CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det går ikke så veldig inn på meg personlig, men Thriller er et fantastisk album - verdens mestselgende album. Det er klart at det betyr noe for folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) nei jeg er ikke trist, føler litt lykke over det faktisk. jeg dømmer vanligvis ikke folk etter utsendet, emn han har gått over hva takler. også ser jeg på mannen som pedofil, selvom han ble frikjent. når sendes national geographic channels "super weed" igjen?eventuelt hvor på nettet kan jeg se det? jeg viste om en slik side før men finner ikke den igjen. Side: http://www.ngcnorge.com/ der sa de at det skulle gå klokken 21 i kveld, men jeg fikk ike tid til å sjekke da, men det skulle også gå ved midnat nå, men det stemmer ikke. det finnes vel sider som tilbyr streaming av programmer? edit: noen som vet hvilke hjelpemidler 1881 har på å svare på alle slags spørsmål? er det bare google og kurs i å søke, eller har de mer? jeg så det ble spurt om tidligere, men fant ikke noe svar, så hvor mye koster det radiokanalene å spille hver sang? får artistene satt inn for eksempel 25 øre for hver gang, eller er det en gang i måneden eller når et vist beløp er nådd? lurer enda på disse tingene. Endret 26. juni 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor kan de ikke fjerne åreforkalkninger med å kjøre små doser galle i blodet? Er det farlig i alle mengder? Jeg vet... Utrolig spørsmål. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvor er egentlig Mullar Krekar idag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvor er egentlig Mullar Krekar idag? Hahahah, fantastisk å komme med dette spørsmålet mitt oppi MJ-hysteriet. Men ja, han er vel i Norge tror jeg - men har ikke norsk stasborgerskap. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvor i Norge? Vet ikke, men du kan jo ringe og spørre.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvor i Norge? Vet ikke, men du kan jo ringe og spørre.. Hva har han med Mullar Krekar å gjøre? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 "Mulla" er ikke et navn, bare en tittel. Derfor er Krekar helt sikkert fornavnet, og etternavnet kan da være Ahmad Qader. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Han heter faktisk egentlig Najmuddin Faraj Ahmad. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva betyr Mullar, og hva betyr Krekar da, og hvordan har han fått disse to titlene? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Mulla (arab., herre), fellesbetegnelse på rettslærde i sjia-islam og i asiatisk sunni-islam. Mulla er en muslimsk prest som har studert Koranen og Hadith og er regnet som ekspert på religiøse spørsmål i islamsk religion. Mulla @ Wiki Endret 26. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Krekar tror jeg er et kallenavn. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor kan de ikke fjerne åreforkalkninger med å kjøre små doser galle i blodet? Er det farlig i alle mengder? Jeg vet... Utrolig spørsmål. Uten å oppdatere meg på emnet så regner jeg med at de ikke ennå har funnet noen metoder som er trygge nok. Eksempelvis så har tunge drankere ofte helt reine blodårer men de negative effektene av langvarigt tungt alkoholsmisbruk er såpass alvorlige at det ikke er en anbefalt behandling av trange blodårer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan jeg bruke dette brevet til å sende noe hvor jeg vil i Norge uten å betale noe mer? Og er det noen begrensning for hvor mye den kan veie? Lurer også fortsatt på Når vi fylte diesel på båten før i dag kom det røyk opp. Har aldri sett det før. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kom det røyk når du startet den eller bare av seg selv? Endret 27. juni 2009 av cyclo Unødvendig sitering Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det kom opp mens jeg fylte diesel i tanken. Samtidig som jeg helte. Det varte bare i noen sekunder. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Merkelig :/ Har aldri opplevd/hørt om noen som har opplevd det. så jeg kan i hvertfall ikke hjelpe deg, men kanskje det var litt damp som måtte ut eller noe? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nei, tror ikke det var damp, for det kom ikke noe før jeg begynte å helle oppi. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har en pakke som kommer fra USA, på pakkesporingen står det at den er utsendt fra "Out of Foreign Customs, June 26, 2009, 4:58 pm, NORWAY." Er det en spesifikk plass dette er, feks Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå