Nopros Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Grå ting, ikke lengre en en halv cm. De har små bein og kryper rundt på gulvet. HAr en anelse om at de er klypedyrbeibier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Skrukketroll? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er det noen grunn til at ordene KONTINENT (som i Europa) og INKONTINENT (som i å ikke kunne holde på urinen) er så like? Inkontinent betyr vel "ikke sammenhengende" og jeg vet ikke hvordan det er logisk at det egentlig betyr det det gjør, men men. Det er da svært logisk. Når man er inkontinent så har man korte hyppige vannlatninger, ikke en lang sammenhengende... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Nei, flatere og tynnere. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jotun: Det virker fornuftig. Men fant du fram til dette selv ved hjelp av IQ, eller har du kilder? Saksedyr? Har du en bedre beskrivelse? Antall bein avgjør om det er i insektsfamilien (6) eller edderkoppfamilien (8). Endret 2. november 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Kan gå ned å telle etterpå, men de er creepy. Ja, saksedyr jeg mente. Men de er mye mindre og gråe. Kan det være farlig å ta mer en fire sånne daglig? Det er det det står anbefalt hvertfall. Endret 2. november 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det vet du bedre enn meg. Ta fram pakningsvedlegget og les om bivirkningene og virkestoffene. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ser det står at det er sink i de, og man bør vel ikke få i seg for mye av det. Nå vet jeg ikke hvor mye sink det er eller hvilke andre ingredienser det er i de, så jeg kan ikke si med sikkerhet om det farlig. Som regel bør du følge anbefalt dosering om ikke en lege har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Men det er de eneste tablettene jeg har Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hva er mest slitsomt av padling og roing? Jeg mener padling pga. man bruker kroppen fortere, og vrir hele overkroppen etc. I roing er det en mer saktere bevegelse frem og tilbake, pluss mer effektiv bruk av bein. Det er i hvertfall det jeg tenker. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Zeke: Du må også ta hensyn til hva slags båter man bruker når man padler eller ror. Kanoer padles, robåter ros. Kanoer er mer strømlinjeformede. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det er sant, jeg tenkte på padlemaskin mot romaskin, slik man kan finne på diverse treningsstudioer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jotun:Det virker fornuftig. Men fant du fram til dette selv ved hjelp av IQ, eller har du kilder? Kilder på at inkontinens er hyppig og ukontrollerbar vannlatning? Vel, det er allmennkunnskap. Pluss en kone som er sykepleier. For kilde kan man søke på google, yahoo, wikipedia, kvasir og den nye til MS, Bing. Det med at det er et logisk navn på "sykdommen" tok eg fra hodet, for det er jo bare logisk Men om det kom fra IQ vet eg ikke, logisk resonnement bruker jo IQ, men tror ikke det var avgjørende Endret 2. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det med at det er et logisk navn på "sykdommen" tok eg fra hodet Det var den jeg ønsket kilde på, ja. Ordet kunne jo like gjerne vært brukt på en inkontinent politiker, altså en politiker som bytter mening veldig ofte, eller en inkontinent bil, altså en bil som aldri virker lenge av gangen, men krever masse vedlikehold. Endret 2. november 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Nå har eg søkt litt i Clue. Incontinent på engelsk er et adjektiv og betyr: omgående, straks, øyeblikkelig. Altså ikke noen direkte link til "ikke sammenhengende". Så det ser feil ut. Er nok tilfeldig at det har noe med kontinent å gjør. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg ser på Snabbgrabbar, eller RASKE MENN. Finnes det virkelig noen som er lam fra livet og OPP? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Saksedyr er rare. På engelsk heter de Earwiggers, fordi folk mente de kravla inn i ørene til folk mens de sov og klipte opp trommehinnen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg ser på Snabbgrabbar, eller RASKE MENN. Finnes det virkelig noen som er lam fra livet og OPP? nei, grunnen til at folk er lamme er at det er ett eller annet i ryggraden som sperrer signaler å komme fra f.eks beina til hjernen. dette skjer fra skaden og ned. ja, det var veldig kort om lammelse, men er ingen grunn til å utdype det så alt for mye her... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Ja, jeg vet hva lammelser skyldes, og er helt enig med deg. Men kan det ikke skje at noen er slik jeg beskrev? Hvis ryggraden er en kabel med mange ledninger i, kan ikke de ledningene som styrer overkroppen rammes, uten at underkroppen rammes? Vi er snart 7 mrd. mennesker. EN må jo være rammet av dette. Endret 2. november 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Da måtte vel avstikkerne fra ryggmargen kuttes/blokkeres, mens selve ryggmargen er intakt? EDIT (etter din edit): Det er nok mulig, men det må nok skje med vilje (at man kutter de bevisst). Endret 2. november 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå