Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

på facebook kan jeg ikke se på bildene til folk jeg ike er venn med, men om noen jeg er venn med har kommentert på bildene til noen jeg ikke kjenner så kan jeg se på bildene.

finnes det noen lett måte å se på andres profiler og bilder uten å være venn med dem? om det er noe enkel triksing med URLen eller noe.

Nei. URLene er tilfeldig genererte.

SirDrinkAlot: Han vil stalke folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil, den holdt i 2 minutter :p

Spurte ikke fordi jeg visste svaret; fant det nettopp ut :p

Den gikk i to minutter på ren diesel når du hadde fyllt på?

Det er fordi det er en del bensin igjen i slangene og i flotørkammeret på forgasseren. Ikke fordi den klarte å gå på diesel i 2 minutter.

Den var så tom for bensin at den ikke klarte å starte.

Etter to minutt dauet den og det kom hvit røyk fra panseret ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nordin fikk visst 500k for den Kiwireklamen......det blir cash av sånt så forstår Cleese godt ;)

Fru Hogan skal visst tømme Hogan for siste $.......hun er verre enn en hvithai.......with the Hulkster being the bait :(

Så det ble visst kjerringa som knakk Hulkamania til slutt.......RIP Hulkamania 1984-2009 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"folk putter ting opp i analen"

Hello......young man.

I hid this uncomfortable chunk......UP MY ASS......for 5 yrs......and now I'm giving it to you !

Lenke til kommentar
Hva slags stoffer inneholder planteolje som gjør at den kan brukes i dieselmotorer?

Olje.

I prinsippet kunne man kjørt en dieselmotor på tran også. Bortsett fra at naboene antagelig ville ha klaget over eksoslukta.

Tidligere brukte man også planteolje i stedet for vanlig motorolje i racingmotorer, for det smurte bedre, noe som ga litt større fart (kanskje). Imidlertid har planteoljer den ulempen at de harskner, så etter hvert løp måtte motoren demonteres og vaskes før neste løp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg regner med at det heter olabil fordi Ola er et guttenavn og det er/var mest gutter som bruker/brukte olabil.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...