€uropa Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Enten det var frivillig eller ikke fra fengselssjefens side, så endte Egon opp med å ta han bakfra, og trakk den ut da han måtte pisse. Sølet endte opp på ryggen hans. Billedlig talt, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Sånt skjer jo daglig i fengsler uansett. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ikke med fengselsdirektøren. Men hvis man har en slik jobb, har man nok rare preferanser. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvor kan man kjøpe Natrium? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Finnes det noe som reagerer motsatt av vann ved nedkjøling/oppvarming? Altså noe som blir hardere/fastere ved oppvarming og løsere ved nedkjøling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ja. Penisen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dagens! Satt lenge å funderte på boffens spørsmål, men det der er vel svaret Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Svovel er et slikt eksempel. Svovel inntar forskjellige molekylstrukturer utifra temperaturen, og blir fastere eller mer flytende utifra temperaturen. Ikke slik som vann som renner når det er varmt og er hardt når det er kaldt. Speilegg er også en artig greie. De blir ikke flytende igjen når de blir kalde. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor hører jeg kjekking i alle leddene mine? Hører det i kjeven når jeg gaper opp, og i knær når jeg bøyer meg ned. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Sånn hadde jeg det også før. Jeg kunne ikke gape høyt hos tannlegen uten at kjeven klikket. Men det går vel over med tiden. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Luft mellom leddene hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan uttales landets navn? JApan eller jaPAN? Trykk på hvilken stavelse? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har hvertfall hørt japanske band rope "We are xxxxx from jaPAN" på gebrokkent engelsk. Vet ikke om det heter "Japan" på deres språk i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 jeg sier JApan Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Luft mellom leddene hvis jeg husker riktig Hvordan kom det seg der? Jeg har jo luft i alle ledd for tiden(og det har økt det siste året). Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har hvertfall hørt japanske band rope "We are xxxxx from jaPAN" på gebrokkent engelsk. Vet ikke om det heter "Japan" på deres språk i det hele tatt egentlig. Nippon kaller vel dem det.. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Vet ikke om det heter "Japan" på deres språk i det hele tatt egentlig. Det heter Nipp On (Nippon) og betyr noe sånt som "landet der solen stiger opp". Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Svovel er et slikt eksempel.Svovel inntar forskjellige molekylstrukturer utifra temperaturen, og blir fastere eller mer flytende utifra temperaturen. Ikke slik som vann som renner når det er varmt og er hardt når det er kaldt. Speilegg er også en artig greie. De blir ikke flytende igjen når de blir kalde. Det er såvidt jeg vet fordi proteinene i egget denatureres (proteinstrukturen ødelegges). Det blir vel ikke helt det samme? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Vet ikke om det heter "Japan" på deres språk i det hele tatt egentlig. Det heter Nipp On (Nippon) og betyr noe sånt som "landet der solen stiger opp". Nippon betyr vel 10 poeng? Nei, det er ippon som er 10 poeng. Det er litt lenge siden jeg drev med judo. Endret 23. november 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ja, jheg vet at Japan er et kinesisk ord, og at japanerne bruker et annet ord "Nippon" om landet sitt. Men hva er riktig å si på NORSK? Jeg vet at engelskspråklige legger trykk på pan i Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå