Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Nei det er Cleese. Han er i Norge nå for å gjøre standup-showet sitt, så de har sikkert gitt ham penger for å spille i noen korte reklamesnutter for Elkjøp mens han først er her :)

Han er i Oslo Konserthus imorgen, forresten. Utsolgt :(

Det er ikke en "norsk" reklame, det er felles i flere land. At den faller sammen med hans Norge-turne er helt tilfeldig.

http://www.idg.se/2.1085/1.253495/john-cle...r-pa-elgiganten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan vi jo aldri vite, for de som er født blinde, kan aldri beskrive hva de ser. Men hva om du har mistet synet på et annet vis? Den delen av hjernen som behandler synet må vel oppfatte, eller tro den oppfatter noe, selv om øynene ikke virker.

Mannen med ljåen, det er derfor jeg har bestemt at jeg aldri skal gifte meg.

Tja, det gjelder vel heller å velge partneren med omhu. ;) Det er nemlig sånn at det at dine foreldre ikke er rike, det er ikke din feil. Men det at dine svigerforeldre ikke er rike, det er din feil.

Jeg kan godt tenke meg å bo og leve med ei dame en gang, men ekteskap ser jeg som unødvendig. Det er bare en seremoniell bekreftelse, og bortsett fra at det er jævlig dyrt, gjør det ingen forskjell før man dør eller ekeskapet eventuelt tar slutt.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Fra CMD

C:\User\Endre>z:
The system cannot find the drive specified.

C:\User\Endre>az:
'az:' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

C:\User\Endre>_

Utifra det har jeg ikke helt troen på at det blir to-bokstav-stasjoner.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar
Fra CMD
C:\User\Endre>z:
The system cannot find the drive specified.

C:\User\Endre>az:
'az:' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

C:\User\Endre>_

Utifra det har jeg ikke helt troen på at det blir to-bokstav-stasjoner.

http://en.wikipedia.org/wiki/Drive_letter_assignment

It is not possible to have more than 26 mounted drives. If access to more filesystems than this is required, Volume Mount Points must be used.[6] However, it is possible to mount non-letter drives, such as 1:, 2:, or !: using the command line subst utility in Windows XP or Vista (i.e. "subst 1: c:\temp"), but this is not officially supported and may break programs that assume that all drive letters are A-Z.

AtW

Lenke til kommentar
Ville en plenklipper som hadde en bensinmotor kunne kjørt på diesel, om så enn et lite stykke? Hva med omvendt? Eller ville det har skjært seg med en gang?

Som sagt over, den hadde ikke klart å antenne dieselen, altså ikke kunne kjørt i det heletatt. Men du kan tilsette ganske mye diesel i bensina og den vil fortsatt klare å gå fint, men det vil kanskje sote en del ekstra.

Lenke til kommentar
Men du ser i den svenske artikkelen at de vinkler det som om Cleese har spilt inn filmene kun for dem.

Fint om du kan sitere hvem du svarer på, så slipper folk lure på hva du svarer på. :)

Det er vel ikke noen stor overraskelse, norske media gjorde vel egentlig det samme. Er så mye mer gøy å si at "JC lager NORSK!!!!!!!!!! reklamefilm" enn å si at "JC lager reklamefilm for nordisk storkonsern som også blir vist i Norge".

Lenke til kommentar
Ville en plenklipper som hadde en bensinmotor kunne kjørt på diesel, om så enn et lite stykke? Hva med omvendt? Eller ville det har skjært seg med en gang?

Den ville ikke kjørt i det hele tatt, og dermed ikke skjært seg heller.

Som sagt over, den hadde ikke klart å antenne dieselen, altså ikke kunne kjørt i det heletatt. Men du kan tilsette ganske mye diesel i bensina og den vil fortsatt klare å gå fint, men det vil kanskje sote en del ekstra.

Feil, den holdt i 2 minutter :p

Spurte ikke fordi jeg visste svaret; fant det nettopp ut :p

Lenke til kommentar
Feil, den holdt i 2 minutter :p

Spurte ikke fordi jeg visste svaret; fant det nettopp ut :p

Den gikk i to minutter på ren diesel når du hadde fyllt på?

Det er fordi det er en del bensin igjen i slangene og i flotørkammeret på forgasseren. Ikke fordi den klarte å gå på diesel i 2 minutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

på facebook kan jeg ikke se på bildene til folk jeg ike er venn med, men om noen jeg er venn med har kommentert på bildene til noen jeg ikke kjenner så kan jeg se på bildene.

finnes det noen lett måte å se på andres profiler og bilder uten å være venn med dem? om det er noe enkel triksing med URLen eller noe.

edit:jeg lurer på dette fordi at jeg vil stalke folk!

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
på facebook kan jeg ikke se på bildene til folk jeg ike er venn med, men om noen jeg er venn med har kommentert på bildene til noen jeg ikke kjenner så kan jeg se på bildene.

finnes det noen lett måte å se på andres profiler og bilder uten å være venn med dem? om det er noe enkel triksing med URLen eller noe.

Hvorfor vil du se på bilder av folk du ikke er venn på facebook med? Jeg kan ikke forstå hva som kan være en motivasjon til det.

Endret av SirDrinkAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...