Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
hvorfor gikk liverpool med sørgebånd på kampen i går??

9385288[/snapback]

Garantert pga. han spanske spilleren som kollapset og døde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Duh, Vann+Sukker+Gjær = Sats

Vann+Sukker+Gjær+Frukt = Vin

:)

9386596[/snapback]

Planen var ikke å drikke satsen som vin, men var for å forenkle litt. Sats er jo en form for vin.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en tråd for "hva heter sangen" og heller ikke en tråd for å spørre om support på ulike problemer. Det er det vi har resten av forumet til. Vennligst ikke ødelegg tråden med slike spørsmål. Hvis dere ser slike spørsmål så husk å rapportere de så vi beholder tråden like snodig som den stort sett har vært før.

6 innlegg er slettet for å starte litt på en opprydding og det blir sikkert flere innlegg slettet.

Redigert: Anslagsvis 30 innlegg er slettet for mangel på snodighet og mangel på spørsmål/svar. Tråden er ikke noen erstatning for SO.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at hvis du gjør sånn som jeg har gjort og legger trådene i siggen din så ser folk på dem og svarer hvis du kan. Har funket ganske bra så langt.

(jeg forsto ikke veldig mye av den topicen der, Hvis du skriver et lengre førsteinnlegg og har med ÆØÅ :p så kansje det er mer forståelig.)

Lenke til kommentar
Annet snedig sporsmal.

Forstar _ingen_ meg nar jeg skriver uten ÆØÅ  ?

9386859[/snapback]

Jo, men du kan "lage" æ, ø, å ved å sette sammen bokstaver på ein litt snedig måte. Då blir det enklare for andre å forstå:

Æ = ae

Ø = oe

Å = aa

Skjaerp deg, drikk opp oelet ditt og!

Jaaen gjekk i slaaen.

wtf, blir stygt uansett :)

Lenke til kommentar
Finnes det virkelig sanger som blir "satanistiske" når de spilles baklengs? I i så fall; hvilke band/sanger er det?

9386858[/snapback]

http://jeffmilner.com/backmasking.htm :)

Her er det alle sangene jeg vet om som kan spilles av baklengs.

8740019[/snapback]

Her er en post fra en tråd som omhandler akkurat det der, bruk snabacken for å komme dit.

SPM:

Hva er den høyeste summen med kr du kan "gjemme bort" uten at det gjør noe med krone verdien?

Altså hvor mye skade kunne man gjort på norsk økonomi hvis man plutselig flyttet et svært beløp cash ut av landet? Går kronen ned i verdi da?

Si at noen flytter 200miliarder kr ut av landet og til jamaica. Hva hadde skjedd da?

Lenke til kommentar
Forde det kan være litt vanskelig for noen og forstå :)

Btw, du som har fransk XP? :p

9386878[/snapback]

Jupp

Det er jo lett a se at OEen i skjonner er en OE.. er det ikke?

Var det ikke slik at man ikke ser pa bokstav for bokstav, men ordet i sin helhet. Og derfor kunne lese ord som bokstavene var stokket om pa, uten 1 og siste bokstav.

Lenke til kommentar
Det er jo lett a se at OEen i skjonner er en OE.. er det ikke?

Var det ikke slik at man ikke ser pa bokstav for bokstav, men ordet i sin helhet. Og derfor kunne lese ord som bokstavene var stokket om pa, uten 1 og siste bokstav.

Aoccdrnig to rsaerech, it dseon't mttear in waht odrer the ltteers in a wrod are, the olny iroptmant tihng is taht the fsirt and lsat lteetr be at the rghit pclae. The rset can be a taottl mses and you can sitll raed it wouthit any perbolms.
Lenke til kommentar

Hvilken mengde mynter er det som veier mest når man får vekslepenger på:

A. en tikroning

B. en femtilapp

C. en hundrelapp (anta at kassa er tom for femtilapper)

NB. Det kan ikke være f.eks 199 femtiøringer. Det må være det minste antall mynter man kan få tilbake i praksis. Altså det minste antall mynter man kan gi den summen i. F.eks er 7,50 det samme som 1 femtiøring, 2 kronestykker og en femkrone.

Lenke til kommentar
Aoccdrnig to rsaerech, it dseon't mttear in waht odrer the ltteers in a wrod are, the olny iroptmant tihng is taht the fsirt and lsat lteetr be at the rghit pclae. The rset can be a taottl mses and you can sitll raed it wouthit any perbolms.

9386992[/snapback]

Jeg leste faktisk det der uten problemer :ermm:

Skremmende :dontgetit:

EDIT: Eneste jeg stoppa på var taottl

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...