Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man leser ofte i avisene om kvinner som gikk på dass, og oppdaget at det lå et barn i skåla.

Kvinnen visste ikke engang at hun var gravid.

 

Hvordan kan man unngå å vite at man er gravid i niende måned? Ekstrem fedme?

Eller er ungene for tidlig fødte?

Hvordan er dette mulig?

Motbeviser dette kvinnenes konspirasjon og løgn om at fødsler gjør vont?

Mangler disse kvinnene nerver der nede?

 

Eller er det fordi disse barna er for tidlig fødte/spontanaborterte, og ikke er større enn spissmus?

 

http://www.youtube.com/watch?v=R8xzyLL3Dn8&feature=related

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Min far fortalte om en kar han kjente for noen år siden (en person godt forankret i kategorien «bygdeoriginal») som brukte en gammel stekeovn til postkasse. Så med mindre det har kommet strengere regler mot dette i det siste så kan du nok bruke så å si hva du vil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvilke sykdommer og lidelser kan man fake for å slippe unna ting? bør være overbevisende. ikke bare "åh jeg har så vondt i magen." men heller at man besvimer eller får anfall. hvordan kan man besvime og slikt på en overbevisende måte?

 

hvor langt kan man falle å lande på en hard overflate å overleve? jeg vet det variere og kommer ann på hvordan man lander, men hvor går grensen i snitt mellom liv og død?

Lenke til kommentar
hvilke sykdommer og lidelser kan man fake for å slippe unna ting? bør være overbevisende. ikke bare "åh jeg har så vondt i magen." men heller at man besvimer eller får anfall. hvordan kan man besvime og slikt på en overbevisende måte?

 

hvor langt kan man falle å lande på en hard overflate å overleve? jeg vet det variere og kommer ann på hvordan man lander, men hvor går grensen i snitt mellom liv og død?

 

 

Noen som vil prøve og lure seg unna førstegangs tjeneste her? :D

 

 

2. Hvis du prøver og hoppe ned fra en skyskraper hevrtfall, så ville nok alle bena i kroppen komprimert seg godt nok sammen til at du hadde dødd. Prøv og lande på beina .

Lenke til kommentar

Fordi Douglas Adams skrev det i boka si, vel.

En gammel sivilisasjon lagde en kjempedatamaskin og stilte den spørsmålet :"Hva er meningen med universet, livet, og alt?". Den svarte "Dette vil ta noen millioner år å kalkulere".

 

Når så den store dagen endelig kom tikket bare svaret "42" ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...