superninja Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat? 9345861[/snapback] det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke (not) Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her. Endret 23. august 2007 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tror det var Norges beste eller nasjonalkaka de kåret. Er for øvrig ikke enig i avgjørelsen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvor mange timer søvn trenger Ola Nordmann for å fungere godt i hverdagen? Har hørt 7 timer, 8 timer og 9 timer, men jeg leste en artikkel om at det faktisk ikke er tilfelle. Vi kan klare oss med mye mindre søvn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det kommer ann på hva du gjør til daglig, hvor gammel du er, hvilken form du er i, årstid (ja, faktisk) osv. Men jeg ville ikke anbefalt noe særlig mindre enn de nevnte 7-8-9 timene. (Kanskje jeg bør legge meg snart) Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Etter jeg fikk baby i hus og nattesøvnen blir oppstykket kan i alle fall jeg bekrefte at man ikke fungerer normalt (altså som før) med et søvnmønster på kun 3-4timer sammenhengede. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er jo metoder som gjer at du kan sove veldig få timer i døgnet og allikevel fungere. Slik at du deler opp desse timane jamnt utover døgnet og søv sånn 25 min kvar 4'de time. Det var ein som hadde prøvd dette, og han klarte det heilt fint over ein lang lang periode. Til slutt slutta han med det fordi det ikkje heilt passa sosialt (med kjæresten, arbeidslivet) osv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Farlig å knekke ryggen mye? Da mener jeg, stå rett opp og ned, så beveger du overkroppen så langt du bare klarer til høyre, og så til venstre. Det er ganske behagelig å høre den knekke på de stedene, og det føles bra ut. Pleide å knekke nakken/fingrene før, men trenger det ikke nå. Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her. 9346828[/snapback] Den kaken er god, men Firkløverkaken er langt bedre. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her. 9346828[/snapback] sjokolade-kake med sitron er den beste kaka i verden!! on-topic: hvorfor går nye mobilbatteri fort tomt? pga mye program som blir kjørt eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva rettferdiggjor at gamle damer gar med hvite bukser? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her. 9346828[/snapback] sjokolade-kake med sitron er den beste kaka i verden!! on-topic: hvorfor går nye mobilbatteri fort tomt? pga mye program som blir kjørt eller? 9348592[/snapback] Stadig mer som trekker strøm. (Bluetooth etc.) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva rettferdiggjor at gamle damer gar med hvite bukser? 9349745[/snapback] At de en dag dør? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva rettferdiggjor at gamle damer gar med hvite bukser? 9349745[/snapback] At de en dag dør? 9349959[/snapback] Og det gjør ikke vi? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat? 9345861[/snapback] det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke (not) 9346217[/snapback] Vel, de kårer jo miss universe da... Er ikke det smak og behag så vet ikke jeg. World idol, et annet eksempel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvor stor er verdens største masseproduserte binders? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 For endel år siden, kanskje en 7-8år siden var jeg på lan med kompisene mine. Alle hadde sånn stor fin rød knapp bakpå pcen som de trykket på da vi skulle legge oss for å slå av strømmen. Jeg titter spent bak min, som var rimelig ny og finner en liten rød bryter. Må være denne tenkte jeg. *PANG* Gnistra ut av kabinettet og ny strømforsyner til 1000 spenn ble bestilt. 9350134[/snapback] leste dette i en post hva var vitsen mked denne røde bryteren?? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat? 9345861[/snapback] det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke (not) 9346217[/snapback] Vel, de kårer jo miss universe da... Er ikke det smak og behag så vet ikke jeg. World idol, et annet eksempel. 9350177[/snapback] world idol er nok avstemning Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 For endel år siden, kanskje en 7-8år siden var jeg på lan med kompisene mine. Alle hadde sånn stor fin rød knapp bakpå pcen som de trykket på da vi skulle legge oss for å slå av strømmen. Jeg titter spent bak min, som var rimelig ny og finner en liten rød bryter. Må være denne tenkte jeg. *PANG* Gnistra ut av kabinettet og ny strømforsyner til 1000 spenn ble bestilt. 9350134[/snapback] leste dette i en post hva var vitsen mked denne røde bryteren?? 9350236[/snapback] Den endrer spenningen strømforsyningen aksepterer. 225 volt er normal i norge. Noen steder bruker de 110 volt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat? 9345861[/snapback] det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke (not) 9346217[/snapback] Vel, de kårer jo miss universe da... Er ikke det smak og behag så vet ikke jeg. World idol, et annet eksempel. 9350177[/snapback] world idol er nok avstemning 9350237[/snapback] Ånei, da teller det jo ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå