henbruas Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hva ligger til grunn for denne påstanden? Var under den oppfatning at det hadde tilnærmet bremset opp i moderne tid(lite frafall.) Seksuell seleksjon, muligens. Edit: Jeg leste ikke artikkelen. Det står jo ganske klart at slike kvinner får flere barn. Dermed vil det logisk blitt bli en større konsentrasjon av slike gener. Endret 22. oktober 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 http://www.side2.no/helse/article2737836.eceStearns sier dette er rett og slett et resultat av naturlig utvelgelse. - Mange tror at menneskearten ikke lenger styres av dette, men det er helt feil, sier han. Studien er publisert i Proceedings of the National Academy of Sciences. Hva ligger til grunn for denne påstanden? Var under den oppfatning at det hadde tilnærmet bremset opp i moderne tid(lite frafall.) Jeg regner med studien baserer seg på statistiske forskjeller mellom gjennomsnittskvinnen og mødre, vektet etter antall barn. Hvis statistikken viser at mødre er generelt kortere, rundere og mer fruktbar enn gjennomsnittskvinnen så er det den veien utviklingen går for tida. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva er billigst pr. meter vei, salting eller strøing? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) skal du se om staten er griske nå Vet ikke hva som er billigst btw. Endret 22. oktober 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Litt sånn "vet egentlig svaret" spm, men: Hvis man stjeler noe som en annen allerede har stjålet. Hvilket tjuveri blir man da tatt for? Det første? Begge? Ingen? Går det an å stjele fra en som ikke eier tingen? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis eg faller frå eit stilas på 2-3 m, korleis er det best å lande for maksimal overlevelsesjanser? Føttene? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Alt annet enn hodet. Et så lite fall er sjeldent dødelig, med unntak av hodeskader og nakkeskader. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvor mye bruker det offentlige på lisenser for Microsoft-programvare? Endret 22. oktober 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Er dette ekte? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Mulig dette er umulig å svare på men gir det et forsøk. Vil evolusjon noen gang stoppe opp? Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Mulig dette er umulig å svare på men gir det et forsøk. Vil evolusjon noen gang stoppe opp? Svaret er nei, med modifikasjoner. Evolusjonen på jorda vil selvsagt slutte når sola sluker jorda om noen milliarder år. Evt. så vil evolusjonen slutte når (hvis) universet slutter/kjøles ned mot absolutt null. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Var hun neger på det brudebildet? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Var hun neger på det brudebildet? Hvilket brudebilde? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Så du ikke slutten av videoen om cheerleaderen? Mulig det bare er jeg som har dårlig skjerm, men kvinnen i brudekjolen ser ut som hun har *kremt* afrikansk opprinnelse *kremt*, mens resten av videoen viser henne som en hvit kvinne. Lurte et øyeblikk på om de hadde forvekslet noen filmer da de klippet sammen innslaget. Men hun kan jo ha tatt enormt mye sol. Never mind. Endret 22. oktober 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Så du ikke slutten av videoen om cheerleaderen? Mulig det bare er jeg som har dårlig skjerm, men kvinnen i brudekjolen ser ut som hun har *kremt* afrikansk opprinnelse *kremt*, mens resten av videoen viser henne som en hvit kvinne. Lurte et øyeblikk på om de hadde forvekslet noen filmer da de klippet sammen innslaget. Men hun kan jo ha tatt enormt mye sol. Never mind. Det er bare lysforholdene og mye hvitt rundt dem som gjør at de ser slik ut. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Negre blir brune i solen de også. En ukes bryllupsfeiring i solfylte strøk gjør henne langt brunere enn å sitte hjemme i stuen og prøve å trene seg opp til å gå igjen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jeg bryte norsk lov i utlandet, gitt at det jeg gjør er lov i landet jeg befinner meg i? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan jeg bryte norsk lov i utlandet, gitt at det jeg gjør er lov i landet jeg befinner meg i? Ja og nei. Ettersom jeg forstå, kan du godt røyke hasj på "kaffeehaus" i Amsterdam. Men vår kjære regjering har laget den tåpelige regel at nordmenn ikke har lov å kjøpe sex. Altså, du kan røyke hasj til øya detter ut, men å "døppe snadden", selv i utlandet er ulovlig så lenge du har norsk pass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja det kan du. Lovene gjelder i landet hvor du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå