Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Hvis du omaddresserer posten din til f.eks Bergen, men bor i Oslo. Så sendes ett brev fra Bergen til deg i Oslo. Hvor langt kommer da brevet før noen oppdager at det skal ett annet sted?

Hvis noen klarer å tolke spm mitt :blush:

Hvis du ikke bestiller vidresending av post, vil brevet ditt havne i Oslo.

Du kan ha postadresse på mange forskjellige steder i Norge, og brevene kommer frem. Postadresse og registrert adresse i folkeregisteret har ingenting med hverandre å gjøre.

Selv om en del ustedere som f.eks skattetaten har adresseregister som oppdateres fra folkeregisteret. Men når først brevet er sendt, så er det for sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor har det seg slik at når eg ser filmar i 3D ser

Kan nokon forklare meg kvifor?

Det er vel en del synsproblemer som kan ødelegge for 3D-effekten tror jeg. Er du sikker på at du hadde riktige briller da?

Veldig sikker på at eg hadde rette briller, og har prøvd tidligare med forskjellige

Kvifor har det seg slik at når eg ser filmar i 3D ser eg ikkje tinga som om dei kjem ut av skjermen? Når eg var liten huskar eg at eg var i legoland og me såg dome racers i "4D", og då var alt bra. Men dei siste åra har eg aldri opplevd dette igjen.

Kan det var noko gale med meg?

Men når eg såg final destination på fredag kjente eg ei slags prikking på toppen av nasen når ting gjekk ut av skjermen, eller eg visste at det skulle det.

Men eg kunne sjå at det var ein dybdeforskjell, slik at 3D-en virka litt omvendt. men ikkje så mykje.

Kan nokon forklare meg kvifor?

Ser filmer hjemme i stua eller på kino?

AtW

Begge. Men reagerte først nå som eg såg Final Destination på kino

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Hvis du ikke bestiller vidresending av post, vil brevet ditt havne i Oslo.

Du kan ha postadresse på mange forskjellige steder i Norge, og brevene kommer frem. Postadresse og registrert adresse i folkeregisteret har ingenting med hverandre å gjøre.

Selv om en del ustedere som f.eks skattetaten har adresseregister som oppdateres fra folkeregisteret. Men når først brevet er sendt, så er det for sent.

Jeg tror han snakket om at han bestilte omadressering hos posten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Den siste grenser nok til det ulovlige. Den første skulle da være relativ enkel og lovlig å gjennomføre. Det er jo bare å invitere de to personene til ett eller annet.

invitere de til hva? hvordan kan det gjennomføres?

Nå vet jeg ikke helt hva du skal undersøke. Tenker på vanlige sosiale sammenkomster.

jeg vil undersøke om jeg kan klare å få to personer til å bli uvenner. ikke at de skal bli venner.

Lenke til kommentar
Den siste grenser nok til det ulovlige. Den første skulle da være relativ enkel og lovlig å gjennomføre. Det er jo bare å invitere de to personene til ett eller annet.

invitere de til hva? hvordan kan det gjennomføres?

Nå vet jeg ikke helt hva du skal undersøke. Tenker på vanlige sosiale sammenkomster.

jeg vil undersøke om jeg kan klare å få to personer til å bli uvenner. ikke at de skal bli venner.

Hvorfor i alle dager vil du det?

Lenke til kommentar
Kva er den mest sette video på Youtube, kva er den eldste videoen og kor mange videoer er det på Youtube?

Ingen som veit?

Eldste:

Mest sette:

Antall: Vanskelig å finne nøyaktig, men det er mer enn 150 millioner

Hadde du gjort en ørliten innsats hadde du funnet ut dette på under ett minutt :)

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...