Khaffner Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvor mange diameter er en CD-plate? http://tinyurl.com/n8js7p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor føles det mye varmere ut enn rett etter en liten skur med regn? Er det grunnet økt luftfuktighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 er tv2 helt feil oss andre enn meg? alle de andre kanalene ser bra ut, men på tv2 ser jeg kanskje 2/3 av skjermen. den nederste delen mangler. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor føles det mye varmere ut enn rett etter en liten skur med regn? Er det grunnet økt luftfuktighet? Ja. Som i badstu når man kaster vann på ovnen: Temperaturen synker (litt) men luftfuktigheten øker drastisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tenkte meg det... Som om det ikke var varmt nok her, så kom regnet innom en tur og, for å gjøre det verre. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tenkte meg det... Som om det ikke var varmt nok her, så kom regnet innom en tur og, for å gjøre det verre. Ikke klag. Det er regn, pissevær og 8'c de andre 350 dagene i året. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tenkte meg det... Som om det ikke var varmt nok her, så kom regnet innom en tur og, for å gjøre det verre. Ikke klag. Det er regn, pissevær og 8'c de andre 350 dagene i året. Når jeg får 2 timer søvn om natten grunnet varme, så har jeg lov til å klage. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Elkjøp har en god airconditioner til ca. 2000. Jeg vurderte å kjøpe forige gang jeg var innom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fristende, men skal flytte snart, så får se hvordan varmen blir der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Berre syt på dykk! (11⁰C og overskya her) Vil det å tygge tyggis slite på tennene i merkbar grad? Tenkjer no på ein med eit forbruk på ca. ein halv pakke dagen. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vil det å tygge tyggis slite på tennene i merkbar grad? Tenkjer no på ein med eit forbruk på ca. ein halv pakke dagen. Tyggis rensker vel tennene for matrester og bidrar dermed med bedre tannhelse, i tillegg gir det bedre ånde. Gitt at det er sukkerfri tyggis. En halv pakke, fem tyggiser er vel ikke store forbruket på en dag? Når jeg kjøper tyggis er de somregel borte i løpet av dagen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Berre syt på dykk! (11⁰C og overskya her) Vil det å tygge tyggis slite på tennene i merkbar grad? Tenkjer no på ein med eit forbruk på ca. ein halv pakke dagen. Nei, ikke mer enn normal mat gjør. Derimot styrker tyggis tennene og gjør kjeven sterkere. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Tenkte meg det... Som om det ikke var varmt nok her, så kom regnet innom en tur og, for å gjøre det verre. Ikke klag. Det er regn, pissevær og 8'c de andre 350 dagene i året. Når jeg får 2 timer søvn om natten grunnet varme, så har jeg lov til å klage. Gjør ikke nordmenn noe annet enn å klage? Vanligvis er det for kaldt, og når det ikke er for kaldt er det sannelig for varmt. Og sannelig er det noen som klager på at det er for lyst også, selv om de mesteparten av året klager på at det er for mørkt. Hvis dere ikke liker dere her, hvorfor bor dere her da? Jeg bor i Trøndelag, som har ord på seg for å ha det mest skiftende været i landet. Her regner det halvparten av året, og resten av året kommer det våt snø. Hvis trøndere er brune skyldes det vanligvis rust. Så jeg klager ikke på et par uker med litt varme og noen uker med lyse sommernetter, for det er antagelig et helt laaangt år til neste gang. I stedet nyter jeg varmen i langdrag. Sove og mure meg inne kan jeg da sannelig gjøre resten av året. Endret 1. juli 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva heter han politikerern (?) fra Afrika/Midtøsten med rødt skjegg og mørk hud? Sett ham mye på TV, ikke i det siste, men tidligere Har helt glemt navnet, og har Googlet som en hest. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tenkte meg det... Som om det ikke var varmt nok her, så kom regnet innom en tur og, for å gjøre det verre. Ikke klag. Det er regn, pissevær og 8'c de andre 350 dagene i året. Når jeg får 2 timer søvn om natten grunnet varme, så har jeg lov til å klage. Gjør ikke nordmenn noe annet enn å klage? Vanligvis er det for kaldt, og når det ikke er for kaldt er det sannelig for varmt. Og sannelig er det noen som klager på at det er for lyst også, selv om de mesteparten av året klager på at det er for mørkt. Hvis dere ikke liker dere her, hvorfor bor dere her da? Jeg bor i Trøndelag, som har ord på seg for å ha det mest skiftende været i landet. Her regner det halvparten av året, og resten av året kommer det våt snø. Hvis trøndere er brune skyldes det vanligvis rust. Så jeg klager ikke på et par uker med litt varme og noen uker med lyse sommernetter, for det er antagelig et helt laaangt år til neste gang. I stedet nyter jeg varmen i langdrag. Sove og mure meg inne kan jeg da sannelig gjøre resten av året. Og du klager på at andre klager. Går i loop dette. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gjør ikke nordmenn noe annet enn å klage? Vanligvis er det for kaldt, og når det ikke er for kaldt er det sannelig for varmt. Når det er så ekstrem varme som det er på Østlandet for tiden har man lov til å klage. Sterk varme er minst like plagsomt som kulde. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vil det å tygge tyggis slite på tennene i merkbar grad? Tenkjer no på ein med eit forbruk på ca. ein halv pakke dagen. Vil mene at det sliter mer på tennene å ikke tygge tyggis, ettersom det hindrer syreskader grunnet økt spyttproduksjon som får bort/fordøyer sure matrester. Og syreskader sliter veldig på tennene. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 er tv2 helt feil oss andre enn meg? alle de andre kanalene ser bra ut, men på tv2 ser jeg kanskje 2/3 av skjermen. den nederste delen mangler. Har ikke TV2 begynt å sende i HD? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor mange diameter er en CD-plate? Lurespørsmål! En CD-plate har selvsagt bare en diameter, men CD-platen er ingen diameter. Vil det å tygge tyggis slite på tennene i merkbar grad? Tenkjer no på ein med eit forbruk på ca. ein halv pakke dagen. Tyggis inneholder ikke fiber eller partikler som sliper på emaljen så svaret er nei. Tyggis skåner faktisk tennene pga at det fjerner matrester og gir en god syrebalanse i munnen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvor mange diameter er en CD-plate? Lurespørsmål! En CD-plate har selvsagt bare en diameter, men CD-platen er ingen diameter. Når vi er inne på dette. Jeg har sett små "CD-plater" som har fulgt med reklamebrosjyrer man får utdelt eller med en eller annen driver. Disse er på kanskje 5-6 cm. Har disse skivene et spesielt navn, eller heter de og CD-plater? Slike: Endret 2. juli 2009 av -B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå