kris98 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er ikke sommerfugl effekten samme teori som chaos teorien ? "The butterfly effect is a phrase that encapsulates the more technical notion of sensitive dependence on initial conditions in chaos theory." Virker vel som om det er en dypere forklaring over visse aspekter innenfor kaos-teorien. Eller så er jeg trøtt nok til å ha greid å lese feil. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å få tak i Ibux som 600mg tabletter, uten resept? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å få tak i Ibux som 600mg tabletter, uten resept? Tror ikke det. Har en resept liggende rundt et sted på det som jeg fikk etter jeg trakk en tann for litt tilbake. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å få tak i Ibux som 600mg tabletter, uten resept? Tror ikke det. Har en resept liggende rundt et sted på det som jeg fikk etter jeg trakk en tann for litt tilbake. Ja takk Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det flest sandkorn i verdens ørkener eller flest dråper i alle verdens hav? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å få tak i Ibux som 600mg tabletter, uten resept? Tannlegen kan gi deg 4x500mg om du offrer visdomstennene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å få tak i Ibux som 600mg tabletter, uten resept? Tannlegen kan gi deg 4x500mg om du offrer visdomstennene. Hmm...ofre visdomstennene for Ibux.. skal tenke på det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det flest sandkorn i verdens ørkener eller flest dråper i alle verdens hav? Snakker vi potensielle vanndråper her, eller er det vanndråper til en gitt tid? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det ikke bare å spise flere at den reseptfrie, svakere versjonen? Butikkene selger bare en pakke ser kunde ser døgn, men det er vel neppe et problem? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det flest sandkorn i verdens ørkener eller flest dråper i alle verdens hav? Snakker vi potensielle vanndråper her, eller er det vanndråper til en gitt tid? Vi snakker om en gjennomsnitt. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ei gryte med vann og plastikk-skjeer ble nylig glemt av mens platen var på. Og nå er ca halve huset (2. og 3.) etasje fylt med brent plastikk røyk(ser ut som tåke). Er det farlig å puste inn? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ville ikke satse på at det er trygt, akkurat. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ei gryte med vann og plastikk-skjeer ble nylig glemt av mens platen var på. Og nå er ca halve huset (2. og 3.) etasje fylt med brent plastikk røyk(ser ut som tåke). Er det farlig å puste inn? det er VELDIG mye dritt i plastikk, luft GODT(!!) ut og helst gå ut av huset inntil det er luftet skikkelig godt. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) oh well. Føler i hvertfall at det "svir" litt I halsen. Ring 911 hvis jeg ikke logger meg inn på diskusjon.no lengre. Edit: tetter seg er vel et bedre beskrivende ord enn "svir" Endret 31. august 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) oh well. Føler i hvertfall at det "svir" litt I halsen. Ring 911 hvis jeg ikke logger meg inn på diskusjon.no lengre. Edit: tetter seg er vel et bedre beskrivende ord enn "svir" som sagt, det beste er å komme seg ut. usikker på om det kan skje noe akutt, men bra er det absolutt ikke... edit: vistnok kan røyk fra plast inneholde saltsyre, ikke bra en eller annen type plast: "Gassen har både akutte og toksiske effekter. Symptomer er kvalme, svimmelhet, tretthet, hodepine og uregelmessig pust." mer her: http://www.sykavhuset.no/avgasser.htm Endret 31. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, skal ta meg turen ut snart, men har skole imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg brente opp en plast-stekespade i stekepanna en gang, så hele rommet ble fullt av grå tåke. Jeg satt og så på TV og hadde glemt bort panna, så merket jeg det svei i øynene. Var ekkelt å puste også. Plastikk er jo fullt av kjemikalier. Jeg satte alle dører og vinduer på vidt gap noen timer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Er det flest sandkorn i verdens ørkener eller flest dråper i alle verdens hav? I følge kilder jeg fant på nettet, er det mellom og sandkorn på Jorden. Når det er sagt, vet vi at volumet av alle verdenshav (som er noe sånt som 98% av all vannmassen på Jorden) er liter. Hvis vi regner at en dråpe er lik 0,5 ml (som er en stor dråpe), så betyr det at alle verdenshav, består av ca. som er et større tall enn estimatet for antall sandkorn på Jorden. Altså, det er flere dråper vann enn sandkorn på Jorden. Endret 31. august 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan man nyse, rape, prompe og/eller hoste når man sover? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hvorfor har det seg sånn at hver gang ei jente er på besøk til meg, så må jeg fise no så inni h....? det bygger seg opp no så j... at når hu har dratt så står jeg med en kjempedur som varer i 10-15 sekunder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå