Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det forresten noen drikk som de fleste foretrekker lunken? Jeg kommer ikke på noen i alle fall.

 

Vin?

 

Nei, vin (og ale) drikkes maksimalt ved romtemperatur. (litt over 20C) Med lunken mener jeg temperaturer i nærheten av kroppstemperaturen (ca 37C)

 

anbefaler i så måte Monty Pythons Holy Grail (tempered over burning witches). et fabelaktig godt ale i romtemperatur+.

Lenke til kommentar
2000 km/t + 2000 km/t = 4000 km/t står det

Det må være hvis man skyter samme vei som toget. Skyter man motsatt vei vil kulen tilsynelatende kun falle mot bakken (altså ikke bevege seg sidelengs) for en som ser dette utenfor toget. Men for en som sitter på toget vil kulen tilsynelatende bevege seg med 2000 km/t bortover, uansett hvor en skyter den.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Se tilbake på side 1665 så får du svaret

Hver enkelt bruker kan selv konfigurere hvor mange poster man vil se per side. Det som er side 1665 for deg kan derfor være et helt annet sidenummer for en annen bruker. Det er bedre å legge en link til svaret, linkadressen til enkeltinnlegg finner du ved å klikke på innleggsnummeret øverst til høyre i innlegget.

 

Her er et geværkulesvar:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14231228

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

noen som gøyal info og bilder av gamle datamaskiner med for eksempel 1MB HDD? så ett bilde en gang av en stor datamskin som lignet noe industrielt monsterverktøy og det stod at en slik ville være tilgjengelig for vanlige folk i år 2000 og noe tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...