Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det lovlig å plante bambus i norge? med tanke på spredning av ukjente arter.

 

hva blir neste HD? på det første splinter cell står det "HDTV 480p" (ikke at det har det). så vet jeg at det er 720 og 1080, men hva blir det nest? om 1080 kalles full HD, vil det neste også kalles full HD?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Sitter noen og tapper inn overføringer personlig? Kanskje de må gjøre det via morsekode.

Nei, overføringene skjer fullstendig automatisk. Mener de har ett eller to faste tidspunkt hver arbeidsdag hvor alle overføringene blir gjennomført (mulig det varierer fra bank til bank). Altså overføringer skjer ikke fortløpende, de blir samlet opp for så å gjennomgås en gang om dagen. Hvis du mister dagens "runde" (tror det var litt før 12) så må du vente til neste arbeidsdag. Hvorfor husker/vet jeg ikke.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

En ny: Mestere i SMS skriving skriver riktignok forbanna fort, hvordan unngår de å måtte vente når de bruker samme tast to ganger på rad, feks "d" og "e" på 3 tasten?

 

EDIT: Og hvorfor i huleste kan ikke personalet som betjener MR maskiner også lese av bildet? Ble scannet i dag og fikk beskjed om at resultatet kommer om en uke, tåpelig at det ikke kan leses av umiddelbart.

Endret av co2
Lenke til kommentar
t9 ordliste fikser det.

Jepp. Jeg har begynt å skrive mye, mye raskere etter at jeg tok i bruk t9 (og utfylt ordboken med mine egne ord/dialektuttrykk/navn/osv).

 

Men det er vel en regel i hurtig-SMS-konkurranser at man ikke kan bruke t9, for ellers ville det vært juks? Eller tar jeg feil nå?

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Så noe sånt på youtube eller dagbladet en gang, "verdens raskeste sms-taster". Det var ei jente. Husker ikke hva rekorden var, så og så mange ord i minuttet, og hun måtte skrive en tilfeldig tekst hun ikke kunne ha øvd på forhånd.

 

Så ikke ut som t9 det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...