Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan man få horisontalt lyn? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det lyner så vidt jeg vet veldig ofte mellom skyer, så ja. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det noen gang gått horisontalt lyn midt i en by/sted og drept mange mennesker samtidig? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hvorfor har egentlig John McCain en liuten gjesterolle i 24 sesong 5? Så det nettop og sjekket med IMDB, så det stemmer. Men forstår ikke helt hvorfor han var med, og finner ikke ut av det. EDIT: Sjekket på 24 sin wikiaside, og fant svaret. http://24.wikia.com/wiki/John_McCain Endret 8. juli 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva er human-etikk på engelsk? Altså ikke oversatt, men hva er tilsvarende organisasjon i england/usa/internasjonalt? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tenker du på human-etisk forbund? Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Humanism#Organizations Endret 8. juli 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor starter alle kampene i Premier League midt på dagen/tidlig ettermiddag? Det må da være mer publimums- og TV-vennlig å ha de på kvelden slik som Champions League. Jeg antar det ikke har noe å si for spillerne. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For at den andre halvdelen av verdens befolkning som ikke liker fotball skal få slippe unna noe av fotballen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Her i vår gjødslet naboen med noe svineri på åkeren ikke langt herifra. Der og da ble jeg helt tett og nesten dårlig av støvskyen som kom farende med vinden. Nå i ettertid har jeg fått vite at det var benmel han gjødslet med. Er det noen helserisiko forbundet med slikt støv eller er det bare litt ubehagelig? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det noen gang gått horisontalt lyn midt i en by/sted og drept mange mennesker samtidig? hvordan i all verden skal de skje? er jo ikke slik at lyn går fra random sted til ett annet random sted, det går mellom jorden og skyene, eller internt i skyene. lyn kommer av store forskjeller i elektrisiteten mellom jorden/skyene og skyene. strøm velger som kjent alltid letteste vei, og det er ikke gjennom en by... alternativt har du kulelyn, men det er ikke mye info om dette fenomenet. ellers er det jo falske lyn fra tesla coil som kan gå horisontalt, men det er ikke skikkelige lyd da. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det noen gang gått horisontalt lyn midt i en by/sted og drept mange mennesker samtidig? hvordan i all verden skal de skje? er jo ikke slik at lyn går fra random sted til ett annet random sted, det går mellom jorden og skyene, eller internt i skyene. lyn kommer av store forskjeller i elektrisiteten mellom jorden/skyene og skyene. strøm velger som kjent alltid letteste vei, og det er ikke gjennom en by... alternativt har du kulelyn, men det er ikke mye info om dette fenomenet. ellers er det jo falske lyn fra tesla coil som kan gå horisontalt, men det er ikke skikkelige lyd da. Tenkte på vulkanutbrudd.. restene etter den kan gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tenkte på vulkanutbrudd.. restene etter den kan gjøre noe slikt? at restene av vukanutbrudd kan skape horisontale lyn? noe spesiellt du tenkte på eller bare sett for mye film? edit: den skyen du tenker på kanskje? samme regler gjelder jo for den også, ALLTID letteste vei, det er ikke 2 meter over bakken, men ned i bakken. Endret 8. juli 2009 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) han som stilte seg foran en tanks på Den himmelske freds plass. for mange år siden, ble han knust? om ikke, vha skjedde med han? hvorfor er ikke ansiktene på forbryterne/de misstenkte på cops sensurert? Endret 8. juli 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvem oppfant dataviruset? http://en.wikipedia.org/wiki/Elk_Cloner Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 han som stilte seg foran en tanks på Den himmelske freds plass. for mange år siden, ble han knust? om ikke, vha skjedde med han? hvorfor er ikke ansiktene på forbryterne/de misstenkte på cops sensurert? Mener han ble bortført, for aldri å bli sett igjen eller noe sånn. Ble helt sikkert henrettet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Etter det jeg har lest så vet ingen hva som skjedde med han. Om han enda lever, om han forsvant, ble arrestert eller noe. Endret 9. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor har egentlig John McCain en liuten gjesterolle i 24 sesong 5? Så det nettop og sjekket med IMDB, så det stemmer. Men forstår ikke helt hvorfor han var med, og finner ikke ut av det. EDIT: Sjekket på 24 sin wikiaside, og fant svaret. http://24.wikia.com/wiki/John_McCain Han er fan og serien promoterer tortur. God mix for en republikaner med andre ord. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 han som stilte seg foran en tanks på Den himmelske freds plass. for mange år siden, ble han knust? om ikke, vha skjedde med han? hvorfor er ikke ansiktene på forbryterne/de misstenkte på cops sensurert? Det er noen av forbryterne som har det. Jeg tror det er sånn at de som blir dømt får ikke sensur, og de som ikke blir dømt får sensur. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor i huleste er det så vanskelig å få sement til å størkne skikkelig? Lagde miks tidligere som jeg la, og den endte opp som mer eller mindre bløt, løs sand. Så jeg la til mer vann i andre omgang, så den nesten ble flytende, og nå ser jeg sprekker igjen. Selv om jeg har påført vann i etterkant. MØKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå