Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Har mennesker som er venstrehendte større sjanse for å oppnå suksess som musiker, kunstner og andre ting?

Idrett. Type håndball og fotball kan det være fordel å ha folk som er skeive. :)

Vel, det er alltid morsomt å se reaksjonen på den stakkaren som får en rett venstre når han har dekket opp for å ta imot en rett høyre.. ;)

(Ironi for de som ikke skjønte det, har ikke sloss siden 5-klassen (og da var det "lett" å få overtaket på "ukjente" kamphaner)).

Vel, som (hardbarka) venstrehendt, så har jeg ikke funnet hverken fordel eller ulempe i det daglige liv. Dvs, å skrive på et ark inne i en ringperm er noe dritt, men ellers er det vel ikke noe å syte over.

Er forresten mye morsommer å se mine gjester prøve å bruke venstrehendte boksåpnere, kakespader, sausenebb, sakser og andre innkjøpte "spesialting".. :)

Når de spør om jeg ikke har en "ordentlig" saks f.eks, bruker jeg å spørre hvorfor de ikke har det hjemme hos seg, når jeg er der på besøk..

Her har jeg kjøpt masse goodiestuff, og har også vært innom butikken flere ganger i London.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har mennesker som er venstrehendte større sjanse for å oppnå suksess som musiker, kunstner og andre ting?

Jeg vet ikke om venstrehendte oppnår større suksess, men venstrehendte generelt er mer kreative enn høyrehendte.

Tror det med høyre- og venstre-hendt bare er en vanesak

Feilkopling.

Heller en forbedring. Vi venstrehendte er smartere, mer kreative og rikere enn høyrehendte, foruten mer fingernemme.

Lenke til kommentar
1 er nok korrekt. Uansett, dette har ingenting med teknologi og vitenskap, har det? :)

ehm. Var ikke klar over at det lå i Teknologi og Vitenskaps forumet :ph34r:

Men siden jeg allerede har en post her nå:

Skal jeg kapitalisere capitalize (Norske ordet for det?) første bokstaven i alle ordene eller bare første ordet?

Edit: er det forresten en tråd slik som denne der du kan spør om alt mulig?

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...