Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

nei jeg er ikke trist, føler litt lykke over det faktisk. jeg dømmer vanligvis ikke folk etter utsendet, emn han har gått over hva takler. også ser jeg på mannen som pedofil, selvom han ble frikjent.

når sendes national geographic channels "super weed" igjen?

eventuelt hvor på nettet kan jeg se det? jeg viste om en slik side før men finner ikke den igjen.

Side: http://www.ngcnorge.com/

der sa de at det skulle gå klokken 21 i kveld, men jeg fikk ike tid til å sjekke da, men det skulle også gå ved midnat nå, men det stemmer ikke.

det finnes vel sider som tilbyr streaming av programmer?

edit: noen som vet hvilke hjelpemidler 1881 har på å svare på alle slags spørsmål? er det bare google og kurs i å søke, eller har de mer?

jeg så det ble spurt om tidligere, men fant ikke noe svar, så hvor mye koster det radiokanalene å spille hver sang? får artistene satt inn for eksempel 25 øre for hver gang, eller er det en gang i måneden eller når et vist beløp er nådd?

lurer enda på disse tingene.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke fjerne åreforkalkninger med å kjøre små doser galle i blodet? Er det farlig i alle mengder?

Jeg vet... Utrolig spørsmål.

Uten å oppdatere meg på emnet så regner jeg med at de ikke ennå har funnet noen metoder som er trygge nok. Eksempelvis så har tunge drankere ofte helt reine blodårer men de negative effektene av langvarigt tungt alkoholsmisbruk er såpass alvorlige at det ikke er en anbefalt behandling av trange blodårer.

Lenke til kommentar

Kan jeg bruke dette brevet til å sende noe hvor jeg vil i Norge uten å betale noe mer?

post-123926-1246028312_thumb.png

post-123926-1246028344_thumb.png

Og er det noen begrensning for hvor mye den kan veie? :)

Lurer også fortsatt på

Når vi fylte diesel på båten før i dag kom det røyk opp. Har aldri sett det før. Hva kommer det av?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...