Reeve Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 << er forferdelig stygg og uoversiktlig.>> Ja fordi det er feil tegn? «», det der er mer riktig kult er det også. Hvordan lager man slike tegn? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) << er forferdelig stygg og uoversiktlig.>> Ja fordi det er feil tegn? «», det der er mer riktig kult er det også. Hvordan lager man slike tegn? +1 ... that's when Uncle Boris and Mirsha "would make the noises", as Ivan liked to say it. Forslag på omformulering av "as Ivan liked to say it"? Endret 27. september 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hold inne ALT mens du trykker 0, 1, 8 og så 7 på numpad for ». Det samme, men med 0, 1, 7, 1 for «. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvordan lager man slike tegn? ¿pǝuddo ǝʌıɹʞs uɐpɹoʌɥ ɹǝןןǝ Det finnes ulike hjelpeprogram som ordner biffen med å skrive tegn som ikke står på tastaturet, hvis man ikke har lært seg alle mulige og umulige hurtigkommandoer, f.eks PopChar X. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 << er forferdelig stygg og uoversiktlig.>> Ja fordi det er feil tegn? «», det der er mer riktig kult er det også. Jau! Jeg visste ikke hvordan man skulle skrive de. Det burde ha vært like enkelt som i OS X; shift+alt+v/b. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) mange som spør meg om når det er for sent å bestille russeklær, men jeg husker ikke fra da jeg bestilte i fjor. så vet dere det? For å få tilbudspris og garantert levering i tide er fristen å bestille i løpet av mandag. Endret 27. september 2009 av grizzlyx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva skjer hvis Pinochio sier "Nå vil nesen min vokse" ? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva skjer hvis Pinochio sier "Nå vil nesen min vokse" ? Syntax-error; hans hode vil sannsynligvis implodere. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hva skjer hvis Pinochio sier "Nå vil nesen min vokse" ? I følge disney "logikken" så har sikkert nesen en egen personlighet, og føler seg vanæret av den slags uforskammete påfunn. Noe som gjør at den hopper rett til det stadiet der nesen er en 2 meter lang kvist med blader og fuglereir. Endret 27. september 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ... that's when Uncle Boris and Mirsha "would make the noises", as Ivan liked to say it. Forslag på omformulering av "as Ivan liked to say it"? "...som Ivan pleide å si" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Han ba om en omformulering, ikke en oversettelse. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Har noen en ide om hva man har kalt de forskjellige generasjonene etter krigen? Altså generasjon X, generasjon Y osv... og hvilke år de regnes fra? (nei, google hjalp meg ikke her... :S ) (edit: leif) Endret 27. september 2009 av Qtecman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Andre setning på WikiMugg. Det er verd å merke seg at det er forskjell på mugg og mugg. Akkurat som det er forskjell på fotsopp og kantarell. Begge er sopp, men jeg ville ikke laget saus med smak av fotsopp av den grunn. Muggen på brie er en god type og kan ikke sammenlignes med det du finner på paprikaen du glemte i kjøleskapet før du dro på ferie. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 << er forferdelig stygg og uoversiktlig.>> Ja fordi det er feil tegn? «», det der er mer riktig kult er det også. Jau! Jeg visste ikke hvordan man skulle skrive de. Det burde ha vært like enkelt som i OS X; shift+alt+v/b. highfive «», det er digg ved mac. Nemlig letter tiltak på disse tegnene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva skjer hvis Pinochio sier "Nå vil nesen min vokse" ? Du får oppsøke han og be han prøve eksperimentet i praksis. Gi tilbakemelding her når du finner det ut. (Hint: Det er et eventyr) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har noen en ide om hva man har kalt de forskjellige generasjonene etter krigen? Altså generasjon X, generasjon Y osv... og hvilke år de regnes fra? (nei, google hjalp meg ikke her... :S ) (edit: leif) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gener..._of_generations Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvordan vet man om det er snill eller slem mugg? Hvilke matvarer er mer sannsynlige å få en snill muggsopp, og hvilke matvarer får grusomme muggsopper? Hvis jeg liker muggost, kan jeg håpe på at den halvspiste Norvegia'n inners i kjøleskapet får en snill type? Har lest på Wikipedia... Men hva sier fargen om soppen? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har noen en ide om hva man har kalt de forskjellige generasjonene etter krigen? Altså generasjon X, generasjon Y osv... og hvilke år de regnes fra? (nei, google hjalp meg ikke her... :S ) (edit: leif) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gener..._of_generations Fant den der, men følte den ikke var særlig oppdatert? Mistenker for at det er flere generasjoner enn generasjon Z og definisjoner på de? Jeg mener de unge i dag har nok et eget syn på hvilken generasjon de tilhører? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvordan vet man om det er snill eller slem mugg? Man planter den selv. On topic: Kan man kalle det "å plante" når det er snakk om sopp (siden sopp ikke er planter)? Hvilke matvarer er mer sannsynlige å få en snill muggsopp, og hvilke matvarer får grusomme muggsopper? Hvis jeg liker muggost, kan jeg håpe på at den halvspiste Norvegia'n inners i kjøleskapet får en snill type? Jeg ville ikke satset på å få snill muggsopp på gammel mat. Du vil nok få en blanding av diverse muggsopp og bakterier. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fant den der, men følte den ikke var særlig oppdatert? Mistenker for at det er flere generasjoner enn generasjon Z og definisjoner på de? Jeg mener de unge i dag har nok et eget syn på hvilken generasjon de tilhører? Innlegget ditt inneholder tre flere spørsmålstegn enn spørsmål. Hva ungdommen syns har fint lite å si her, siden generasjonsinndelingene går på når de er født. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå