Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har en sterk vifte og en pose tørmelk, kan jeg da få til en helvetes eksplosjon/flamekaster?

Har hørt at tørmelk er veldig brennbart, stemmer det?

Hvis jeg tar å blåser en pose tørmelk(med vifte) inn i ett rom, kan jeg da få det til å anntennes, omtrent som kornstøv(teorien er lik)?

Får jeg kjøpt tørmelk i butikken?

Mythbusters har testet dette. Ja det er veldig brennbart, og det er ikke noe man bør forsøke på selv.

De brukte non-dairy creamer, noe jeg regner med er tørmelk.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan femiklædd-språk som f.eks. fransk, bidra til homoseksualitet, eller i det minste gjøre det lettere å komme ut av skapet? I så fall så burde det være flere homofile i Frankrike enn i det macho-språklige Tyskland...

Dette er høyt oppe på listen over det dummeste jeg har lest på internett. Noengang.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har en sterk vifte og en pose tørmelk, kan jeg da få til en helvetes eksplosjon/flamekaster?

Har hørt at tørmelk er veldig brennbart, stemmer det?

Hvis jeg tar å blåser en pose tørmelk(med vifte) inn i ett rom, kan jeg da få det til å anntennes, omtrent som kornstøv(teorien er lik)?

Får jeg kjøpt tørmelk i butikken?

Mythbusters har testet dette. Ja det er veldig brennbart, og det er ikke noe man bør forsøke på selv.

De brukte non-dairy creamer, noe jeg regner med er tørmelk.

Takk. Kan jo bli bra dette

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

stemmer det at man kan se om man hadde høyt eller alvt testosteron nivå som foster ved å se på forholdet mellom noen fingre? i så fall, hvilke fingre er det?

Lenke til kommentar
Når vi spurte om sonder, hvilke sonde er lengst unna jorda akkurat nå?

Vil tippe på Viking I og II. Voyager I og II.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Voyager_1

http://nn.wikipedia.org/wiki/Voyager_2

I desember 2005 var Voyager 2 det mest fjerne menneskeskapte objekt, med ein avstand på 78,4 AU frå sola. Etterkvart vart den æra overteken av systerskipet Voyager 1. Romsonden er no inne i ytterkantane av solsystemet, eit enormt område der inflytelsen frå Sola etter kvart vert erstatta av interplanetarisk rom.

1 AU = Avstanden fra Sola til Jorda.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
zibiri: moderatorer kan slette tråder. Som bruker har man mulighet til å få tråder slettet om man har en god grunn.

Litt av greia med å la tråder leve er at de kan og skal være til hjelp for andre enn bare trådstarter.

Går du på moderator-skolen?

Nei, jeg kunne ikke la vær.

Lenke til kommentar
Når man snakker om "non diary creamer" eller tørrmelk...

I kaffehyllene i vanlige butikker har de noen bokser med et pulver som kan tilsettes kaffen.

Boksene er laget av børstet stål, og merket -illy

Er det dette de mener?

Ja, jeg vet bare hvordan tørmelk ser ut. Skal se etter imorgen, får kjøpe en boks og se om jeg får noe gang på det;)

Lenke til kommentar
Når man snakker om "non diary creamer" eller tørrmelk...

I kaffehyllene i vanlige butikker har de noen bokser med et pulver som kan tilsettes kaffen.

Boksene er laget av børstet stål, og merket -illy

Er det dette de mener?

Ja, jeg vet bare hvordan tørmelk ser ut. Skal se etter imorgen, får kjøpe en boks og se om jeg får noe gang på det;)

Husk beskyttelse

burning_cop.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...