Crowly Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hvis jeg har en sterk vifte og en pose tørmelk, kan jeg da få til en helvetes eksplosjon/flamekaster? Har hørt at tørmelk er veldig brennbart, stemmer det? Hvis jeg tar å blåser en pose tørmelk(med vifte) inn i ett rom, kan jeg da få det til å anntennes, omtrent som kornstøv(teorien er lik)? Får jeg kjøpt tørmelk i butikken? Mythbusters har testet dette. Ja det er veldig brennbart, og det er ikke noe man bør forsøke på selv. De brukte non-dairy creamer, noe jeg regner med er tørmelk. Endret 22. juli 2009 av Crowly Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan femiklædd-språk som f.eks. fransk, bidra til homoseksualitet, eller i det minste gjøre det lettere å komme ut av skapet? I så fall så burde det være flere homofile i Frankrike enn i det macho-språklige Tyskland... Dette er høyt oppe på listen over det dummeste jeg har lest på internett. Noengang. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis jeg har en sterk vifte og en pose tørmelk, kan jeg da få til en helvetes eksplosjon/flamekaster? Har hørt at tørmelk er veldig brennbart, stemmer det? Hvis jeg tar å blåser en pose tørmelk(med vifte) inn i ett rom, kan jeg da få det til å anntennes, omtrent som kornstøv(teorien er lik)? Får jeg kjøpt tørmelk i butikken? Mythbusters har testet dette. Ja det er veldig brennbart, og det er ikke noe man bør forsøke på selv. De brukte non-dairy creamer, noe jeg regner med er tørmelk. Takk. Kan jo bli bra dette Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvor mange sonder er p.t. på vei utover i solsystemet, og hvor mange (hvilke) sender fremdeles data tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 stemmer det at man kan se om man hadde høyt eller alvt testosteron nivå som foster ved å se på forholdet mellom noen fingre? i så fall, hvilke fingre er det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Pekefingeren og ringfingere tror jeg det er. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når vi spurte om sonder, hvilke sonde er lengst unna jorda akkurat nå? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Når vi spurte om sonder, hvilke sonde er lengst unna jorda akkurat nå? Vil tippe på Viking I og II. Voyager I og II. http://nn.wikipedia.org/wiki/Voyager_1 http://nn.wikipedia.org/wiki/Voyager_2 I desember 2005 var Voyager 2 det mest fjerne menneskeskapte objekt, med ein avstand på 78,4 AU frå sola. Etterkvart vart den æra overteken av systerskipet Voyager 1. Romsonden er no inne i ytterkantane av solsystemet, eit enormt område der inflytelsen frå Sola etter kvart vert erstatta av interplanetarisk rom. 1 AU = Avstanden fra Sola til Jorda. Endret 22. juli 2009 av Crowly Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen innlegg som ikke fulgte trådens regler er fjernet fra tråden og lagt i riktig kategori. Evt. reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man skal lage den legendariske Mentos+ 1,5L brus hva funker best? -Tab-X -Pepsi Max -C-C light Får jeg større effekt med feks 4 pakker mentos, eller er blandingen mettet ved feks 1 pakke mentos? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvorfor det ikke går an og slette noen tråder (om man er ad, mod eller bruker)(eller går det?? ! :S) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 zibiri: moderatorer kan slette tråder. Som bruker har man mulighet til å få tråder slettet om man har en god grunn. Litt av greia med å la tråder leve er at de kan og skal være til hjelp for andre enn bare trådstarter. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 zibiri: moderatorer kan slette tråder. Som bruker har man mulighet til å få tråder slettet om man har en god grunn. Litt av greia med å la tråder leve er at de kan og skal være til hjelp for andre enn bare trådstarter. Går du på moderator-skolen? Nei, jeg kunne ikke la vær. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hva er en typisk nors drikk. Sangria er spania, sake er japan og vodka er øst uropa og russland. Hva er norsk? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hva er en typisk nors drikk. Sangria er spania, sake er japan og vodka er øst uropa og russland. Hva er norsk? Akevitt EDIT: Damn! Endret 22. juli 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Fungerer sånn flue/insektsskremmer som man setter i stikkontakten? Er de virkelig så ufarlige som de hevdes å være? (F.eks vil katten reagere på den?) Er lei av fluene som skiter på 30"-ern min. Det er irriterende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man snakker om "non diary creamer" eller tørrmelk... I kaffehyllene i vanlige butikker har de noen bokser med et pulver som kan tilsettes kaffen. Boksene er laget av børstet stål, og merket -illy Er det dette de mener? Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man snakker om "non diary creamer" eller tørrmelk...I kaffehyllene i vanlige butikker har de noen bokser med et pulver som kan tilsettes kaffen. Boksene er laget av børstet stål, og merket -illy Er det dette de mener? Ja, jeg vet bare hvordan tørmelk ser ut. Skal se etter imorgen, får kjøpe en boks og se om jeg får noe gang på det;) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man snakker om "non diary creamer" eller tørrmelk...I kaffehyllene i vanlige butikker har de noen bokser med et pulver som kan tilsettes kaffen. Boksene er laget av børstet stål, og merket -illy Er det dette de mener? Ja, jeg vet bare hvordan tørmelk ser ut. Skal se etter imorgen, får kjøpe en boks og se om jeg får noe gang på det;) Husk beskyttelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå