Kahuna Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor får man tak i pulverkaffe i porsjonspakninger? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Europris mener jeg har/hadde noen jumbo-pakker med pulverkaffe i porsjonspakninger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er det sant at fugleunger blir avvist av foreldrene sine hvis de lukter av at mennesker har tatt på dem? Har hørt det er sant, men jeg har også hørt at det bare er en myte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor får man tak i pulverkaffe i porsjonspakninger? de har det hos Nespresso men bruken av disse er avhengig av at du bruker deres maskiner. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dersom man er ute og jogger seg sliten og svett en dag. Vil man tørke fortere om man, like etter joggeturen, utsettes for kald eller varm vind? Hvorfor? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Varmluft fører jo bare til at du svetter mer, Hadde satt mine penger på at kaldluft tørker fortere. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Varmluft fører jo bare til at du svetter mer, Hadde satt mine penger på at kaldluft tørker fortere. Men varmluft er mer energi-rik -> fører til at mer energi blir tilført fordampelsesprosessen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Trives bambus i norske forhold? Hadde vært litt småkult med en liten bambusskog i hagen Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Trives bambus i norske forhold? Hadde vært litt småkult med en liten bambusskog i hagen Jeg tror det nærmeste som trives er pil. En type gress/tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) er det lovlig å plante bambus i norge? med tanke på spredning av ukjente arter. hva blir neste HD? på det første splinter cell står det "HDTV 480p" (ikke at det har det). så vet jeg at det er 720 og 1080, men hva blir det nest? om 1080 kalles full HD, vil det neste også kalles full HD? Endret 21. august 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sikkert, men du får neppe til å vokse i Norge. Bambus krever visst ekstremt spesiellt jordsmonn og temperatur. http://en.wikipedia.org/wiki/Bamboo Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mye jobber bankansatte egentlig? Åpningstidene er nesten alltid latterlig lave og av overføringer og slikt tar det veldig ofte langt tid, hvor ingenting skjer fra ettermiddag av eller helger. Meget irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sitter noen og tapper inn overføringer personlig? Kanskje de må gjøre det via morsekode. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Sitter noen og tapper inn overføringer personlig? Kanskje de må gjøre det via morsekode. Nei, overføringene skjer fullstendig automatisk. Mener de har ett eller to faste tidspunkt hver arbeidsdag hvor alle overføringene blir gjennomført (mulig det varierer fra bank til bank). Altså overføringer skjer ikke fortløpende, de blir samlet opp for så å gjennomgås en gang om dagen. Hvis du mister dagens "runde" (tror det var litt før 12) så må du vente til neste arbeidsdag. Hvorfor husker/vet jeg ikke. Endret 21. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) En ny: Mestere i SMS skriving skriver riktignok forbanna fort, hvordan unngår de å måtte vente når de bruker samme tast to ganger på rad, feks "d" og "e" på 3 tasten? EDIT: Og hvorfor i huleste kan ikke personalet som betjener MR maskiner også lese av bildet? Ble scannet i dag og fikk beskjed om at resultatet kommer om en uke, tåpelig at det ikke kan leses av umiddelbart. Endret 21. august 2009 av co2 Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 t9 ordliste fikser det. Hvis ikke så kan du trykke en pil fremover, men om det er raskere enn å vente vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Enten det eller så lærer de seg det NØYAKTIGE tidspunktet de kan trykke samme tast uten å endre bokstav. Sånne konkurranser har vært lenge før t9 ordlister ble vanlig også. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) t9 ordliste fikser det. Jepp. Jeg har begynt å skrive mye, mye raskere etter at jeg tok i bruk t9 (og utfylt ordboken med mine egne ord/dialektuttrykk/navn/osv). Men det er vel en regel i hurtig-SMS-konkurranser at man ikke kan bruke t9, for ellers ville det vært juks? Eller tar jeg feil nå? Endret 21. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Så noe sånt på youtube eller dagbladet en gang, "verdens raskeste sms-taster". Det var ei jente. Husker ikke hva rekorden var, så og så mange ord i minuttet, og hun måtte skrive en tilfeldig tekst hun ikke kunne ha øvd på forhånd. Så ikke ut som t9 det. Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 I sms konkuranser brukes ikke T9. Det vanligste er å bruke en tast som ikke gir et tegn til å avbryte ventetiden. Hvilken tasten avhenger av mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå