Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har p-piller en farlig effekt på menn? Tok p-piller i en uke i fjor for et veddemål, og har ikke merka noen bivirkninger. Var jeg heldig eller var det aldri noen fare?

Morsomt du skulle spørre, hørt nettopp fra en kompis at han tok to piller (han sa ikke merket) og skylte ned med vodka. Endte opp med ereksjon i 4 timer :p

Lenke til kommentar
Har p-piller en farlig effekt på menn? Tok p-piller i en uke i fjor for et veddemål, og har ikke merka noen bivirkninger. Var jeg heldig eller var det aldri noen fare?

Morsomt du skulle spørre, hørt nettopp fra en kompis at han tok to piller (han sa ikke merket) og skylte ned med vodka. Endte opp med ereksjon i 4 timer :p

 

Hørtes i utgangspunktet ut som en veldig god idé!

Lenke til kommentar
Hvordan trekker HW.no vinnere av julekalenderen?

De samler alle navn som er innsendt og skriver de ut hver for seg på papir. Så legger de alle lappene i ei nisselue, kniper igjen øynene og trekker et navn. Deretter får de politiet til å gjennomgå rullebladet til vinneren for så å godkjenne/ikke godkjenne. Har vinneren noe på rullebladet må en ny trekkes.

Lenke til kommentar
Hvordan trekker HW.no vinnere av julekalenderen?

De samler alle navn som er innsendt og skriver de ut hver for seg på papir. Så legger de alle lappene i ei nisselue, kniper igjen øynene og trekker et navn. Deretter får de politiet til å gjennomgå rullebladet til vinneren for så å godkjenne/ikke godkjenne. Har vinneren noe på rullebladet må en ny trekkes.

 

Akkurat som i 1. klasse.

Lenke til kommentar
Har p-piller en farlig effekt på menn? Tok p-piller i en uke i fjor for et veddemål, og har ikke merka noen bivirkninger. Var jeg heldig eller var det aldri noen fare?

Morsomt du skulle spørre, hørt nettopp fra en kompis at han tok to piller (han sa ikke merket) og skylte ned med vodka. Endte opp med ereksjon i 4 timer :p

 

Hørtes i utgangspunktet ut som en veldig god idé!

 

darwin.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan trekker HW.no vinnere av julekalenderen?

De samler alle navn som er innsendt og skriver de ut hver for seg på papir. Så legger de alle lappene i ei nisselue, kniper igjen øynene og trekker et navn. Deretter får de politiet til å gjennomgå rullebladet til vinneren for så å godkjenne/ikke godkjenne. Har vinneren noe på rullebladet må en ny trekkes.

 

Akkurat som i 1. klasse.

 

Bare at som i første klasse, så måtte alle som hadde noe på rullebladet, melde seg på en egen julekalender (mest værktøy som var lett og skjule som var i kalenderen, filer osv..)

Lenke til kommentar
Hvorfor koker vann fortere om det er blitt kokt opp tidligere?

Det gjør ikke det. Alt vann har blitt kokt opp, eller fordampet utallige ganger før. Ellers vil jeg tro det du snakker om, kan være pga. temperaturen i vannet ikke er synket helt ned til da man kokte opp i begynnelsen, eller at pannen fortsatt er småvarm, og kanskje kokeplaten også er varm.

Lenke til kommentar
Fordi det allerede er varmt? :)

Formulerte meg litt feil. :p

 

Hvorfor koker vann fortere om det er blitt kokt opp tidligere?

Det gjør ikke det. Alt vann har blitt kokt opp, eller fordampet utallige ganger før. Ellers vil jeg tro det du snakker om, kan være pga. temperaturen i vannet ikke er synket helt ned til da man kokte opp i begynnelsen, eller at pannen fortsatt er småvarm, og kanskje kokeplaten også er varm.

Du sier noe der. Tenkte ikke så langt. Kan ha noe med at vann som har vært i vannkokeren en stund ikke har like lav temperatur som springvann. Haha, føler meg litt dum nå egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...