Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

hvem vinner av en flodhest og en løve når de møter hverandre 1 mot 1. Begge individer er så friske som de kan være.

begge er hanndyr.

 

Hva legger du i "å vinne"? Feks vil feks katt vs hund ende i at katten "vinner" i den forstand at den slipper unna. På den andre siden ble hunden vår angrepet(!) av en gal(?) katt en gang (på helt åpen mark, katten kom løpende og angrep den), katten var desverre død før vi rakk å foreta oss særlig mye, dvs etter få sekunder. Rovdyr orker vel ofte ikke å angripe dyr når de risikerer å skade seg, og de ikke trenger maten så mye. Mens det er en litt annen sak om man forutsetter at begge dyr sloss for livet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er pedofile mer homo enn resten av befolkningen?
Nei. Har ikke link akkurat nå, men så en undersøkelse på akkurat det.Pedofili går ofte mer på alder enn kjønn. Det er barnsligheten og "uskyldigheten" de tenner på som regel. Ikke spesifikt kjønn.

Men selvsagt har mange av de preferanser på kjønn også.

Lenke til kommentar
hvem vinner av en flodhest og en løve når de møter hverandre 1 mot 1. Begge individer er så friske som de kan være.

begge er hanndyr.

 

Hva legger du i "å vinne"? Feks vil feks katt vs hund ende i at katten "vinner" i den forstand at den slipper unna. På den andre siden ble hunden vår angrepet(!) av en gal(?) katt en gang (på helt åpen mark, katten kom løpende og angrep den), katten var desverre død før vi rakk å foreta oss særlig mye, dvs etter få sekunder. Rovdyr orker vel ofte ikke å angripe dyr når de risikerer å skade seg, og de ikke trenger maten så mye. Mens det er en litt annen sak om man forutsetter at begge dyr sloss for livet.

 

AtW

 

Tenkte mye samme tanken. Flodhesten har jo strengt tatt vunnet med engang løven gir opp. Tror det hører sjeldenhetene til at rhinoen tar løven og dreper den bare for å vinne :D

Lenke til kommentar

Flodhesten hadde herja løven så intentst. Har du noen gang prøvd å sloss med en som er åtte ganger så stor som deg, fire ganger så sterk og har gigantiske tenner?

 

Se bare på hvilke mål løven velger når den er alene. Største den kan prøve seg på er en gnu. Som er liten i forhold til flodhesten.

 

Flodhest 4 T W

Lenke til kommentar

Dette har vel blitt spurt om før, men jeg tar sjansen på å gjenta det. Greide ikke å finne noe ved hjelp av Google. Hvordan fungerer den funksjonen "Go to last unread"? Denne dukker opp i form av en oransje firkant ved siden av emne/tråder i Mine innlegg. Dette ligger vel langt inne i PHP-skriptets verden, men er det mulig med en forklaring for oss vanlige dødelige også?

Lenke til kommentar
Er pedofile mer homo enn resten av befolkningen?
Nei. Har ikke link akkurat nå, men så en undersøkelse på akkurat det.Pedofili går ofte mer på alder enn kjønn. Det er barnsligheten og "uskyldigheten" de tenner på som regel. Ikke spesifikt kjønn.

Men selvsagt har mange av de preferanser på kjønn også.

 

 

Da skulle man tro at "normale" pedofile ville velge unge jenter.

Jeg synes det virker som om de fleste pedofile overgripere vi leser om i aviser er BÅDE pedo OG homo, siden det så ofte er gutter som er rammet.

Eller bryr de seg ikke om kjønnet, sålenge offeret er mindreårig? Var det det du mente?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at "goto last unread" lar deg hoppe til det siste innlegget på den siste siden du var på i en tråd?

Jo, men hvordan vet siden/Diskusjon.no/nettleseren hvilken post du vist sist, og hva skal til for at den regnes som vist? Må hele posten vises på skjermen eller bare 75% f.eks. Lagres dette ved hjelp av "kjeks"?

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at "goto last unread" lar deg hoppe til det siste innlegget på den siste siden du var på i en tråd?

Jo, men hvordan vet siden/Diskusjon.no/nettleseren hvilken post du vist sist, og hva skal til for at den regnes som vist? Må hele posten vises på skjermen eller bare 75% f.eks. Lagres dette ved hjelp av "kjeks"?

 

Har nok mer med noen data som er lagret i diskusjon sine basser, siden man uavhengig av pc og nettleser alltid kan finne "last unread" om man skifter mellom flere maskiner.

 

Lagres vel mot brukernavnet ditt, at sist du var i denne tråden var innlegg nr. xxx

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jo, men hvordan vet siden/Diskusjon.no/nettleseren hvilken post du vist sist, og hva skal til for at den regnes som vist?

Tror du missforstår hvordan den virker, eller at jeg missforstår deg. Når man besøker en tråd, så oppfattes det som at man har lest hele tråden helt til det kommer noe nytt. Altså husker den ikke hva du har lest sist.

Jeg regner med at de lagrer tidspunktet man sist var inne i en tråd, og sjekker oppimot det. Evt. innleggsnr.

Lenke til kommentar
Er pedofile mer homo enn resten av befolkningen?
Nei. Har ikke link akkurat nå, men så en undersøkelse på akkurat det.Pedofili går ofte mer på alder enn kjønn. Det er barnsligheten og "uskyldigheten" de tenner på som regel. Ikke spesifikt kjønn.

Men selvsagt har mange av de preferanser på kjønn også.

 

 

Da skulle man tro at "normale" pedofile ville velge unge jenter.

Jeg synes det virker som om de fleste pedofile overgripere vi leser om i aviser er BÅDE pedo OG homo, siden det så ofte er gutter som er rammet.

Eller bryr de seg ikke om kjønnet, sålenge offeret er mindreårig? Var det det du mente?

Så en undersøkelse på overgrep mot barn og flertallet av overgriperne var *ikke* pedofile. Tror det bare var 30-40% som faktisk var pedofile, resten valgte seg barn som offer fordi de oppfattet barn som 'enkle mål'.

Lenke til kommentar
Dette har vel blitt spurt om før, men jeg tar sjansen på å gjenta det. Greide ikke å finne noe ved hjelp av Google. Hvordan fungerer den funksjonen "Go to last unread"? Denne dukker opp i form av en oransje firkant ved siden av emne/tråder i Mine innlegg. Dette ligger vel langt inne i PHP-skriptets verden, men er det mulig med en forklaring for oss vanlige dødelige også?

Fungerer veldig enkelt. Når du går inn på en tråd så lagres det i brukeren din at sist du var inne på tråden så var det 10 svar på den tråden (for eksempel). Neste gang du går inn på tråden via "Goto last unread" så sjekker den bare opp hvor mange svar det var på den tråden sist gang du var inne på den og går til svaret etter det.

 

For å sjekke om den skal vise ikonet eller ikke så sjekker den jo bare antall svar på tråden er større enn nummeret som ligger i databasen over hvor mange svar det var der sist du leste den.

 

Det er en løsning. Det er mange flere løsninger på problemet. Veldig nyttig funksjon hvertfall, jeg bruker bare den knappen når jeg går inn på tråder nesten.

Lenke til kommentar

Er det noe hold i Lommemannens påstand om at gutter tåler det bedre?

Jeg ville tippet det motsatte.

 

I den alderen er det vel ikke så stor forskjell mentalt på gutter og jenter.

Det er vel mer det fysiske som skiller dem.

 

En guttunge må jo nødvendigvis bli voldtatt analt, mens en jente kan bli voldtatt i nummer 1.

Jeg har virkelig ikke peiling, men nummer 1 gjør kanskje mindre vont enn nummer 2, siden nummer 1 er tiltenkt dette formålet?

 

Barna er kanskje så lite utviklet at voldtekten gjør fysisk skade, som en voksen ikke ville opplevd. Er det da mindre skadelig med analvoldtekt enn vaginal voldtekt av små barn?

 

Jeg mener ikke å antyde at voldtekt er en hyggelig opplevelse.

Jeg lurer bare på om lommemannens teori om at gutter tåler det bedre er sann.

Lenke til kommentar
Er det ulovlig for meg å hente kompiser som har vært ute på byn, gitt at jeg kjenner alle, og motta penger eller noe godtgjørelse for det (f.eks. gratis tur hjem neste gang jeg er ute)?

 

Skal følge med på profesjonelle svar på denne, men min mening som taxikusk er at vennekjøring må da være lov, og kompensering for tjenesten må da være lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...