Jann - Ove Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvor lang tid tar typisk postgang for et brev ifra bygdenorge til texas, sendt på billigste måte? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har opplevd helt ned i 3 dager, men 5-6 er nok mer normalt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvorfor er det ett hårstrå i trynet mitt som vokser så mye mer enn resten av håret? Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 OK! Jeg reiser tilbake i tid nå, og fjerner svartedauen! Har vi... kommet lengre da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 OK! Jeg reiser tilbake i tid nå, og fjerner svartedauen! Har vi... kommet lengre da? det er jo vanskelig å vite. kanskje moren eller faren til noen smarte folk hadde møtt noen andre da og den smartingen hadde aldri blitt født. kanskje det hadde blitt en stor og bloding krig som hadde utslettet mange. det er vanskelig å vite. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det tror jeg ikke. Kanskje norske oppfinnelser som ostehøvelen, bindersen og håndgranaten aldri ville blitt oppfunnet, men vi ville uansett vært i union med Sverige og funnet olje før eller siden, uten smarte nordmenn. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bindersen er dessverre ikke en norsk oppfinnelse. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kan dere ikke bare fortelle meg hva som skjer da? plz! Lurer fælt! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Viss de ikkje hadde vore svartedauden, ville de ha vore for mykje mennesker på jorda etter min mening. ettersom når svartedauden var over i Norge, vart det mykje plass til å finne seg en fin plass og bu og få tak i føde. viss de ikkje var svartedauden, ville de blitt for lite mat, og plassar å bu. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kan dere ikke bare fortelle meg hva som skjer da? plz! Lurer fælt! Kommer til å tenke på en film som passer fint i denne kategorien; The Butterfly Effect. Definitivt en bra film, handler om en som har blackouts og som i ettertid kan gå tilbake og endre historien. Satt hele fimen å tenkte på strengteorier og et uendelig antall universer jeg xD Kjempebra film! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Viss de ikkje hadde vore svartedauden, ville de ha vore for mykje mennesker på jorda etter min mening. ettersom når svartedauden var over i Norge, vart det mykje plass til å finne seg en fin plass og bu og få tak i føde. viss de ikkje var svartedauden, ville de blitt for lite mat, og plassar å bu. Det er veldig lite sikkert og blir mere påstand enn fakta. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er det noen som har hatt sex i verdensrommet enda? eller onanert? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er det ingen som vet. Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov) Når de kom ned igjen ble de spurt om det, men de ville ikke gi noe kommentar på det. Det at de ikke ville gi kommentar pluss at det er verdensrommet det er snakk om, virker litt som at de kanskje har hat det. Hadde du vært i verdensrommet med kona de hadde du jo seff brukt den gyldne kjangsen Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) vært i union med Sverige og funnet olje før eller siden,. Nja, en av følgene av Svartedauen var jo å undergrave makten til det norske kongehuset vs det danske og svenske kongehuset, som greide seg bedre gjennom svartedauen. Det medførte at vi fikk en svak stilling i kalmar unionen; som dermed fjernet norsk uavhengighet. Svartedauen aksellererte også sosial utvikling, så opplysningstiden ville nok bli utsatt uten den - russland og resten av østeuropa ble ikke så hardt rammet av pesten, og der var aristokratiet's makt over bøndene var mye sterkere enn i vest - helt frem til nyere tid. Ville anbefale å ta spørsmålet til Historie delen av forumet dog, det er nokså interessant; samt at de i det forumet er mye bedre til å leke what-if enn teknologene som holder til her Endret 21. november 2009 av Sondring Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan fungerer et vinometer? Hvordan fungerer en oechselmåler? Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvis man støper polyester i 5 grader, vil det herde etter lang tid, eller vil det bare forbli flytende? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det har blitt prøvd i praksis og det vil herde etter hvert. Men jeg synes ikke støpen ble like hard og snappy som den blir i 15 grader. Overflaten virket i hvert fall litt svakere. Kanskje det bare var jeg som var litt utålmodig. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jess, satt nettopp ut formene med polyestern, skal se til dem om ei god stund, ble for mye lukt inne =/ Rapporterer vel hvordan det gikk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvis du har mulighet til å ha de på en varmere plass er det absolutt å anbefale. Det tar sinnsykt lang tid i lave temperaturer. I tillegg pleier 5-graders-klima å være relativt rått (høy luftfuktiget), og plutselig får du dannet fukt/vann på polyesteren (ikke inni men på utsiden) som fører til ufine merker og enda lenger herdetid. Lukten gir bare en deilig rus. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Husker at vi dyppet de ledningene vi skulle lodde i ei blank væske i fjor, hva er navnet på dette tror dere og et det nødvending for at lodden skal holde? Endret 21. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå