ATWindsor Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Hva mer trenger du å vite? Det er ett hår på haken min som alltid er lengre og tykkere enn alle andre, selv om det blir barbert like ofte. Det burde jo framgå av det tidligere innlegget, feks om huden er annerledes eller det er noe annet som er forskjellig ved hårets base. AtW Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Det er jo et kjent faktum at det varierer hvor fort hver skjeggstubb vokser. Man har alt ifra de små tynne hårene som vokser så sakte at det går mer enn en dag før barberhøvelen får tak til de som vokser dobbelt så fort som resten av skjeggstubbene. Når man snakker om at hår vokser n millimeter per døgn så er det et gjennomsnitt, og avvik kan forekomme. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Dette er et dramatisk avvik. Jeg tror ikke det er noe unormalt ved hårets base. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Sikker på at det ikke bare er et hår som ligger slik at det ikke blir tatt ved hver barbering, og det da virker som om det vokser så alt for fort? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg leste denne artikkelen hvor det står: En ansatt ved auksjonshuset Christie's kontor i Sveits viste mandag frem en feilfri diamant på 32,01 karat som skal auksjoneres ut i New York senere i høst. Hva betyr det at en diamant er "feilfri"? Er det mange "feil" i vanlige diamanter og hva har det med at den er 32 karat? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Karat er i alle fall vektenheten for edelsteiner. 1 karat = 200 mg. A flawless diamond needs to be completely clean of all impurities, cracks, and spots, both inside and outside the diamond. http://www.diamond-experts.com/diamonds_flawless.htm Endret 27. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) nvm. Endret 27. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Karat er i alle fall vektenheten for edelsteiner. 1 karat = 200 mg. Engelsk "karat" må ikke forveksles med engelsk "carat" (oversettes også som "karat" til norsk). "Karat" på engelsk er som nevnt vekt for edelsteiner mens "carat" er enhet for renheten til gull. 24 karat gull betyr at tilnærmet 100% (typisk noe sånt som 99,9%) av massen er rent gull, 18 karat betyr at 75% av massen er gull, 12 karat betyr 50%, osv. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Hva skjedde med tablet-pc? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 hvorfor svir det når jeg har tannkrem på kvisa mi? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Fordi den sannsynligvis ikke er "tett" og slipper tannkrem inn under huden. Blir som å strø salt i såret. Tannkrem er ganske sterkt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Tannkrem hjelper ikke mot kviser om det er det du prøver på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 hvorfor svir det når jeg har tannkrem på kvisa mi? Du har nok fått et dårlig kjerringråd. Hahaha. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Nei, ikke noe dårlig kjerringråd Kvisa er på leppa, og så kom jeg borti med tannbørsten når jeg skulle stikke den inn i munnen Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har aldri hørt om noen som har kviser på leppene? Sikker på at det ikke er herpes? xD Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Fullt mulig å ha det rett ved siden av leppa. Cola blir jo titt og ofte brukt som vaskemiddel da det er så sterkt. Hvorfor ikke prøve det mot kviser? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Fullt mulig å ha det rett ved siden av leppa. He said it! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Er det vakum i en kvinnes vagina? Og hvor mye vakum kan en vanlig kropp tåle? Vi snakker da fra hodet og ned i et tilfelle, og hele kroppen i et tilfelle. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Fullt mulig å ha det rett ved siden av leppa. Cola blir jo titt og ofte brukt som vaskemiddel da det er så sterkt. Hvorfor ikke prøve det mot kviser? Ser ikke hvordan du vasker med cola? Har bare ført til ødelagt tastatur og klissete gulv i mine tilfeller... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Cola fungerer bra til å polere krom. Når det er sagt, så vil jeg tro at de fleste andre brustyper fungerer like godt som cola. Men må selvsagt skylle vekk i etterkant for å hindre klister, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå