Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Husker at vi dyppet de ledningene vi skulle lodde i ei blank væske i fjor, hva er navnet på dette tror dere og et det nødvending for at lodden skal holde?

(Fortynnet) Saltsyre tenker jeg. Brukes for å fjerne fett og urenheter fra ledningene for å sikre best og renest mulig lodd. Kalles også loddevann, men da er prisen plutselig 10x enn om man bare kjøper fortynnet saltsyre (33%) på fargehandelen. Her fås de i litersflasker istedet for de der fingerbøllene de selger på elektronikksjapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker at vi dyppet de ledningene vi skulle lodde i ei blank væske i fjor, hva er navnet på dette tror dere og et det nødvending for at lodden skal holde?

(Fortynnet) Saltsyre tenker jeg. Brukes for å fjerne fett og urenheter fra ledningene for å sikre best og renest mulig lodd. Kalles også loddevann, men da er prisen plutselig 10x enn om man bare kjøper fortynnet saltsyre (33%) på fargehandelen. Her fås de i litersflasker istedet for de der fingerbøllene de selger på elektronikksjapper.

 

Hva er saltsyra tynnet ut med?

Lenke til kommentar
Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov)

 

Er det ikke lovlig for gifte par å være i verdensrommet? Hvorfor ikke? Når ble det forbudt og av hvem?

 

 

Vet ikke hvorfor, men det har vært forbudt hele tiden egentlig, NASA som lager reglene tror jeg.

 

Skille ut vannet?

 

Ja, skille ut vannet fra syra sånn at den blir mere konsentrert.

Lenke til kommentar
Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov)

 

Er det ikke lovlig for gifte par å være i verdensrommet? Hvorfor ikke? Når ble det forbudt og av hvem?

 

 

Vet ikke hvorfor, men det har vært forbudt hele tiden egentlig, NASA som lager reglene tror jeg.

 

Rart, det finnes da ikke noe et gift par kan gjøre i verdensrommet som ikke et hvilket som helst annet par med mennesker kan gjøre. Hvorfor fikk dette paret dra? Når og hvem var det?

Lenke til kommentar
Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov)

 

Er det ikke lovlig for gifte par å være i verdensrommet? Hvorfor ikke? Når ble det forbudt og av hvem?

Man vil ikke ha sterke følelser mellom astronautene, verken positive eller negative. Når de er for seg selv langt ute i verdensrommet er samhold, profesjonelt samarbeid og mental stabilitet svært viktig. Man vil ikke ha følelser som kan komme i veien og skape problemer.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov)

 

Er det ikke lovlig for gifte par å være i verdensrommet? Hvorfor ikke? Når ble det forbudt og av hvem?

 

 

Vet ikke hvorfor, men det har vært forbudt hele tiden egentlig, NASA som lager reglene tror jeg.

 

Rart, det finnes da ikke noe et gift par kan gjøre i verdensrommet som ikke et hvilket som helst annet par med mennesker kan gjøre. Hvorfor fikk dette paret dra? Når og hvem var det?

 

det hadde noe å gjøre med at de giftet seg like før de skulle dra og kunne ikke bytte folk eller noe.

 

Hvis du er interrisert i det, så kan du jo laste ned dokumentaren, den er ganske lang, men bra, The univers heter den.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...