bruno99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fører skogplanting i Ørkenområder i Afrika til at det regner oftere? Eller, det er vel ganske obvious, men hva er det som egentlig skjer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Finnes det et medikament med virkning som avtar proporsjonalt med dosen? Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva er den rent fysiske virkningen til dempevatt inne i en høyttaler? Dempevatten sørger for at kasselyder uteblir, men akkurat hvordan gjør den det? Senkes trykket eller bremses det bare ned? Ble litt vanskelig å forklare, men har fundert litt på det der... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det vakum i en kvinnes vagina? Og hvor mye vakum kan en vanlig kropp tåle? Vi snakker da fra hodet og ned i et tilfelle, og hele kroppen i et tilfelle. Hva legger du i "å tåle"? Man vil jo ikke klare å puste. Er det noe annet du sikter til? AtW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Finnes det lignende nummer som 02800, bare for sjukegreier? Eller skal man da ringe legekontoret? * ikke support * Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er vel legevakten du er ute etter, eller? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har ikke noe problem eller noe nå, bare så det er sagt. Men om man har en skade som ikke er veldig alvorlig og prøver å ringe legekontoret her, så har kamerater opplevd at det er stengt eller ikke svarer. Da føles det litt unødvendig å ringe 113. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Derfor har du legevakten. De har telefon de også, men nummeret er forskjellig fra by til by. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Lurer på hvor first price laksen kommer fra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Evt. oppdrett, noe jeg tipper er mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvordan får Xbox Live til fullHD-streaming på dårlige nettlinjer? Vi har 5 mbit i huset, som tilsier at det skal gå ca. 6 timer å laste ned 11 GB, som ser ut til å være et greit gjennomsnitt på filmstørelsen på xbox-live. Hvordan skal den klare å laste ned dette på under 2 timer? Den eneste løsningen jeg ser, er å bufre i lang tid på forhånd (men da må man jo bufre i 4 timer for å få ren avspilling de siste 2), eller at dentidvis må senke kvaliteten, slik at man fortsatt har 1080p, men med mye høyere komprimering, når nødvendig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor legger noen mennesker batteriene sine i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fordi batterier holder seg lengre i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor det? Sannsynligvis fordi den interne motstanden øker. Da går det mindre (selvutladnings)strøm gjennom batteriet og følgelig blir selvutladningen lavere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det også derfor batterier varer kortere i kulden, altså under bruk? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Evt. oppdrett, noe jeg tipper er mer sannsynlig. Seff. Men jeg tror den kommer fra et lugubert sted i og med at den er billig. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det også derfor batterier varer kortere i kulden, altså under bruk? Ja Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Evt. oppdrett, noe jeg tipper er mer sannsynlig. Seff. Men jeg tror den kommer fra et lugubert sted i og med at den er billig. Vi har vel ganske strenge regler for hva som er lov å selge i Norge? Mange av first price-produktene er faktisk nøyaktig de samme som "merkevare", bare med annen forpakning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå