg vil tro det ikke er store forskjeller på gode sommerdekk og gode slicksdekk. Og så fort en uventet regskyll kom over åsen, så er det plutselig store forskjeller på disse dekkene. Så det er nok kun positivt at det ikke er lov å kjøre med slicks. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 *snip* Hmm, kan sverge på at jeg leste noe annet.. jaja, bruke den klassiske "Jeg er trøtt" ? For å ikke gå helt OT: Er det lov å bruke slicks på offentlige veier i norge? Sitter vel som f. på asfalt, men ser for meg problemer under regn. Burde egentlig vært lov hvis det var tørt ute. De har vel innsett at i praksis kommer ikke rånerene til å orke å skifte dekk hver gang det kommer en regnskur... AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå