KKake Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, jeg leste en plass at det er særnorsk å ta av seg skoene innendørs. Særnorsk er det nok ikke, hos min svenske familie tar man også av seg på føttene. Men tipper det er mer vanlig i Nord-Europa enn i Sør-Europa da det oftere er dårlig vær her, og skoa blir mer møkkete, pluss at vi er mer inne. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurer på hvordan man får igang en skikkelig samtale med ei jente? Snakket med en del de siste dagene, men blir alltid en spørrerunde fra min side, så svarer dem.. De snakker nesten ikke selv Noe jeg kan si/gjøre? Begynner å gå tom for spm. Nå blir det liksom "skjer, lite, der?, lite, ok, ok" hvis dere skjønner? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Mener å ha sett en sånn liste over skikker turister må vite om. Noen som vet hvor den er? Mye rart... For eksempel blir noen arabere dødelig fornærmet hvis de får se undersiden av skoen din. Endret 27. august 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Lurer på hvordan man får igang en skikkelig samtale med ei jente? Snakket med en del de siste dagene, men blir alltid en spørrerunde fra min side, så svarer dem.. De snakker nesten ikke selv Noe jeg kan si/gjøre? Begynner å gå tom for spm. Nå blir det liksom "skjer, lite, der?, lite, ok, ok" hvis dere skjønner? Lett. Spør dem om noe de har interesse for. Prøv å hold deg unna spørsmål ang Snow Leopard og W7. Eks. "Fet bukse, hvor kjøpte du den?" "Åja, jeg har hørt om det merket. Skulle ikke de lage klær for gutter også?" Eks. 2. "Har du sett The O.C?" (her er det stor sjanse for jackpot - for alle jenter har sett the o.c) "Hørte de skulle komme med en ny sessong" .. noe de ikke skal. Så får du litt interesse fra dama, i og med at hun ser at det finnes noe dere har til felles. Så begynner det! Hey hey!! Finn ut hva den akutelle jente har interesse for, prøv å kombiner dette med noe som faktisk er spennende og kjør på. Edit. Ps: og med kjør på; tenker jeg på samtalen. Hø hø. Endret 27. august 2009 av Woods Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Takker for tips Fant forresten ei skikkelig kul ei ;D Hu har akk. samme interesser som meg Hu snakker og snakker Har funnet ut nå at man MÅ ha noe til felles, ellers blir det en tam chat Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Finn ut hva den akutelle jente har interesse for, prøv å kombiner dette med noe som faktisk er spennende og kjør på. Fanstastisk svar Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ble Michael Jackson gravlagd på vanlig måte, som et vanlig menneske, 6 feet under? Eller måtte han... "kildesorteres"... før han kunne senkes ned i jorda? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 på amerikansk TV så går de nesten alltid inne med sko. er det bare slik det er der, eller gjør de det for å slippe å filme at folk tar dem av og på? jeg er ikke så sikker på norsk TV, men jeg husker at Nils i mot i brøstet ofte, muligens alltid, sparket skoene av seg. Jeg har bodd et år der borte, og opplevde aldri noen som tok av seg skoene. Skikkelig merkelig opplegg. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har et lite spørsmål jeg har tenkt litt på: Sett at man har et menneske og et helt sterilt rom, hvor mye kan man da fjerne fra mennesket slik at kun det nødvendigste man trenger for å leve er igjen? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 I dag har jeg spist noe ekstra fiber holding pasta. Kan ikke huske sist jeg produserte like store mengder flatulens(tarmgass). Hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 @Mondania - det var jo også en ting å tenke på selv om det ikke virker helt "normalt". Du kan vel fjerne alt uten om torsoe og hode. Spørsmålet er hvor lenge vil du at dette menneske skal overleve? Spørsmål: Hvordan fungerer selvbrunings krem? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurer på om du faktisk kan fjerne alt, unntatt hode, så lenge du har maskiner som holder igang blodet og oksygenet til blodet. Så en dokumentar av noen som kappen hode av en ape og plaserte det på kroppen til en annen ape, apen levde etter operasjonen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Med maskiner som klarer å gi hjernen det den trenger av næringsstoffer og slikt så burde man kunne overleve med bare hjernen og de maskinene. Slikt finnes ikke da, men det finnes ting som kan holde et hode i live en stund (såvidt jeg vet). Hjernen kan du nok ikke fjerne så lenge det ikke er mulig å overføre bevisstheten (=sjelen?) din til et annet medium. Endret 27. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hva slags seng har folk som er 195 cm høy > ? Endret 27. august 2009 av niggerguy Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En rammemadrass, slik at de slipper å sparke ned endeveggen i sengen. De kan også være lenger, f.eks. 210 cm. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 De har større senger? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Man får vel senger som er lengre enn 200 cm? Selv er jeg 192cm, men har ingen problemer med min seng på 200 cm. Og da ligger jeg heller ikke med hodet helt inntil veggene (me jeg har bøy i knærne, som gjør meg kortere) Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurer på om du faktisk kan fjerne alt, unntatt hode, så lenge du har maskiner som holder igang blodet og oksygenet til blodet. Så en dokumentar av noen som kappen hode av en ape og plaserte det på kroppen til en annen ape, apen levde etter operasjonen. Om man kan stole på denne propagandafilmen går det an ja. Ganske creepy i grunn. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Merk at eventuelle skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send i så måte en vennlig melding til vedkommende det gjelder. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Drikker edderkopper vann? Bare kom på det helt plutselig på vei til jobben i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå