Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 finnes det en tråd her om artige søksmål? helst fra USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har Rune Rudberg virkelig knulla så mange jenter som han vil ha det til? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det vet han visst ikke engang selv, skal vi tro denne artikkelen. - Det var under et portrettintervju at journalisten spurte meg om hvor mange damer jeg hadde hatt. Jeg svarte at jeg ikke var helt sikker, hvorpå journalisten fulgte opp med spørsmålet: «Vil du si over 1000?». Jeg svarte på tull: «Det skulle faen meg ikke forundre meg», forteller han. Tilslutt ble det vanskelig å trekke det tilbake for Rudberg. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article789588.ece Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor bruser det mer hvis jeg heller cola i et glass med isbiter enn et uten? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor dør vepser når de stikker mennesker? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor dør vepser når de stikker mennesker? Vepsene dør ikke. Det er biene som dør. Biene har mothaker på brodden, og etter de har stukket river de ut vitale deler av kroppen for å komme løs. Dette igjen utløser et feromon som andre bier oppfatter. Dette er et aggresivitetshormon, og de bien som blir varslet via dette feromonet er "mildt sagt forbanna". Biesamfunnet er ikke vern om individet, emn for kuben/bolets beste. Derfor finnes de "selvmordsbombere" blant biene som uten spørsmål angriper en inntrenger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor bruser det mer hvis jeg heller cola i et glass med isbiter enn et uten? Mer overflate som bobler kan oppstå på Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dagens idiotspørsmål: Når man koker vann, av hva er det boblene oppstår fra? Ved brus er det karbondioksid som fester seg til overflater, men hva er det med kokende vann? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vann på bunnen av kjelen som går over til vanndamp, altså vann i gassform pga. den høye temperaturen i bunnen av kjelen. Dette er som sagt en gass, og vises som bobler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er egentlig skittpartikler i vannet som boblene former seg rundt som gjør at vi ser dem. Hvis vannet er klinisk sterilt vil det ikke boble i det hele tatt, og du kan få "superheated" vann som umiddelbart fosser over når du tar det ut av mikroen når det kommer i kontakt med luft. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor dør vepser når de stikker mennesker? Vepsene dør ikke. Det er biene som dør. Biene har mothaker på brodden, og etter de har stukket river de ut vitale deler av kroppen for å komme løs. Dette igjen utløser et feromon som andre bier oppfatter. Dette er et aggresivitetshormon, og de bien som blir varslet via dette feromonet er "mildt sagt forbanna". Biesamfunnet er ikke vern om individet, emn for kuben/bolets beste. Derfor finnes de "selvmordsbombere" blant biene som uten spørsmål angriper en inntrenger. Oppfølgningsspørsmål: Vet en bie at den vil dø hvis den stikker? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Oppfølgningsspørsmål: Vet en bie at den vil dø hvis den stikker? Du får spørre en bie om den er klar over det! (Det kan vi naturligvis ikke vite) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det må da være mulig å forske på det. Se hvordan den reagerer ved forskjellige trussler, hvordan den reagerer etter den har stukket osv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva er/består basene i maling av? Hvilke typer larve er dette? De har fullstendig spist opp ene planeten i hagen og er vanvittig mange. De ser også ut til å skifte ham. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva er/består basene i maling av? Basene som i A-, B-, og C-base? Det er rett og slett basefarger. De består av det samme som vanlig ferdigmaling, utenom pigmenter, eller mindre pigmenter. De inneholder nok også en del virkestoffer som gjør at pigmentene som blir sprøytet i spannet skal danne riktig farge. Vi kunne nok blandet alle fargene utifra hvitt, men sterke og mørke farger ville da brukt veldig mye brekkfarge (pigmentfargen), og det hadde blitt dyrere, samt malingsspannene måtte hatt mer tomrom i spannet til brekkfargen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvor mye koster en "0W-standby pc-skjerm", eller hvor mye vil en slik koste, i forhold til en vanlig skjerm? For lenge siden hørte jeg en del jubel om en 0W skjerm som en skjermprodusent hadde klart å lage, og at bedrifter vil spare masse på strømregningen. Men så tviler jeg litt, fordi skjermen koster en del i innkjøp den og, og "vanlige" skjermer trekker vel ikke all verdens strøm de heller? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) På min T260 står det at den trekker 0,3W på standby. Tviler på at man bruker mye penger på strømregninga for standby (ihvertfall for denne skjermen?). Endret 29. juni 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Er (var) Mikkel Jackson brun eller hvit på kroppen? Endret 29. juni 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er (var) Mikkel Jackson brun eller hvit på kroppen? Han var svart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er (var) Mikkel Jackson brun eller hvit på kroppen? Han var svart. Sikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå