Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
OK! Jeg reiser tilbake i tid nå, og fjerner svartedauen! Har vi... kommet lengre da?

det er jo vanskelig å vite. kanskje moren eller faren til noen smarte folk hadde møtt noen andre da og den smartingen hadde aldri blitt født. kanskje det hadde blitt en stor og bloding krig som hadde utslettet mange. det er vanskelig å vite.

Lenke til kommentar

Viss de ikkje hadde vore svartedauden, ville de ha vore for mykje mennesker på jorda etter min mening. ettersom når svartedauden var over i Norge, vart det mykje plass til å finne seg en fin plass og bu og få tak i føde.

viss de ikkje var svartedauden, ville de blitt for lite mat, og plassar å bu.

Lenke til kommentar
Kan dere ikke bare fortelle meg hva som skjer da? plz! Lurer fælt!

Kommer til å tenke på en film som passer fint i denne kategorien; The Butterfly Effect. Definitivt en bra film, handler om en som har blackouts og som i ettertid kan gå tilbake og endre historien. Satt hele fimen å tenkte på strengteorier og et uendelig antall universer jeg xD Kjempebra film!

Lenke til kommentar
Viss de ikkje hadde vore svartedauden, ville de ha vore for mykje mennesker på jorda etter min mening. ettersom når svartedauden var over i Norge, vart det mykje plass til å finne seg en fin plass og bu og få tak i føde.

viss de ikkje var svartedauden, ville de blitt for lite mat, og plassar å bu.

Det er veldig lite sikkert og blir mere påstand enn fakta.

Lenke til kommentar

Det er det ingen som vet.

Det har vært et gift par i verdensrommet før (selv om det ikke er lov)

Når de kom ned igjen ble de spurt om det, men de ville ikke gi noe kommentar på det.

Det at de ikke ville gi kommentar pluss at det er verdensrommet det er snakk om, virker litt som at de kanskje har hat det.

Hadde du vært i verdensrommet med kona de hadde du jo seff brukt den gyldne kjangsen :p

Lenke til kommentar
vært i union med Sverige og funnet olje før eller siden,.

Nja, en av følgene av Svartedauen var jo å undergrave makten til det norske kongehuset vs det danske og svenske kongehuset, som greide seg bedre gjennom svartedauen. Det medførte at vi fikk en svak stilling i kalmar unionen; som dermed fjernet norsk uavhengighet.

Svartedauen aksellererte også sosial utvikling, så opplysningstiden ville nok bli utsatt uten den - russland og resten av østeuropa ble ikke så hardt rammet av pesten, og der var aristokratiet's makt over bøndene var mye sterkere enn i vest - helt frem til nyere tid.

Ville anbefale å ta spørsmålet til Historie delen av forumet dog, det er nokså interessant; samt at de i det forumet er mye bedre til å leke what-if enn teknologene som holder til her :)

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Hvis du har mulighet til å ha de på en varmere plass er det absolutt å anbefale. Det tar sinnsykt lang tid i lave temperaturer. I tillegg pleier 5-graders-klima å være relativt rått (høy luftfuktiget), og plutselig får du dannet fukt/vann på polyesteren (ikke inni men på utsiden) som fører til ufine merker og enda lenger herdetid.

Lukten gir bare en deilig rus. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...