Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Tydelig at dere ikke helt kan historien hans. Ikke at jeg kan den så mye bedre heller.

Han ble født i en, vel, jeg tror de er afro-amerikanere, og han var svart. Han var svart igjennom hele oppveksten, f.eks i Thriller-musikkvideoen.

mojo-photo-thriller.jpg

I ettertid har han tatt en rekke operasjoner, noen plastiske og noen for sin såkalte "hudsykdom", som da gjorde huden hans hvit, og svak for solskinn osv.

Derfor ser han sånn ut idag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner godt til historien hans, men du svarte ikke på spørsmålet hans.

Spørsmålet var, "Er (var) Mikkel Jackson brun eller hvit på kroppen?", og ikke "var Mikkel Jackson født brun eller hvit?".

Så svaret er at, ja, han var hvit ved dødsfall.

Lenke til kommentar

Jepp

Jeg visste jo at han var brun ved fødselen, men jeg trodde at det var operasjonene som gjorde ham hvit i ansiktet, ikke en sykdom (eller begge deler?). Derfor lurte jeg på om han var brun på resten av kroppen, men hvit i ansiktet. Han kan vel ikke ha operert huden på hele kroppen? Eller er det sykdommen som gjør ham hvit?

EDIT: Nytt spørsmål:

Nå er det på tide med istid, den er allerede på overtid (mener jeg, kan godt være feil). Er det pga global oppvarming at den ikke har komt enda? Er ikke global oppvarming bra da? Kan GloOpp gjøre at istiden aldri kommer? Om det ikke hadde fantes en istidsyklus, hadde GO komt mye lengre igang? Kan istid og GO nøytralisere hverandre? Bare noen tanker jeg kom på i farten.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg vet ikke hvor jeg kan spørre.

hvor kan jeg laste ned de gamle episodene av misjonen på P4 som podcast? siden de har sommerferie blir det lenge å vente på en ny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ja, på siden har de kun tilbake til 30 januar, så jeg trykte på en link så itunes åpnet seg og maskinen låste seg. så nå skal jeg sjekke i itunes.

edit: jada. itunes fant ingenting, fikk en eller annen feilmelding. kan jeg laste ned filene uten itunes å legge inn på ipod?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg ahr ingen peiling på hva RSS er, men uansett så funker itunes nå og jeg fant de gamle episodene :)

Lenke til kommentar
Hvor lurt er det å bade ute hvis man har skrubbsår som blør?

Det kommer an på... Er såret fullt av jord, grus og dritt og du har tenkt å bade i rent og friskt sjøvann (selv om det gjerne er 1.000.000 bakterier og 100.000.000 virus pr milliliter sjøvann) vil det nok være lurt å bade. Har du tenkt å bade i grønnsåpevann er det nok også direkte smart. Rent ferskvann kan gå helt greit, men svir en del. Svømmehaller er absolutt fyfy, både fordi du kan spre smitte og fordi vannet der vel ikke er helt knall å få i åpne sår. Diverse møkkete havnevann og slikt med kloakk og døde rotter sier seg vel selv at ikke er lurt.

Edit: er det ett pent og rent og renset skrubbsår med plaster på og full pakke, da er det best å holde seg på land.

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar
Jepp

Jeg visste jo at han var brun ved fødselen, men jeg trodde at det var operasjonene som gjorde ham hvit i ansiktet, ikke en sykdom (eller begge deler?). Derfor lurte jeg på om han var brun på resten av kroppen, men hvit i ansiktet. Han kan vel ikke ha operert huden på hele kroppen? Eller er det sykdommen som gjør ham hvit?

EDIT: Nytt spørsmål:

Nå er det på tide med istid, den er allerede på overtid (mener jeg, kan godt være feil). Er det pga global oppvarming at den ikke har komt enda? Er ikke global oppvarming bra da? Kan GloOpp gjøre at istiden aldri kommer? Om det ikke hadde fantes en istidsyklus, hadde GO komt mye lengre igang? Kan istid og GO nøytralisere hverandre? Bare noen tanker jeg kom på i farten.

Det er bare bullshit at Michael Jakcson var drit lei av å være neger og opererte seg hvit over hele kroppen. Mannen led av en hudsykdom kalt 'Vitiligo'.

Et annet tilfelle av en tilsynelatende farget kvinne med samme problemet:

be36f3cc-9111-4b08-9be5-ba5ed7d5dc85.jpg

Edit: Svar på spørsmål nr 2:

Det er jo global oppvarming som isåfall er årsaken til en kommende is-tid. Polene smelter av den unormale høye varmen og det vil bli enorme mengder med "uvelkomment" ferskvann i Atlanteren, som ødelegger for Golfstrømmen.

Endret av Fredrik.
Lenke til kommentar
ja, på siden har de kun tilbake til 30 januar, så jeg trykte på en link så itunes åpnet seg og maskinen låste seg. så nå skal jeg sjekke i itunes.

edit: jada. itunes fant ingenting, fikk en eller annen feilmelding. kan jeg laste ned filene uten itunes å legge inn på ipod?

alt ligg på itunes, men du må laste ned itunes for ¨få tak i dei

på itunes ligg også alt av "Kommisjonen" frå den tida dei var på kanal24

kjekt å sjå at det er andre der ute som høyre på antonsen&Golden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

alt ligg på itunes, men du må laste ned itunes for ¨få tak i dei

på itunes ligg også alt av "Kommisjonen" frå den tida dei var på kanal24

kjekt å sjå at det er andre der ute som høyre på antonsen&Golden

de er jo helt konge :D klarer ikke å la vær å le

men uansett, er spagetti en type pasta? er det noe særlig næring i pasta produkter?

Lenke til kommentar
er spagetti en type pasta? er det noe særlig næring i pasta produkter?

Eksempler på pasta er spagetti, makaroni, tagliette, lasagne.

Tørrpasta som kjøpes ferdig i butikken består som oftest av bare vann og hvetemel, mens ferskpasta ofte også inneholder egg for å henge bedre sammen og smake bedre.

Hvetemalet består mest av karbohydrater (stivelse), men også noen vitaminer, spesielt ulike varianter av B. Ferskpasta med egg inneholder også proteiner.

Et pastamåltid inneholder som oftest også grønnsaker, tomatsaus, kjøttdeig og lignende og kan derfor utmerket bli et næringsmessig fullverdig måltid.

http://no.wikipedia.org/wiki/Pasta

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Jeg kjenner godt til historien hans, men du svarte ikke på spørsmålet hans.

Spørsmålet var, "Er (var) Mikkel Jackson brun eller hvit på kroppen?", og ikke "var Mikkel Jackson født brun eller hvit?".

Så svaret er at, ja, han var hvit ved dødsfall.

Ah, på kroppen! Skjønner. Vel, vet noen egentlig det? Jeg har ikke sett han med bar overkropp.

Lenke til kommentar

Hva skjer om to brukere her på forumet poster akkurat samtidig i samme tråd. Da tenker jeg på millisekundet, og enda mer nøyaktig likt, og at begge brukere har like bra nettlinje, befinner seg like langt unna forumet osv. Vil postene slåes sammen eller vil forumet bryte sammen? Hva vil skje? :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...