Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo metoder som gjer at du kan sove veldig få timer i døgnet og allikevel fungere. Slik at du deler opp desse timane jamnt utover døgnet og søv sånn 25 min kvar 4'de time. Det var ein som hadde prøvd dette, og han klarte det heilt fint over ein lang lang periode. Til slutt slutta han med det fordi det ikkje heilt passa sosialt (med kjæresten, arbeidslivet) osv.

Lenke til kommentar

Farlig å knekke ryggen mye? Da mener jeg, stå rett opp og ned, så beveger du overkroppen så langt du bare klarer til høyre, og så til venstre. Det er ganske behagelig å høre den knekke på de stedene, og det føles bra ut.

Pleide å knekke nakken/fingrene før, men trenger det ikke nå.

Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her.

9346828[/snapback]

Den kaken er god, men Firkløverkaken er langt bedre.

Lenke til kommentar
Kaken "Verdens beste" (også kjent som "Kvæfjordkake") ble kåret til nettopp verdens beste kake i Nitimen. Uten at jeg har smakt alle kaker ennå, er jeg tilbøyelig til å være enig her.

9346828[/snapback]

sjokolade-kake med sitron er den beste kaka i verden!!

on-topic: hvorfor går nye mobilbatteri fort tomt? pga mye program som blir kjørt eller?

Lenke til kommentar

9346828[/snapback]

sjokolade-kake med sitron er den beste kaka i verden!!

on-topic: hvorfor går nye mobilbatteri fort tomt? pga mye program som blir kjørt eller?

9348592[/snapback]

Stadig mer som trekker strøm. (Bluetooth etc.)

Lenke til kommentar
Er det noe som er kåret til verdens beste snop/mat?

9345861[/snapback]

det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke :D (not)

9346217[/snapback]

Vel, de kårer jo miss universe da... Er ikke det smak og behag så vet ikke jeg. World idol, et annet eksempel.

Lenke til kommentar
For endel år siden, kanskje en 7-8år siden var jeg på lan med kompisene mine. Alle hadde sånn stor fin rød knapp bakpå pcen som de trykket på da vi skulle legge oss for å slå av strømmen.

Jeg titter spent bak min, som var rimelig ny og finner en liten rød bryter. Må være denne tenkte jeg.

*PANG*

Gnistra ut av kabinettet og ny strømforsyner til 1000 spenn ble bestilt.

9350134[/snapback]

leste dette i en post

hva var vitsen mked denne røde bryteren??

Lenke til kommentar

9345861[/snapback]

det går vel på smak og behag? men en verdensbasert avstemning burde kanskje funke :D (not)

9346217[/snapback]

Vel, de kårer jo miss universe da... Er ikke det smak og behag så vet ikke jeg. World idol, et annet eksempel.

9350177[/snapback]

world idol er nok avstemning :ermm:

Lenke til kommentar
For endel år siden, kanskje en 7-8år siden var jeg på lan med kompisene mine. Alle hadde sånn stor fin rød knapp bakpå pcen som de trykket på da vi skulle legge oss for å slå av strømmen.

Jeg titter spent bak min, som var rimelig ny og finner en liten rød bryter. Må være denne tenkte jeg.

*PANG*

Gnistra ut av kabinettet og ny strømforsyner til 1000 spenn ble bestilt.

9350134[/snapback]

leste dette i en post

hva var vitsen mked denne røde bryteren??

9350236[/snapback]

Den endrer spenningen strømforsyningen aksepterer. 225 volt er normal i norge. Noen steder bruker de 110 volt.

Lenke til kommentar

9345861[/snapback]

9346217[/snapback]

9350177[/snapback]

world idol er nok avstemning :ermm:

9350237[/snapback]

Ånei, da teller det jo ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...