Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er forskjellen på brune og grå stålormer? Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 For at det ikke skal sprute muligens ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, det har noe med at tyskere liker å se etter sykdommer i bæsjen sin. Det er faktisk sant. Forskjellige farger betyr forskjellige sykdommer. Jeg synes også det var veldig rart når jeg reiste gjennom Tyskland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 om man av en eller annen grund skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Er det sant at det norske forsvarets spesialkommando er kjent for å være de beste spesialstyrkene i verden? Endret 2. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det sant at det norske forsvarets spesialkommando er kjent for å være de beste spesialstyrkene i verden? Vel, det siterer VG så jeg hadde nok tatt det med en ordentlig klype salt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Norske soldater generelt har rykte på seg for å være bevisste og tenkende soldater, og ikke bare gale maniacs eller desperate forbrytere som trenger en jobb. Motsetningen til dette er den store mengden utenlandske soldater som kommer fra underklassen og ikke ser noen andre jobbmuligheter enn å verve seg. I Norge unngår vi dette blant annet ved at alle nordmenn har rett til gratis utdanning, og stort sett alle har gått gjennom en form for videregående skole. I tillegg har vi et system for å gi trygd til de som ikke får seg jobb, slik at litt av desperasjonen som man finner i andre land forsvinner. Og oppå dette igjen kjører Forsvaret beinhard seleksjon av spesialstyrkene, i tillegg til strenge krav om sikkerhetsklarering og liknende. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er forskjellen på brune og grå stålormer? Kjønn. Hannene er som regel grå, hunnene brune. Det samme gjelder hoggormer, så vidt jeg vet. Er ikke sikker på hvilke farge kjønnene har der.(kilde) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg mistenkte at brune stålormer var damer fordi jeg har sett en føde. Men jeg har også sett en brun stålorm der noe stakk ut der kroppen slutter og halen begynner. Jeg antok at dette var en mann med ereksjon. Hvis dette ifølge brunfargen var en dame, hva var det som stakk ut? Har ormedamene uttrekkbar vagina, eller var det ikke kjønnsrelatert i det hele tatt? Ormen trakk inn greia si etter hvert. Jeg har sett mange stålorm, men hvorfor er nesten alle brune? Fødes det færre menn? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sikkert litt rart og dumt spm, men jeg lurer på om det finnes små solsystemer og egene stjerner som ikke tilhører noen galaxe? FInnes dette? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet? Syns disse toalettene er artige jeg. Og ganske geniale om man har såkalt renneræv/diarè eller lignende Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I Tyskland er det vanlig at toalettet har en "hylle" i toalettskålen, som ekskrementene legger seg på når du ekskrederer, for så å bli spylt ned i skålen når du trekker i snoren. Hva er grunnen til at de har denne hyllen? For å forsterke lukten? Kunne studere ekskrementene før de forsvinner ned i vannet? Syns disse toalettene er artige jeg. Og ganske geniale om man har såkalt renneræv/diarè eller lignende Ganske kjipt etter en megadump lagd av skikkelig tysk mat Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Funker for meg. Kanskje mine megadumper ikke er så store...uten at vi trenger å snakke noe mer om det. Italienske "do" er verre. Et jævla høl i bakken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da slipper du hvertfall å legge skinkene ned på samme sted 20000 andre menn har gjort før deg, uten å ane hvor urenslig eller ekkel de har vært. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Godt poeng, men man kan enten legge masse dasspapir nedpå, eller benytte seg av de nye toalettene med egen dosete-vasker. Altså sånn automatisk som gjør at dosetet blir snurret rundt og vasket. Fascinerende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det bare jeg som har unormalt sterke knær? Det virker som om alle andre tror at man må sitte på dassringen for å få ut møkka. Selv setter jeg meg ikke, jeg lar enden sveve over dassen som om jeg sitter på huk / hockeystilling. Har alle andre så svake knær at de ikke klarer dette? Enden min har ikke berørt en doring på årevis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så det er DU som sprayer ned dassen helt opp til doringen på jobb, altså? Gris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 om man av en eller annen grund skulle ha fått stengt av for at det ikke skulle lages mer sæd plutselig, hvor lenge sånn ca ville det man hadde fra før vare? jeg vet det sikkert varierer men lurer. hva er greia med gratis frakt på ting fra hong kong som man nesten ikke betaler noe for? hvordan tjener de penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå