Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Hva ligger til grunn for denne påstanden? Var under den oppfatning at det hadde tilnærmet bremset opp i moderne tid(lite frafall.)

 

Seksuell seleksjon, muligens.

 

Edit: Jeg leste ikke artikkelen. Det står jo ganske klart at slike kvinner får flere barn. Dermed vil det logisk blitt bli en større konsentrasjon av slike gener.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.side2.no/helse/article2737836.ece
Stearns sier dette er rett og slett et resultat av naturlig utvelgelse.

 

- Mange tror at menneskearten ikke lenger styres av dette, men det er helt feil, sier han.

 

Studien er publisert i Proceedings of the National Academy of Sciences.

Hva ligger til grunn for denne påstanden? Var under den oppfatning at det hadde tilnærmet bremset opp i moderne tid(lite frafall.)

Jeg regner med studien baserer seg på statistiske forskjeller mellom gjennomsnittskvinnen og mødre, vektet etter antall barn.

 

Hvis statistikken viser at mødre er generelt kortere, rundere og mer fruktbar enn gjennomsnittskvinnen så er det den veien utviklingen går for tida.

Lenke til kommentar

Så du ikke slutten av videoen om cheerleaderen?

 

Mulig det bare er jeg som har dårlig skjerm, men kvinnen i brudekjolen ser ut som hun har *kremt* afrikansk opprinnelse *kremt*, mens resten av videoen viser henne som en hvit kvinne.

 

 

Lurte et øyeblikk på om de hadde forvekslet noen filmer da de klippet sammen innslaget. Men hun kan jo ha tatt enormt mye sol. Never mind.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Så du ikke slutten av videoen om cheerleaderen?

 

Mulig det bare er jeg som har dårlig skjerm, men kvinnen i brudekjolen ser ut som hun har *kremt* afrikansk opprinnelse *kremt*, mens resten av videoen viser henne som en hvit kvinne.

 

 

Lurte et øyeblikk på om de hadde forvekslet noen filmer da de klippet sammen innslaget. Men hun kan jo ha tatt enormt mye sol. Never mind.

Det er bare lysforholdene og mye hvitt rundt dem som gjør at de ser slik ut.

Lenke til kommentar
Kan jeg bryte norsk lov i utlandet, gitt at det jeg gjør er lov i landet jeg befinner meg i?

Ja og nei.

Ettersom jeg forstå, kan du godt røyke hasj på "kaffeehaus" i Amsterdam. Men vår kjære regjering har laget den tåpelige regel at nordmenn ikke har lov å kjøpe sex.

Altså, du kan røyke hasj til øya detter ut, men å "døppe snadden", selv i utlandet er ulovlig så lenge du har norsk pass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...