Paulex Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Skulle lage meg en "kjapp kyllinggryte" endte med å stå og demontere kylling i 20 minutter >_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden. Finnes noe slikt? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden. Finnes noe slikt? 9330108[/snapback] Haha, ossen klarer du å svare på dette 9325604[/snapback] innlegget i denne tråden? Orginaltråd Edit, jeg er noe trøtt. skjønte det nå ... Har ikke hørt om det, en stor elektrisk magnet kansje? Endret 21. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Haha, ossen klarer du å svare på dette 9325604[/snapback] innlegget i denne tråden? Fordi dette er den type tråd ett svar plutselig kan komme. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fordi han lurte på om det finnes, han gadd ikke å skrive hele spørsmålet, så han bare siterte samebob? Usj, for en stygg smiley. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Trodde han svarte i denne tråden som et innlegg i den andre, my bad, dont shooooooot. Endret 21. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Anyways, spørsmålet blir sikkert oversett hvis det blir liggende bak i tråden så poster igjen: Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden. Finnes noe slikt? Endret 21. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvorfor er denne smileyen: forskjellig fra postikon-smileyen av samme type? Saken er jo speilvendt! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Speilvendt? Øyenbrynene er vel ulik? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nei? Det postikonet er jo trykket sammen, så det ser litt annerledes ut. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Lagret den og så på den, da var den forminsket, og da var den noe speilvendt. Så er vel bare en illusjon. Egentlig noe sært, men tror det er pga det mørke på venstre siden er mer komprimert og da ser den venstrevridd ut. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 betaler folk for å bruke en golf bane?.. hvordan blir det sjekket og betalt?.. det er vel lett å bare snike seg inn på banen uten at folk finner det ut? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Man betaler og får tee time(eller noe), altså du betaler for å gå runden og så får du vite når du skal starte. Hvordan det kontroleres vet ikke jeg, men det merkes lett. Er noen ganger man tar igjen de som har startet forran deg, så hvis man skal putte en til er det garantert at man treffer på de. Er det en populær golf bane så er det folk på banen hele tiden, og står og venter på sin tee tid, og da ser man det enkelt hvis en plutselig ruller baggen sin ut og spiller. Edit Har ikke vert bortpå baner som jeg har lagt spesielt merke til gjerdene, men er ett par år siden jeg sluttet + har nesten bare spilt i akershus området. Endret 21. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) betaler folk for å bruke en golf bane?.. hvordan blir det sjekket og betalt?.. det er vel lett å bare snike seg inn på banen uten at folk finner det ut? 9331002[/snapback] De er som oftest gjerdet ganske godt inn (iallefall som jeg har sett) Endret 21. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror ikke det kan være så vanskelig, så ganske lett ut. [YOUTUBE]WTN_TWpi7vQ[/YOUTUBE] Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Min lokale golfbane har ikkje noko gjerde som utesteng resten av befolkninga frå dei personane med green-card. Det er heller ikkje så mange som speler på den banen aktivt, så eit lite gratis spel innimellom ville nok ikkje ha blitt merka. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Anyways, spørsmålet blir sikkert oversett hvis det blir liggende bak i tråden så poster igjen:Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden. Finnes noe slikt? 9330186[/snapback] Ja, noe slikt finnes. Det finnes en støvfjerner med tett i tett med lange hår (av nylon) ut fra en stang. Rister du på den blir den laet med statisk elektrisitet, og suger til seg støv. Dette kan du skalere opp, kraftig, og vil da suge til seg det meste av støvet som passerer i luften. Spenningen må være så høy som mulig eller så høy du tør, men ikke slik at du får lynnedslag i gulv og vegger. Du vil merke at håret kan løfte seg i nærheten. Det er gode grunner til at slikt ikke er kommersielt tilgjengelig, men duverden så mye rart (og livsfarlig) du finner på laboratorier. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vil så høy spenning være en fare for mennesker? Eller vil det bare være ubehagelig? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Min lokale golfbane har ikkje noko gjerde som utesteng resten av befolkninga frå dei personane med green-card. Det er heller ikkje så mange som speler på den banen aktivt, så eit lite gratis spel innimellom ville nok ikkje ha blitt merka. 9331409[/snapback] Er vel kanskje akkurat da at man blir merka, om noen plutselig spiller der uten å ha vært innom kontoret først. Uansett; jeg ser på golf som en gentlemanssport, der man ikke driver med tull og fanteri, og det har derfor ikke vært nødvendig å gjerde inn banene og annet tull. Den lokale banen her har heller ikke gjerde rundt, hovedveien går faktisk tvers igjennom banen. Banens "Driving range" peker faktisk også rett mot veien ( ) ... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvilken mat/type mat får fisen til å lukte værst? Må innrømme at jeg holder en knapp på bali kyllinggryte over her ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå